Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Le Pen over joodse zanger: "We bouwen nog wel eens een oven" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203462)

Pericles 9 juni 2014 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 7188001)
Waarom is er zoveel "verzuring'' dan? Omdat het hier zo ''prachtig'' leven is dan??? :roll:

Daar zal hij niet op reageren of toch niet to the point.
Hij lult maar wat, drie kwart van zijn tijd op dit forum verdoet hij trouwens met het uitlachen van verbannen forumleden .
Veel mag je dus nooit verwachten.;-)

Raf 9 juni 2014 19:33

Citaat:

Waarom is er zoveel "verzuring'' dan? Omdat het hier zo ''prachtig'' leven is dan??? :roll:

Omdat die verzuring aangewakkerd wordt door idioten als Wilders, Le Pen en Dewinter. Al bij al is het hier inderdaad prachtig leven.

TV-verslaafde 9 juni 2014 19:34

Citaat:

Waarom is er zoveel "verzuring'' dan?
Omdat veel mensen teleurgesteld zijn in de middelmatigheid van hun bestaan.....

Raf 9 juni 2014 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7188002)
Ik heb 62 jaar met een homo samengewoond

8O

Citaat:

maar die zou zich nooit hebben voorgesteld als een minderheid.

Zijn homo's in de meerderheid waar jij woont misschien? Hier niet. En ik wed dat dat op de meeste plaatsen niet zo is ook...

Citaat:

Zijn gedachten waar een klein beetje vrijer en hij eiste niets op. Hij was gewoon zo.

Wie eist er iets op misschien?

Nietzsche 9 juni 2014 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7187790)
Inderdaad! Die vent en zijn partij zouden moeten verboden worden. Dat ze hier maar eens komen kijken hoe wij het probleem "vlaams blok" opgelost hebben.

:lol:

Gipsy 9 juni 2014 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7188056)
8O

Zijn homo's in de meerderheid waar jij woont misschien? Hier niet. En ik wed dat dat op de meeste plaatsen niet zo is ook...

Wie eist er iets op misschien?

Mijn broer was gewoon zo.
En als die al zou deelgenomen hebben aan een forum zoals dit zou zijn avatar geen man met een blote kont geweest zijn.

Voor een onschuldig grapje met Di Rupo zou hij zeker niet gaan klikken zijn bij de forum moderator. Wat me 3 punten heeft gekost. Ga nog eens klikken dan krijgt u me misschien van het forum.

Nietzsche 9 juni 2014 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7187976)
Niet vreemdelingen kerel, het gaat over de islam.
Als jij hand in hand met je vriendje door Kuregem loopt steken ze je de grond in. ;-)

Dat heeft alleen niet enkel met de islam te maken.

Het is een combinatie van cultuur, mentaliteit en geloof.

Nietzsche 9 juni 2014 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7187992)
Ach jongen, soms vraag ik mij echt af of wel in de realiteit leeft.:roll:

Niet onnozel doen he, het gaat de VB wel degelijk om vreemdelingen en de PVV is ook steeds meer de kant opgeschoven van het VB.

Jan van den Berghe 9 juni 2014 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7187770)
ik bedoel dat met overal Joden het VB ook miscontent zou zijn, immers is het "Eigen volk eerst" (zoals reeds vroeger in de geschiedenis bewezen is) ..

Misschien toen maar eerst eventjes die slogan in de juiste context van weleer alsook de overeenkomstige betekenis in gedachten houden, vooraleer u zich haast in ongefundeerde conclusies.

Jan van den Berghe 9 juni 2014 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7188075)
Niet onnozel doen he, het gaat de VB wel degelijk om vreemdelingen en de PVV is ook steeds meer de kant opgeschoven van het VB.

Hoe omschrijft u in die context het woord "vreemdelingen"?

Het Oosten 9 juni 2014 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7187963)
Alle VB-ers stemmen nu N-VA.
Welk probleem heb je opgelost kerel ? :lol:

En welk probleem hebt u nu opgelost door NVA te stemmen?

NVA zal federaal afhankelijk zijn van een Franstalige partij (CDH) indien er een rechtse regering komt. Juist dezelfde situatie als deze die de NVA de traditionele partijen van de vorige regering verweet.

Nu, voor mij niet gelaten. Dat ze maar eens een ander soort regering vormen. En dan zullen we wel zien hoe, en vooral of, alles rozengeur en maneschijn wordt.

Raf 9 juni 2014 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7188071)
Mijn broer was gewoon zo.
En als die al zou deelgenomen hebben aan een forum zoals dit zou zijn avatar geen man met een blote kont geweest zijn.

En dan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7188071)
Voor een onschuldig grapje met Di Rupo zou hij zeker niet gaan klikken zijn bij de forum moderator. Wat me 3 punten heeft gekost. Ga nog eens klikken dan krijgt u me misschien van het forum.

Huh? Waar heb jij het over?

