Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Koningsgezinde en belgicistsche FGTB valt NVA kantoor aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210959)

Another Jack 15 december 2014 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 7455610)
Dat is zo een gemiddelde waar iedereen 2000 netto verdient maar 80% 1400€ heeft.

Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Zeg jij het maar in welke scholen, waar,...veel of weinig gestaakt werd.

Eberhard Leclerc 15 december 2014 23:50

Deze struise FGTB mevrouw speelt het bikkelhard op een werkwillige winkelier.
Geniet>

https://www.youtube.com/watch?v=eSPTImLDmtk

bembem 15 december 2014 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7455616)
Geniet>

Eberhard dat filmpje hebben we al gezien, cf. de maffia draad :lol::lol:

Another Jack 15 december 2014 23:55

Eberhard leest alleen zijn eigen berichten.

Garry 16 december 2014 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7454387)
We zijn weer een stapje verder. De stakingen krijgen een anti Vlaams karakter...

De rabiaat koningsgezinde en belgicistische FGTB valt vandaag NVA kantoor aan. Er wordt hard gevochten met popo en gesproken op de socmed van meer dan 10 gewonden.

Een van de leuzen: « N-VA, casse-toi, la Belgique n’est pas �* toi »

http://www.lesoir.be/734682/article/...ege-n-va-video

Het wachten is nu op een godwin.

Een burgeroorlog is niet ver meer weg.

Garry 16 december 2014 01:20

Citaat:

Geniet>

Die kreeg van mij, moest ik de winkelier zijn, mijn vuist volop van voor op haar smoelwerk dat ze van waar dat ze stond tot buiten op straat zou vliegen en het eerste half uur vast en zeker horizontaal zou blijven. Ik ben anders geen voorstander van vrouwen slagen hoor, maar hier zou ik zeker een exceptie maken. Ze zou rap gedaan hebben met hare show.

Eberhard Leclerc 16 december 2014 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7455675)
Die kreeg van mij, moest ik de winkelier zijn, mijn vuist volop van voor op haar smoelwerk dat ze van waar dat ze stond tot buiten op straat zou vliegen en het eerste half uur vast en zeker horizontaal zou blijven...

Als ik goed naar mevrouw kijk, denk ik eerlijk gezegd nog dat je heel erg op je tellen moet passen.

De kans is een stuk groter dat jij zelf dwars door je zaak vliegt.

Garry 16 december 2014 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7455600)
Ik overweeg of ik niet ook zal staken, maar dan wel hoe & wanneer IK dat beslis, en niet de goed-gewapende maar zéér slecht opgeleide arm van de P$:

ik geef AL mijn leerlingen 75% voor hun december-examen Nederlands of Duits (dat ik uiteraard NIET zal verbeteren, ik ben niet zot) :twisted:

Dat maakt geen verschil meer, dat doen ze nu ook al allemaal. De meeste scholen zijn zo bang van een leerlingen te verliezen dat ze ze met amper 30 % toch delibereren. Hoeveel waarde een diploma eigenlijk nog heeft weet ik niet. 0,0 denk ik. Dat is al net zoiets als het rijbewijs. Dat krijg je vandaag de dag per briefwisseling.

Garry 16 december 2014 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7455683)
Als ik goed naar mevrouw kijk, denk ik eerlijk gezegd nog dat je heel erg op je tellen moet passen.

Dat denk ik niet. Hoe groter ze zijn, hoe gemakkelijker dat ze plooien. Ik zal zal ze wel een stukje naar beneden halen als ik er zo niet aan kan.

bembem 16 december 2014 01:42

Citaat:

ik geloof er niks van dat ie dat zelfs zou doen, daarvoor is de Vlaam te mak, is er trouwens reden van zo te reageren op een vrouw die gewoon wat van haar neus maakt - als ze nu nog de kledij had zitten verknippen ofzo, maar nee, hoogstens wat extra opruimwerk voor dat winkelmeisje .. het arme schaap boehoe

Garry 16 december 2014 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7455691)
ik geloof er niks van dat ie dat zelfs zou doen, daarvoor is de Vlaam te mak, is er trouwens reden van zo te reageren op een vrouw die gewoon wat van haar neus maakt - als ze nu nog de kledij had zitten verknippen ofzo, maar nee, hoogstens wat extra opruimwerk voor dat winkelmeisje .. het arme schaap boehoe

Ja er is een reden. Ze manieren leren. Deze Vlaam zou ze hare hanekop van haar lijf kloppen. Bakkes toe en horizontaal buiten.

nabat54 16 december 2014 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7455244)
Omdat je zo graag cijfers hebt:
Voor de 4de maal vandaag: ik heb niet gestaakt.

Jij gaat echt graag op je bek hé.

http://forum.politics.be/showpost.ph...07&postcount=2

Is dat iets dat nodig is om tot de club van de "licht" blauwe te behoren ?

