Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Gangbangen met College Saint-Michel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201758)

Meuh 7 mei 2014 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door succes-sie (Bericht 7129189)
Eigenaardig dat Het Laatste Nieuws zijn artikel al heeft verwijderd van zijn Facebookpagina en dat het ook niet meer mogelijk is om te reageren op hun site... Politieke druk???

Inderdaad, de reactie zijn uitgeschakeld plots

manta 7 mei 2014 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door succes-sie (Bericht 7129189)
Eigenaardig dat Het Laatste Nieuws zijn artikel al heeft verwijderd van zijn Facebookpagina en dat het ook niet meer mogelijk is om te reageren op hun site... Politieke druk???

Reacties op HLN zijn ook ineens weg.

fox 7 mei 2014 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7129176)
Want je wist nog niet dat de Belgische media in belangrijke mate afhankelijk zijn van de staat?

Het moet je toch opgevallen zijn dat met deze broodheren al jaren voorzichtig wordt omgesprongen.

Logisch.

Anders zou duidelijk worden waarom jij hier altijd de Vlaamse pedopastoors met verve verdedigde. Onder het mom van jouw geliefde Vlaamse cultuur.

Ik heb nooit een pedopastoor verdedigd. Of die nu Vlaams, Belgisch, Europees, Amerikaans of whatever was. Maar lieg gerust verder hoor, het toont nog maar eens dat je niet verder komt dan wat anti vlaams racistisch gezwets.

fox 7 mei 2014 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door discuz (Bericht 7129173)
Dit snap ik niet goed. Moet ik hieruit afleiden dat de pers toegeeft normaal gezien geen problemen te maken om mensen zwart te maken als hen dat gevraagd wordt, maar dat ze dit erover vinden en daarom de minister 'namen en shamen'?

Had de minister haar invloed in de pers niet aangewend, dan was deze zaak niet naar buiten gekomen. Wat heeft de minister hier bij te winnen? Enkel natrappen en de reputatie van de school vernielen? "Als mijn zoon er niet mag naartoe gaan, dan zal ik zorg ik wel voor een schandaalsfeer rond die school."

Echt? Ondanks alle risico's dat dit in je gezicht ontploft? Of is de minister er zeker van dat haar stemmers haar reactie als wild-om-zich-heen-slaande 'mijn kind, schoon kind'-ouder zullen apprecieren?

Je moet eruit verstaan dat als ze mevrouw de minister met naam en toenaam noemen, ze dus ook de zoon met naam en toenaam noemen en dat mag wettelijk gewoonweg niet. Nu doen ze het dus op deze manier en iedereen weet toch over wie het gaat. Ze lijken me trouwens nog altijd serieus te flirten met het randje van wettelijk en onwettelijk.

Zipper 7 mei 2014 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7129192)
Nee. Ik had wel betere dingen te doen. Zoals goede punten halen en studeren voor mijn examens. Het heeft me geen windeieren gelegd.

Let me guess, je waart de primus vd klas, immer resultaten met grote onderscheiding, iemand die waarschijnlijk ook nooit liet afschrijven door haar medeleerlingen.
Wel, ik heb ook nooit herexamens gehad, maar van al de leuke dingen des levens die een scholier in die zes jaar zoal kan beleven, heb ik ook niks laten liggen.
En guess what, ik ben ook nog goed terechtgekomen, en ook zonder windeieren.

Eberhard Leclerc 7 mei 2014 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7129198)
Ik heb nooit een pedopastoor verdedigd. ...

Lees je eigen citaat in deze draad maar eens na.

Zeus 7 mei 2014 09:35

http://www.clint.be/actua/laurent-lo...rachting-video

HRobin 7 mei 2014 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7129214)

Logisch, jij begrijpt het niet, en omdat je dat niet doet geef je je eigen interpretatie aan en die projecteer je dan op de andere.

fox 7 mei 2014 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7129214)

Enlighten me. Post het bewuste citeet eens.

omaplop 7 mei 2014 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7128159)
Mijn kind, schoon kind he, . Doet me denken aan die Amerikaanse films waar in studentenclubs meisjes worden verkracht en zlfs vermoord. De ouders ( hogere klasse natuurlijk) gaan tot in de hoogste regionen hulp halen voor hun rechtszaak. Hun naam nietwaar, en hun postjes, zijn veel meer waard dan die meisjes!!

Ik ben ook benieuwd wie hier zal winnen!!

Alle, ik was er dan toch niet zo ver naast!!

Dutch_Strawberry 7 mei 2014 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7129211)
Let me guess, je waart de primus vd klas, immer resultaten met grote onderscheiding, iemand die waarschijnlijk ook nooit liet afschrijven door haar medeleerlingen.
Wel, ik heb ook nooit herexamens gehad, maar van al de leuke dingen des levens die een scholier in die zes jaar zoal kan beleven, heb ik ook niks laten liggen.
En guess what, ik ben ook nog goed terechtgekomen, en ook zonder windeieren.

