![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen begint de opstapeling van alle voordelen zodanige vormen aan te nemen dat de gewone man in straat het systeem begint door te krijgen. |
Citaat:
Als er iets is waar ik heb van genoten, dan was het wel lesgeven. Dus zoeken we ook terug die jobvreugde en voldoening. Fuck die ratrace in de prive. Laat een ander maar rondrijden in zijne dikke bak met tankkaart, ik lever die van mij met plezier in als de dag daar is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het IMF ? In mijn PC 218 , heb ik recht op 20 dagen + 2 (omdat ik al 10 jaar werk voor dezelfde werkgever) Er zijn andere PC waar men veel meer verlof krijgt, men noemt dat "de verworven rechten"....maar als je hen vraagt om "solidair" te zijn (een dag verlof afgeven ;-) ) dan valt die plaat stil. Dus ja morgen maak ik de brug, maar als er bankholidays zijn , geef ik een dag verlof af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, dat mag wel eens herbekeken worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En "wegens omstandigheden" maakte het me niet uit dat het onbetaald was, ik had "wegens omstandigheden" andere besognes. |
Citaat:
Een arbeider is gemaakt om te arbeiden en zijn muil te houden! |
Citaat:
|
Citaat:
Daar moet je een echte held voor zijn, om dat hier te durven doen. |
Citaat:
7uur per week gedurende verschillende jaren, en daar na 4 uur per week! ik heb nog 6 dagen per week gewerkt,was dat ook op uw kosten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een ambtenaar is gemaakt om zo weinig mogelijk te arbeiden, om later te genieten van een riant pensioen. Een politieker is gemaakt om de tegenstander te demoniseren, en de arbeider een rad voor de ogen te draaien, om later te genieten van een riante uitstapvergoeding... (men vulle aan) ;-) |
Citaat:
Maar wie gaat mijn studies betalen, 216 maanden (weliswaar met de kleuterschool bij) ? |
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Too many chiefs, and not enough indians... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be