![]() |
Citaat:
Zeg jij het maar in welke scholen, waar,...veel of weinig gestaakt werd. |
Deze struise FGTB mevrouw speelt het bikkelhard op een werkwillige winkelier.
Geniet> https://www.youtube.com/watch?v=eSPTImLDmtk |
Citaat:
|
Eberhard leest alleen zijn eigen berichten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kans is een stuk groter dat jij zelf dwars door je zaak vliegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...07&postcount=2 Is dat iets dat nodig is om tot de club van de "licht" blauwe te behoren ? Ik blijf er bij........."zielig" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 op 5 stond in de gazet. En van vorige staking, weten we dat onderwijzenden kunnen opteren om één uurke te staken ... . |
Citaat:
1) toch liever niet al té veel illusies en 2) op tijd uit de voeten wanneer de ultieme druppel de kruik definitief doet barsten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe groot is de materiële schade die ze toegebracht heeft ? De dingen terug leggen duurt amper enkele minuten. De venijnigste smeerlappen gebruiken dus truken als in dit filmpje. Bedreigend, vernederend, leep, ... En ze weten maar al te goed dat die winkelier in een uiterst zwakke positie staat. Want als die winkelier zijn geduld zou verliezen, dan komen ze even later 'anoniem' terug, en dan ligt gans de stock smerig op de grond, klaar voor in de vuilbak. Dit is maffia. Het omgekeerde van een recht-staat. . |
Citaat:
|
Citaat:
Goed he? |
Citaat:
In het college van Diksmuide ging alles door. Gisteren waren er examens gepland en die gingen ook door. We zagen een mooi verschil tussen wat er gaande was in het gemeenschapsonderwijs en in het katholieke net. |
Citaat:
Het vrome net rekende op hulp van bovenaf om alle leerlingen tijdig in de scholen te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vrouw heeft zelfs ooit Albanezen in haar klas gehad die geld tussen de examenpapieren staken. Pech voor hen want mijn vrouw is wat ze noemen een taaie tante, daar pakt dat niet bij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem dat nog zo gezegd. |
Citaat:
Goed gezien Manta. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van andermans spullen blijf je gewoon af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be