Ik blijf er bij........."zielig"

bembem 16 december 2014 05:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7455698)
Ja er is een reden. Ze manieren leren. Deze Vlaam zou ze hare hanekop van haar lijf kloppen. Bakkes toe en horizontaal buiten.

anger management cursus volgen ...

bembem 16 december 2014 05:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zie je wel (Bericht 7455699)
Is je niet opgevallen dat die even vettig is als de rudy en marcske.

Het moet goed leven zijn bij de vakbond.

Het zijn precies varkensbonden :lol:

waw wat een humor, ik sta paf!

bembem 16 december 2014 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7455052)
Omdat ge toch tegen belgië zijt? Of niet meer?
Als die neutrale zone dient om de werking van belgie niet in 't gedrang te brengen... Allee ja...:roll:

Geef toe dat zulks nog héél braaf is, ik heb al ergere dingen gezien.
Het ergste is eigenlijk de verspilling van choco en eieren waarmee ze mss nog iemand konden blij maken.

is inderdaad nog héél braaf, had erger kunnen zijn -> met pindasaus bvb. :-)

Pandareus 16 december 2014 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7455698)

Cheminot 16 december 2014 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7455782)

Ieder z'n ding, maar tot op heden gaat het hier over politiek en niet over homo-erotische voorkeuren van de leden.

Cheminot 16 december 2014 07:36

Citaat:

Veel geblaat bij dat soort volk. Je ziet ook dat ze de kledij laat liggen op het moment dat ze de camera ziet. Sterk in groep tegen een enkeling, een beetje zoals struikrovers.

De schoofzak 16 december 2014 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 7455572)
Veel leraars hebben gestaakt.
Nou ja ...thuis gebleven.
Hun studenten zijn meestal wel naar school gekomen.
Ach leraars...als ze kunnen thuisblijven laten ze het niet liggen he?

Veel ?

1 op 5 stond in de gazet.
En van vorige staking, weten we dat onderwijzenden kunnen opteren om één uurke te staken ...

.

djimi 16 december 2014 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7455691)
... de Vlaam te mak, ...

Profiteer ervan zolang het nog kan, maar maak u

1) toch liever niet al té veel illusies

en

2) op tijd uit de voeten wanneer de ultieme druppel de kruik definitief doet barsten.

Jan van den Berghe 16 december 2014 13:33

Citaat:

Geniet>

Mooi bewijs voor een klacht. Hopelijk mag het rode jasje daar ook nog van "genieten".

Jan van den Berghe 16 december 2014 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7455684)
Dat maakt geen verschil meer, dat doen ze nu ook al allemaal. De meeste scholen zijn zo bang van een leerlingen te verliezen dat ze ze met amper 30 % toch delibereren.

Vergeet dat maar. Ieder jaar gaan er in onze middelbare afdeling een pakweg C-attesten de deur uit.

De schoofzak 16 december 2014 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7456350)
Mooi bewijs voor een klacht. Hopelijk mag het rode jasje daar ook nog van "genieten".

Ik vrees van niet.
Hoe groot is de materiële schade die ze toegebracht heeft ?
De dingen terug leggen duurt amper enkele minuten.

De venijnigste smeerlappen gebruiken dus truken als in dit filmpje.
Bedreigend, vernederend, leep, ...
En ze weten maar al te goed dat die winkelier in een uiterst zwakke positie staat. Want als die winkelier zijn geduld zou verliezen, dan komen ze even later 'anoniem' terug, en dan ligt gans de stock smerig op de grond, klaar voor in de vuilbak.

Dit is maffia. Het omgekeerde van een recht-staat.

.

Jan van den Berghe 16 december 2014 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7456423)
Ik vrees van niet.
Hoe groot is de materiële schade die ze toegebracht heeft ?
De dingen terug leggen duurt amper enkele minuten.

.

En? De klacht kan ook andere zaken bestaan, hoor! Intimidatie. Bedreiging. Een goede advocaat weet rond deze feiten ongetwijfeld een leuk dossier samen te stellen.

Another Jack 16 december 2014 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 7455704)
Jij gaat echt graag op je bek hé.

http://forum.politics.be/showpost.ph...07&postcount=2

Is dat iets dat nodig is om tot de club van de "licht" blauwe te behoren ?

Ik blijf er bij........."zielig"

Alle examenroosters werden aangepast nadat bleek dat er een grote stakingsbereidheid was.

Goed he?

Jan van den Berghe 16 december 2014 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456603)
Alle examenroosters werden aangepast nadat bleek dat er een grote stakingsbereidheid was.

Niet in alle scholen, hoor. In het college van Waregem gingen de examens net zoals van ouds door in een volle week. Vorige week dus. Deze week zijn er deliberaties.

In het college van Diksmuide ging alles door. Gisteren waren er examens gepland en die gingen ook door.

We zagen een mooi verschil tussen wat er gaande was in het gemeenschapsonderwijs en in het katholieke net.

Another Jack 16 december 2014 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7456627)
Niet in alle scholen, hoor. In het college van Waregem gingen de examens net zoals van ouds door in een volle week. Vorige week dus. Deze week zijn er deliberaties.

In het college van Diksmuide ging alles door. Gisteren waren er examens gepland en die gingen ook door.