Wel, uw 'guess' is fout. Ik behaalde inderdaad goede punten, maar was zeker niet de primus van de klas. Wiskunde was altijd een ramp, haha. En mijn medeleerlingen wisten dat ik altijd goede notities maakte, en ik vond het geen probleem als ze die afschreven. Moet ik dan geneukt hebben om een 'volmaakte' schooltijd te hebben gehad? Dacht het niet. Jongens interesseerden me op die leeftijd zelfs niet eens. Mensen verschillen. Best dat je dat besef eens laat doorsijpelen.

Nierika 7 mei 2014 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7129354)
Wel, uw 'guess' is fout. Ik behaalde inderdaad goede punten, maar was zeker niet de primus van de klas. Wiskunde was altijd een ramp, haha. En mijn medeleerlingen wisten dat ik altijd goede notities maakte, en ik vond het geen probleem als ze die afschreven. Moet ik dan geneukt hebben om een 'volmaakte' schooltijd te hebben gehad? Dacht het niet. Jongens interesseerden me op die leeftijd zelfs niet eens. Mensen verschillen. Best dat je dat besef eens laat doorsijpelen.

Zip bedoelt niet dat je moet neuken om een volmaakte schooltijd te hebben, maar iemand die dat wel doet behaalt daarom niet automatisch miserabele schoolresultaten. En dat insinueerde jouw bericht wel degelijk.

Gipsy 7 mei 2014 11:28

Dit was beter allemaal niet uitgekomen. Het gaat grote schade toebrengen aan de toekomst van die jongens en dat meisje. Er gebeuren dagelijks ergere dingen.

discuz 7 mei 2014 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7129435)
Dit was beter allemaal niet uitgekomen. Het gaat grote schade toebrengen aan de toekomst van die jongens en dat meisje. Er gebeuren dagelijks ergere dingen.

Akkoord maar wie heeft het uitgebracht?

Eberhard Leclerc 7 mei 2014 11:41

Citaat:

Dit was beter allemaal niet uitgekomen. ....

Want de waarheid willen we niet weten of zo?

Citaat:

Het gaat grote schade toebrengen aan de toekomst van die jongens en dat meisje.

Waarom & Zo Wat?

Citaat:

Er gebeuren dagelijks ergere dingen.

Een samenleving kan multitasken hoor.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door discuz (Bericht 7129464)
Akkoord maar wie heeft het uitgebracht?

Klasgenootjes.

discuz 7 mei 2014 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7129467)
Klasgenootjes.

Bron?

Eberhard Leclerc 7 mei 2014 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door discuz (Bericht 7129479)
Bron?

feesboek
twitter
fora
mijn oren

Zipper 7 mei 2014 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7129376)
Zip bedoelt niet dat je moet neuken om een volmaakte schooltijd te hebben, maar iemand die dat wel doet behaalt daarom niet automatisch miserabele schoolresultaten. En dat insinueerde jouw bericht wel degelijk.

dat bedoelde ik, idd.

Bad Attila 7 mei 2014 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7129163)
Het is juist de bedoeling van een plek als dit dat je er wel op ingaat. Want wij gaan door waar de krant moet stoppen , nietwaar?

Neen. Ook hier hebben mensen recht op hun privacy.

fabianen 7 mei 2014 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7128348)
Die kleine moet wel een hete brok zijn. Eerst doet ze het met 5 gasten tegelijken en daarna betrappen ze haar nog eens met een andere.

Waarschijnlijk is dit maar het topje van de ijsberg (of de vulkaan). Misschien heeft ze ook een paar leraars onder handen genomen.

Hete brok?Waarom doet ze het niet dan met zes negers?Nogal wat anders denk ik,en in dit land al tegenwoordig in ieder dorp te vinden!

giserke 7 mei 2014 14:29

Citaat:

Inderdaad, wat de elite uitsteekt moet onder de mat worden geveegd.
Het is niet goed dat de bevolking weet waar hun verkozenen mee bezig zijn. :?

Zipper 7 mei 2014 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 7129677)
Inderdaad, wat de elite uitsteekt moet onder de mat worden geveegd.
Het is niet goed dat de bevolking weet waar hun verkozenen mee bezig zijn. :?

zijn er verkozenen die daar gevogeld hebben ??

JelleH 7 mei 2014 14:42

Zou het kunnen dat het meisje de dochter is van een oud-directeur van de school en nog steeds collega-jezuïet? (ik zeg maar wat)

Dutch_Strawberry 7 mei 2014 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7129376)

En ik bedoelde eerder dat je naar school gaat om te leren. Niet om je suf te neuken. En zeker niet om te gangbangen op schooltripjes. Dat jullie zoiets 'normaal' schijnen te vinden zegt meer over jullie mentaliteit en normen dan de mijne.

UFSIA 7 mei 2014 14:59

Groepsverkrachting, geen gang bang.

mvg. Sint Ignacius

Zipper 7 mei 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA (Bericht 7129734)
Groepsverkrachting, geen gang bang.

mvg. Sint Ignacius

daarom waarschijnlijk dat de ouders vh meisje toegaven dat de feiten niet onder dwang gebeurden.

