![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel, ik heb ook nooit herexamens gehad, maar van al de leuke dingen des levens die een scholier in die zes jaar zoal kan beleven, heb ik ook niks laten liggen. En guess what, ik ben ook nog goed terechtgekomen, en ook zonder windeieren. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit was beter allemaal niet uitgekomen. Het gaat grote schade toebrengen aan de toekomst van die jongens en dat meisje. Er gebeuren dagelijks ergere dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fora mijn oren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet goed dat de bevolking weet waar hun verkozenen mee bezig zijn. :? |
Citaat:
|
Zou het kunnen dat het meisje de dochter is van een oud-directeur van de school en nog steeds collega-jezuïet? (ik zeg maar wat)
|
Citaat:
|
Groepsverkrachting, geen gang bang.
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Citaat:
|
edit
|
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...al_saintmichel |
Ja wat wil je...en zeggen dat allemaal is begonnen door die Adam en Eva :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest de feiten hier zich niet afgespeeld hebben in een "prestigieuze" (what's in a name) school, er had nooit een haan naar gekraaid. |
Citaat:
Ze willen zich dus indekken. Hun ECHTE zorg komt wat later in de tekst : ze zijn er als de dood voor dat dit repercussies zal hebben op haar verdere leven. Het punt waar de meeste mensen over struikelen is overigens niet de zaak ten gronde, die moet maar door het gerecht worden uitgespit met respect voor de privacy van de betrokkenen. Wat hemeltergend is, is veeleer het machtsmisbruik van de minister om de hele zaak te beïnvloeden. mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
Indien de privacy vd betrokkenen primeert (wat gezien hun jonge leeftijd wenselijk is) laat men de zaak beter voor wat ze is. Volledig uitspitten maakt wel een kruis over die privacy. |
Citaat:
Het zou zéker nagevolgd worden !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be