![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Disclaimer : indien er berichten komen dat er vakbondslokalen niet meer open konden, ik heb er niks mee te maken :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
er waren verkiezingen het volk heeft gesproken en als ik zou staken, dan zou het zijn omdat - men armoede importeert en naar de sociale zekerheid stuurt - men uit gezin hereniging een allochtone bejaarde uit een land binnenbrengt. 1 maand artikel 60 en dan een pensioen krijgt - 7 kinderen kopen en dan rentenieren op de kinderbijslag in Marokko - enzovoort . maar mocht ik daarvoor stakingsgeld vragen aan ABVV, dan zou ik wellicht een cursus brain washing ABVV moeten volgen. De top van het ABVV legt fascistisch hun thema's op aan de basis waarvoor er gestaakt mag worden. trouwens, ik werk al 35 jaar voor dezelfde firma. ik ga deze mijn dankbaarheid tonen om te gaan werken |
Citaat:
|
Citaat:
Tzal je verbazen , maar de eerste acties zullen rode zakken dragen , geen Nederlands kennen en zoveel mogelijk plat leggen . Mochten ze gewoon thuisblijven zou niemand hun afwezigheid opmerken . Platleggen , boycotten , tegenhouden is waar ze goed in zijn . Als er gewerkt word zie je ze niet . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vroeger nog veel met de trein gereden, nu nooit meer. Treinpersoneel is veel te onbetrouwbaar. Hiermee geraak ik wel doorheen de stakingspiketten van die vuile luie linkse stakers ![]() |
Gezien het merendeel van het NMBS/SNCB profitariaat klubje hun eigen klienteel bejegend als noodzakelijk ongemak heb ik ervoor geopteerd hun diensten niet te gebruiken.
Pas dan wordt men daar immers getolereerd... als niet-klant? |
Citaat:
|
Ja! Deze regering is een anti-sociale dictatuur en heeft geen bestaansrecht. Ze bestaat enkel omdat MR en CD&V hun kiezers bedrogen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk gaan ze op 15/12 Roberto D'Orazio van Forges de Clabecq inhuren als adviseur, kwestie van het crapuul zich eens te laten uitleven: ![]() |
Citaat:
aai dontink so. . |
Citaat:
Dat de kiezers de vorige keer het omgekeerde kregen dan hetgeen waarvoor ze gestemd hadden, dat staat vast. De kiezers kenden voor 25 mei het N-VA programma, ik denk niet dat die kiezers nu gaan staken. |
Citaat:
als ik me goed herinner is Verhofstadt een open vlder en die zitten ook nu in de federale regering,en het is makkelijk om anderen de schuld te geven van goede jaren,want dan ben je er zelf ook goed mee geweest,alleen stel ik me de vraag of al die besparingen op de nek van de gewone mens ook jobs zal opbrengen of meer cash in de zak van de baas! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb meer respect voor mensen die op straat durven komen en met hun eigen lijf durven te vechten dan lui die via een proxy hun zin krijgen. |
Citaat:
Jullie voltallige vakbondsfront komt - nog maar eens - véél te laat op het gedacht 'de boel plat te leggen'. Dat hadden jullie moeten doen toen 'ons' land de EU op poten hielp zetten, en telkens opnieuw toen 'ons' land de EU hielp uitbouwen. |
Citaat:
Jobs worden alleen gecreerd door bedrijven, niet door vakbonden. Als het met een bedrijf goed gaat, dan gaat het ook goed met zijn werknemers. Een bedrijf platleggen omdat een minderheid het oneens is met een regeringsbeleid, is absurd, misdadig en geldverkwistend. Maar dat is maar het geld van "de boazen" , zeker? Tsja, hopelijk wordt dat in rekening gebracht bij de eindejaarspremies van de stakers. |
Citaat:
|
vakbonden zijn gangsters. Tijd om ze in de gevangenis te steken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar fout bent u wel: Mensen die hier al wat langer rondlopen weten immers dat ik nog een tijd in Brussel gewerkt heb in het politieke circus. Ik ben daar heus niet met mijne velo naartoe gereden :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be