UFSIA 7 mei 2014 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7129737)
daarom waarschijnlijk dat de ouders vh meisje toegaven dat de feiten niet onder dwang gebeurden.

Bron ?

mvg. Sint Ignacius

vlaams realist 7 mei 2014 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7129737)

En dat de ouders van dit meisje liever hun werkgever niet aan vallen.

fred vanhove 7 mei 2014 15:13

Citaat:

Bwah nee gij....binnen 7 dagen spreekt daar niemand meer over en later gaan ze daar nog dikwijls eens goed om lachen !

Johan Bollen 7 mei 2014 15:14

edit

Zipper 7 mei 2014 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA (Bericht 7129757)
Bron ?

mvg. Sint Ignacius

"De ouders benadrukken via hun advocaten dat als het meisje "bereidwillig" was, ze wel verduidelijkt "dat ze niet de aanstookster van de feiten was, zoals de pers soms schrijft".

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...al_saintmichel

fred vanhove 7 mei 2014 15:24

Ja wat wil je...en zeggen dat allemaal is begonnen door die Adam en Eva :-)

fred vanhove 7 mei 2014 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7129720)
En ik bedoelde eerder dat je naar school gaat om te leren. Niet om je suf te neuken. En zeker niet om te gangbangen op schooltripjes. Dat jullie zoiets 'normaal' schijnen te vinden zegt meer over jullie mentaliteit en normen dan de mijne.

En zeggen dat het allemaal de fout is van die Adam en Eva ....hadden die twee zich wat gedragen:-)

Zipper 7 mei 2014 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7129720)

t'is geen kwestie van normaal of abnormaal te vinden, het zijn gewoon dingen die gebeuren bij jonge mensen.
Moest de feiten hier zich niet afgespeeld hebben in een "prestigieuze" (what's in a name) school, er had nooit een haan naar gekraaid.

UFSIA 7 mei 2014 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7129771)
"De ouders benadrukken via hun advocaten dat als het meisje "bereidwillig" was, ze wel verduidelijkt "dat ze niet de aanstookster van de feiten was, zoals de pers soms schrijft".

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...al_saintmichel

Lees : Als het al zo was dat het meisje seks wilde , dan nog heeft het meisje de seks niet opgestart.

Ze willen zich dus indekken. Hun ECHTE zorg komt wat later in de tekst : ze zijn er als de dood voor dat dit repercussies zal hebben op haar verdere leven.

Het punt waar de meeste mensen over struikelen is overigens niet de zaak ten gronde, die moet maar door het gerecht worden uitgespit met respect voor de privacy van de betrokkenen. Wat hemeltergend is, is veeleer het machtsmisbruik van de minister om de hele zaak te beïnvloeden.

mvg. Sint Ignacius

Zipper 7 mei 2014 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA (Bericht 7129815)
Lees : Als het al zo was dat het meisje seks wilde , dan nog heeft het meisje de seks niet opgestart.

Ze willen zich dus indekken. Hun ECHTE zorg komt wat later in de tekst : ze zijn er als de dood voor dat dit repercussies zal hebben op haar verdere leven.

Het punt waar de meeste mensen over struikelen is overigens niet de zaak ten gronde, die moet maar door het gerecht worden uitgespit met respect voor de privacy van de betrokkenen. Wat hemeltergend is, is veeleer het machtsmisbruik van de minister om de hele zaak te beïnvloeden.

mvg. Sint Ignacius

die zaak volledig uitspitten met respect voor de privacy vd betrokkenen, zal niet lukken.
Indien de privacy vd betrokkenen primeert (wat gezien hun jonge leeftijd wenselijk is) laat men de zaak beter voor wat ze is.
Volledig uitspitten maakt wel een kruis over die privacy.

Boduo 7 mei 2014 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7129824)
die zaak volledig uitspitten met respect voor de privacy vd betrokkenen, zal niet lukken.
Indien de privacy vd betrokkenen primeert (wat gezien hun jonge leeftijd wenselijk is) de zaak beter voor wat ze islaat men .
Volledig uitspitten maakt wel een kruis over die privacy.

Zoiets zou een precedent zijn !
Het zou zéker nagevolgd worden !!!

Zipper 7 mei 2014 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7129830)
Zoiets zou een precedent zijn !
Het zou zéker nagevolgd worden !!!

er lijkt hier geen echte misdaad in het spel, enkel een ietwat uit de hand gelopen wild feestje.

Boduo 7 mei 2014 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7129837)
er lijkt hier geen echte misdaad in het spel, enkel een ietwat uit de hand gelopen wild feestje.

Ik zeg NIET dat er hier een misdaad werd gepleegd !

Zipper 7 mei 2014 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7129840)
Ik zeg NIET dat er hier een misdaad werd gepleegd !

dat zie ik ook het nut niet om die zaak volledig uit te spitten, zeker niet indien men de privacy van die jongelui wil vrijwaren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be