Nietzsche 9 juni 2014 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7188208)
Hoe omschrijft u in die context het woord "vreemdelingen"?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenlander

Everytime 9 juni 2014 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7187988)
Denkt gij nu echt dat de mening van een Theo Francken ter zake zo fel van deze van de gemiddelde VB-er afwijkt ?
Als je dat echt denkt, zijt ge nog een grotere sukkelaar dan ik dacht.
De N-VA is gewoon naar buiten toe een stuk voorzichtiger en leert van de fouten die het VB heeft gemaakt.
Ze zijn niet meer te stoppen.

"Racisme is verwerpelijk, altijd en overal. Ander migratiebeleid is noodzakelijk, streng maar humaan en rechtvaardig". (Theo Francken)

Niet echt dezelfde mening bij Annemans, Dewinter en compagnie.............

Everytime 9 juni 2014 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7187963)
Alle VB-ers stemmen nu N-VA.
Welk probleem heb je opgelost kerel ? :lol:

Als ze echt denken dat de N-VA hetzelfde als het VB is, zullen ze zeer snel teleurgesteld worden......................

Jan van den Berghe 9 juni 2014 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7188262)

Citaat:

Een buitenlander of vreemdeling is iemand die niet in het bezit is van de nationaliteit van het land waar hij verblijft.
Ik denk niet dat er mensen zijn die op zich hebben dat er in de eigen buurt een niet-Belg woont. Daar draait het probleem bij de mensen niet om.

Everytime 9 juni 2014 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7187899)
Dat heb jij dan flink verkeerd begrepen. Ik behoor zelf tot een minderheid en ben zelfs zéér tolerant. Partijen zoals FN in Frankrijk, PVV in Nederland en VB bij ons teren echter net op verzuring, negativiteit en onverdraagzaamheid. Ze veroorzaken haat en mogen wat mij betreft met de grond gelijk gemaakt worden. Onverdraagzaamheid hoeft niet getolereerd te worden.

2!

Jan van den Berghe 9 juni 2014 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7188269)
"Racisme is verwerpelijk, altijd en overal. Ander migratiebeleid is noodzakelijk, streng maar humaan en rechtvaardig". (Theo Francken)

Niet echt dezelfde mening bij Annemans, Dewinter en compagnie.............

Vertel me toch maar eventjes wanneer en waar die laatsten ergens hebben gezegd dat racisme aanvaardbaar is.

Graag citaat.

Everytime 9 juni 2014 21:30

Citaat:

Omdat veel mensen bekrompen zijn en de verschillen tussen de mensen niet willen accepteren.

Demper 9 juni 2014 21:31

Arme Le Pen. Hij heeft weeral de boter gefret.

Everytime 9 juni 2014 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7188284)
Vertel me toch maar eventjes wanneer en waar die laatsten ergens hebben gezegd dat racisme aanvaardbaar is.

Graag citaat.

http://www.youtube.com/watch?v=HVdL3fTf58M

Calvinist 9 juni 2014 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7188049)
Omdat die verzuring aangewakkerd wordt door idioten als Wilders, Le Pen en Dewinter. Al bij al is het hier inderdaad prachtig leven.

*KNIP* Gelieve niet te schelden en niet persoonlijk te worden.

Raf 9 juni 2014 21:39

Citaat:

Graag citaat.

Het vlaams blok is er voor veroordeeld, zoals u heel goed weet.

Raf 9 juni 2014 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 7188304)
Jij bent waarschijnlijk *knip*

Gelieve uw toon te matigen. Schelden wordt niet getolereerd op dit forum.

Jan van den Berghe 9 juni 2014 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7188286)
Omdat veel mensen bekrompen zijn en de verschillen tussen de mensen niet willen accepteren.

Met anders zijn heeft het eigenlijk weinig te maken. Wie heeft er bijvoorbeeld problemen met de plaatselijke Chinees om de hoek? Niemand. Er spelen bijgevolg andere zaken een rol.

Nota Bene 9 juni 2014 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7187899)
Dat heb jij dan flink verkeerd begrepen. Ik behoor zelf tot een minderheid en ben zelfs zéér tolerant. Partijen zoals FN in Frankrijk, PVV in Nederland en VB bij ons teren echter net op verzuring, negativiteit en onverdraagzaamheid. Ze veroorzaken haat en mogen wat mij betreft met de grond gelijk gemaakt worden. Onverdraagzaamheid hoeft niet getolereerd te worden.

Er zijn te veel klagende en zagende minderheden in decadent Europa. Zij teren op verzuring, negativiteit en onverdraagzaamheid. Ze veroorzaken haat en beroepen zich ten onrechte op 'verdraagzaamheid' om anderen, de zwijgende meerderheden, monddood te maken. De onverdraagzaamheid van die parasiterende groepsegoïsten hoeft niet getolereerd te worden.

Miauw! 9 juni 2014 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nota Bene (Bericht 7187382)

Follow your leader(s), ilpartijslavo.

Nog zo eentje, die uit de periode afkomstig is dat hij niet om een antisemitische uitspraak meer of minder verlegen zat, een foto die prominent in zijn huiskamer staat:

Miauw! 9 juni 2014 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7187383)
Nee, dat meen ik echt.

