![]() |
Citaat:
Er is 1 echte peiling nietwaar? En ik stel dus gewoon vast dat 95% van de Belgen stemt op partijen die voorstander zijn van onverminderde fikse immigratie. Kennelijk is men het daarmee eens of vindt men het onderwerp niet belangrijk genoeg om op onze islamofobe vrienden te stemmen. Ik zie ook geen nieuwe anti-immigratie partij ontstaan of zo. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en dan de statistiekjes... ![]() |
Citaat:
asjemenou! Slaapt u rustig verder......... |
Citaat:
Kan je mij een link geven naar eender welk partijprogramma waarin dat jargon, omfloerst of onomwonden, wordt gebruikt? |
In gesprek met een maat uit Belgie, gisteren via skype, werd me duidelijk verteld dat de toekomst voor Belgenland en de andere regio's in W.Europa erg somber wordt tegemoet gezien door de lokale inwoners.
Point of no return is volgens velen reeds een tijdje overschreden. Eurabia is niet langer een toekomstbeeld maar een feit dat (volgens die vriend) tot een nieuwe oorlog zal leiden binnen het volgende decenium en dit op het W. Europese kontinent zelf? Hopelijk een te somber beeld maar denkelijk correct. Ben blij weg te zijn en op hetzelfde ogenblik somber. Het laat een wrange smaak want ik zag het al +15 jaar aankomen. Het gezegde "Men heeft de machthebbers die men verdient" is nog nooit zo actueel geweest als vandaag. Prettig is anders. -Met spijt geobserveerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet meer of het op de VRT of op de NOS was, maar volgens de peiling die daar ter sprake kwam, zag bijna 60 procent van de autochtonen verdere immigratie als een serieuze bedreiging. Je bent toch niet zo simpel van geest om te denken dat alleen VB kiezers de zaken zo zien ,hoop ik ? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat er wel overbleef, waren een soort "Bronx-buurten" (cfr. Kuregem-Anderlecht, buurten rond Metrostations "Beekkant", "Zwarte Vijvers", "Graaf van Vlaanderen", "Ribaucourt"........:roll: Ja, gezellig die multiculturele samenleving :roll::roll: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
herinner je je die paniekscene van FDW na een verkiezing waar hij nog een winst verwachtte, toen hij uitdager was tegen PJ ? ... wel eigenlijk zat de onmogelijkheid van zijn verwachtingen al vervat in die demografische studie van Annemans ... |
Citaat:
Begrijp je, dat is forumwiskunde, het is 50/50, maar er is maar 20% kans op... |
Citaat:
Dat die racisten maar verhuizen als ze dit willen : die Marokkaanse buren zijn in hun rechten, ze hebben het recht daar te wonen. De schuld komt dus van hun buren die te dom en te bekrompen zijn om te begrijpen dat andere culturen bestaan. Het is juist omdat zo'n racisme bestaat dat de immigratie zich moet versterken. Het is juist omdat het Vlaams-Nationalisme bestaat dat de Franstalige vanwege in Vlaanderen zich moet versterken. We zijn voordelig in die situatie aangezien de wet : vrij verkeer van de personen. Mensen zijn vrij zich te vestigen en zich te verplaatsen waar ze willen. En het is alles wat telt. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou je daar als Homo koppel nog kunnen wonen , zonder permanente bewaking van een heel korps ? :-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens jou los je racisme op door nog meer (kansloze) import binnen te halen? Ga je daar niet het omgekeerde mee bereiken? Ik ken een betere manieren: we stoppen met migranten als kiesvee te gebruiken, laten ze integreren in onze maatschappij en als dat gelukt is, kunnen we eventueel nog meer nieuwkomers verwelkomen. Kortom: migratie omvormen tot een positief verhaal. |
Citaat:
Wat die homokoppels betreft, er is daar een (sociaal) appartementsblok van 18 verdiepingen in de buurt (voor 80% bewoond door "verrijkers"). En een goeie verstaander heeft maar een half woord nodig, nietwaar. |
Citaat:
Het stoort mensen? Pech voor hen. |
Citaat:
2. Neen, op antwoord van een phenomeen waarmee we niet akkoord gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) de meeste allochtonen (uit Brussel) in de Rand vernederlandsen gewoon. Daar is toch niets mis mee hoop ik? Witte Franstalige villabewoners hebben meer problemen met de taal van Vondel. Maar ja, die sterven uiteindelijk uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat mag toch? En dat is een positief verhaal ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Doet ze dat al niet jaar en dag, kinderen 'mis'bruiken om de één of andere actie een beetje in de plakkaatverf te zetten? Maar ze zijn goed bezig, in de zin van, ze staan al allemaal hand in hand maar ze missen richtingsgevoel (naar eigen land) ... 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be