![]() |
Citaat:
En wees maar zeker dat de volgende move van de Peshmerga's & Co is: de omliggende streken uit te zuiveren. Ofte :'IS-clean' te maken . En... zo weinig mogelijk en liefst geen gevangenen! |
Citaat:
|
Better Pay, Better Weapons: Shiite Militias Growing More Powerful Than Iraqi Army
IS gaat nergens heen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ander belangrijk punt : als die peshmerga's de IS strijders neutraliseren dan is er geen probleem meer voor de landen van origine wat ze met die kerels aanmoeten vangen als ze hier terug verschijnen. Een win-win dus. :-D |
Citaat:
Hij is nu ongeveer aan zijn 21-ste nick toe. ;-) |
IS lanceert grootschalige aanval op olierijk Kirkoek
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
January 27, 2015 US-led strikes kill 19 ISIS militants including key leader in Kirkuk January 25, 2015 Coalition warplanes kill 35 ISIS militants in southwest of Kirkuk Als je graag wat bommen op uw kop wilt krijgen moet je vooral dit doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets is altijd goede TV. |
Citaat:
Aan dat tempo, duurt het daar nog twintig jaar. |
Citaat:
Het is altijd 17-0, 35-0 , een keer 14-0, dan weer eens een zwakke 4-0. Hun verdediging is goed. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De hoogedele vrouwen gaan enorm veel werk hebben, maar ik ben bereid hen daarbij alle handjes waarover ik nog beschik te helpen! Ik ben daarnaast ook heel erg benieuwd naar de reacties van de hypocriete "charlies" alhier mocht die glorieuze dag ooit aanbreken. |
Citaat:
Als ik nog ooit eens in West-Vleteren raak, dan bezorg ik je een paar flesjes. ;-) |
Citaat:
Mocht datzelfde 'Europa' ooit worden verblijd met een gelijkaardige 'bevrijding', het scheet miljarden kiloliters slappe diarree dwars doorheen de broeken van de driedelige pakken waarin het zich een masker van menselijkheid probeert aan te meten. :twisted: Wat in "Rojava" aan het gebeuren is zou immers wel eens het definitieve einde kunnen betekenen van de op paternalistische en patriarchale prietpraat gebaseerde zogezegde 'wereldorde', mocht dat gebeuren a.k.a evenement zich ooit als een hypervirulent virus over de hele planeet verspreiden. Ik twijfel er geen seconde meer aan dat het in alle Hoofdkwartieren van de Verenigde Staatsveiligheden Aller Landen inmiddels "Red Alert" luidt. LETTERLIJK! |
Citaat:
Ik kan heel goed begrijpen waarom het op zo bitter weinig sympathie kan rekenen :twisted: |
Citaat:
Voor je het weet staat de staatsveiligheid aan je deur. |
Citaat:
|
Citaat:
"Don't walk behind me, because I may not lead. Don't walk in front of me, because I may not follow. Just walk beside me, and talk to me, and one day we might become friends." :twisted: |
Citaat:
Of durf je niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Syria Kurds return to 'destroyed' Kobane |
Citaat:
Overigens wordt ISIS door ook "vrouwelijke" (Arabische) piloten vanuit de lucht gebombardeerd. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pijnlijk, wat een afgang .... als ISIS verslagen worden door met name vrouwen. |
Citaat:
Tijdelijk tactisch terugtrekken uit een vlakke stad om open vizier bombardementen te vermijden is geen verdienste, laat staan een overwinning, van Koerden. |
Citaat:
By the way, nogal wat van die Koerdische vrouwen schijnen uitstekende scherpschutters te zijn. Als ISIS figuur lijkt het me tamelijk belangrijk om goed op z'n kloten te letten. |
De helft van Syrisch Koerdistan inpalmen, dat is een overwinning. Hun droom om rond Kobani, dat in puin ligt, hun onafhankelijk staatje te bouwen, kunnen ze weer opbergen. Dat is een overwinning.
Aangezien de Koerden bijna alles kwijt gespeeld zijn aan IS, is elke mug goed om over een "overwinning" te spreken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be