Jan meent die zaken allemaal serieus, en dat is echt zijn manier van discussiëren. Je bent wat wereldvreemd en naïef om te denken dat jan een troll is.

Het leven is vol met mensen die op een gelijkwaardige manier denken.

Maar blijf jij lekker denken dat het een troll is geeft vast een lekker veilig gevoel. ;-)

Hij is inderdaad geen troll. Eerder een pitbull! :lol:

Lukkas 9 juni 2014 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nota Bene (Bericht 7188445)
Er zijn te veel klagende en zagende minderheden in decadent Europa. Zij teren op verzuring, negativiteit en onverdraagzaamheid. Ze veroorzaken haat en beroepen zich ten onrechte op 'verdraagzaamheid' om anderen, de zwijgende meerderheden, monddood te maken. De onverdraagzaamheid van die parasiterende groepsegoïsten hoeft niet getolereerd te worden.

Recht in de roos.

Jan van den Berghe 9 juni 2014 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7188298)

Ik hoor niets wat op racisme zou moeten lijken. Of zoals al eerder: u werkt vanuit een intentie. U gaat uit van de schuld om dan alles in dat denkkader te plaatsen. Als FdW een glas witbier bestelt, is hij volgens ook racistisch bezig.

Miauw! 9 juni 2014 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7187975)
Jongen.
De N-VA zit tjokvol VB-ers.
En dan nog , uw mening is totaal niet relevant.
Volgens het hoogste rechtscollega mag het VB rustig zijn gang gaan.

Tussen hun kiezers zitten waarschijnlijk veel ex-VB'ers. Maar die bepalen het NVA-programma niet, hé! En trouwens, ik neem dat de die-hard racisten het VB wel zullen trouw gebleven zijn, maar dat diegenen die VB stemden omwille van het "Vlaamse" standpunt of puur uit balorigheid, nu naar NVA zijn gegaan. Die categorie zal alvast bij NVA niet "aandringen" op racisme.

Jan van den Berghe 9 juni 2014 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7188474)
Tussen hun kiezers zitten waarschijnlijk veel ex-VB'ers. Maar die bepalen het NVA-programma niet, hé! En trouwens, ik neem dat de die-hard racisten het VB wel zullen trouw gebleven zijn, maar dat diegenen die VB stemden omwille van het "Vlaamse" standpunt of puur uit balorigheid, nu naar NVA zijn gegaan. Die categorie zal alvast bij NVA niet "aandringen" op racisme.

Ik stem al vele jaren VB en ben in geen enkel opzicht een racist. Daarnaast ben ik van een kant zelf "allochtoon".

Miauw! 9 juni 2014 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7188073)
Dat heeft alleen niet enkel met de islam te maken.

Het is een combinatie van cultuur, mentaliteit en geloof.

Inderdaad, fundamentalistische christenen en orthodoxe joden zijn even grote homohaters. Alexandra Colen van het VB was nu ook niet bepaald tolerant t.o.v. homo's en dat is een zwaar understatement! :)

Everytime 9 juni 2014 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7188463)
Ik hoor niets wat op racisme zou moeten lijken. Of zoals al eerder: u werkt vanuit een intentie. U gaat uit van de schuld om dan alles in dat denkkader te plaatsen. Als FdW een glas witbier bestelt, is hij volgens ook racistisch bezig.

Ah nee? En wat doet u met zijn "Blank Europa"?

Everytime 9 juni 2014 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7188474)

Inderdaad!

Jan van den Berghe 9 juni 2014 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7188489)
Ah nee? En wat doet u met zijn "Blank Europa"?

Ik doe daar niets mee. Wat verwacht u wel misschien?

Miauw! 9 juni 2014 22:48

Citaat:

Graag citaat.

Maar ze hebben het ook nooit veroordeeld. Als je FDW op de man op vraagt of hij racist is, begint hij rond de pot te draaien, te zeveren over de definitie van racisme en zegt hij dat hij een 'realist' is. Maar één keer klaar en duidelijk racisme veroordelen heeft hij nog nooit gedaan.

Jan van den Berghe 9 juni 2014 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7188492)
Inderdaad!

Wat "inderdaad"? Ooit gesproken met een uiteenlopend aantal VB-politici, -mandatarissen, -leden of -kiezers?

Neen.

Ik wel.

Miauw! 9 juni 2014 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7188298)

8O Nooit gezien dit! Ja, als DIT niet racistisch is.....

Miauw! 9 juni 2014 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 7188304)
Jij bent waarschijnlijk zo,n flikker die bulkt van het geld, elke dag in de duurste restaurants eet, coke snuift en met een gladde bak elke vrijdagavond de sier gaat maken. Dat jij het dan prachtig vindt is best te begrijpen maar voor veel mensen is het leven onder een neo-liberale pest helemaal niet zo 'prachtig' hoor....

Nog zo'n verdraagzame!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be