We zagen een mooi verschil tussen wat er gaande was in het gemeenschapsonderwijs en in het katholieke net.

Inderdaad, het GO! bespaarde de leerlingen en ouders van een hoop ellende en stress.
Het vrome net rekende op hulp van bovenaf om alle leerlingen tijdig in de scholen te krijgen.

Garry 16 december 2014 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7456353)
Vergeet dat maar. Ieder jaar gaan er in onze middelbare afdeling een pakweg C-attesten de deur uit.

Mijn vrouw staat ook in het onderwijs, dus we weten van wanten, ons moet ge niet komen blaasjes wijs maken. Ik denk dat mijn vrouw zowat de enige leerkracht is in haar school die NIET delibereert. En dat is dan nog niet eens de ergste onder de scholen hoor. Er zijn er waar ze alleen maar heel de cursus moeten aanwezig zijn om met een diploma buiten te wandelen. Hier geef je het trouwens zelf toe http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=146 dat er gedelibereerd wordt.

Another Jack 16 december 2014 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7456838)
Mijn vrouw staat ook in het onderwijs, dus we weten van wanten, ons moet ge niet komen blaasjes wijs maken. Ik denk dat mijn vrouw zowat de enige leerkracht is in haar school die NIET delibereert.

Dat maakt niets uit, als de klassenraad niet tot een consensus komt, wordt er gewoon gestemd.

Garry 16 december 2014 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7455782)

Eigenlijk ben ik geen voorstander van vrouwen te slaan, maar aan de andere kant moeten we daar ook geen uitzondering meer voor maken hé, ze willen toch zo graag geëmancipeerd zijn. Wat motten op haren teut zouden haar misschien terug met de voeten op de grond brengen.

Garry 16 december 2014 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456843)
Dat maakt niets uit, als de klassenraad niet tot een consensus komt, wordt er gewoon gestemd.

Dus, zoals ik al zei, welk is de waarde nog van een diploma? 0,0 Vroegen was het minimum 60% halen en minimum 50% om te mogen overgaan. Nu volstaat het dat ge de lerares het hoofd op hol brengt met wat flatterende toespraken.

Mijn vrouw heeft zelfs ooit Albanezen in haar klas gehad die geld tussen de examenpapieren staken. Pech voor hen want mijn vrouw is wat ze noemen een taaie tante, daar pakt dat niet bij.

Another Jack 16 december 2014 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7456868)
Dus, zoals ik al zei, welk is de waarde nog van een diploma? 0,0 Vroegen was het minimum 60% halen en minimum 50% om te mogen overgaan. Nu volstaat het dat ge de lerares het hoofd op hol brengt met wat flatterende toespraken.

Mijn vrouw heeft zelfs ooit Albanezen in haar klas gehad die geld tussen de examenpapieren staken. Pech voor hen want mijn vrouw is wat ze noemen een taaie tante, daar pakt dat niet bij.

God ja, de bekende "vroeger was alles beter" parodie...

reservespeler 16 december 2014 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7454391)
Bent u niet vergeten te overdrijven ?

Is hij dat toch weeral vergeten zeker.
Ik heb hem dat nog zo gezegd.

reservespeler 16 december 2014 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7454395)
't Is wel duidelijk dat belgie redden véél te gevaarlijk is...:-(

Het is uiteraard héél erg en zo maar dan is 't veiliger om 't te verdelen voor er nog meer slachtoffers vallen... Denkt er dan niemand aan de kinderen... :-(

Het waren inderdaad net kleine kinderen die het N-VA gebouw wilden aanvallen.

Goed gezien Manta.

fred vanhove 16 december 2014 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456893)

Wie zegt vroeger was het beter ....die heeft altijd voor 50 % gelijk.

Garry 16 december 2014 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456893)

Is dat uw enige argumentatie om het tegendeel aan te tonen? Niet vet. Dat is alleen maar een hopeloze bevestiging van wat ik dus zei.

reservespeler 16 december 2014 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7454407)
Sinds wanneer is overdreven geweld toelaatbaar ?

Ook hier gaat u er ver over.

Moet u aan de stakers en aan de opjutters vragen.

Lange Limburger 16 december 2014 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456603)

Goed he?

Wat een prulleschool moet dat zijn? Een GO-school waarschijnlijk. Meeheulen met de ABVV-vriendjes.

reservespeler 16 december 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7455621)
Eberhard dat filmpje hebben we al gezien, cf. de maffia draad :lol::lol:

Heeft u ondertussen werk gevonden?

reservespeler 16 december 2014 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7455675)
Die kreeg van mij, moest ik de winkelier zijn, mijn vuist volop van voor op haar smoelwerk dat ze van waar dat ze stond tot buiten op straat zou vliegen en het eerste half uur vast en zeker horizontaal zou blijven. Ik ben anders geen voorstander van vrouwen slagen hoor, maar hier zou ik zeker een exceptie maken. Ze zou rap gedaan hebben met hare show.

Dat was inderdaad ongehoord.
Van andermans spullen blijf je gewoon af.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be