Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wie is verantwoordelijk voor de menselijke drama's in de Middellandse Zee? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217526)

Drukazz 20 april 2015 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 7622995)
Engels onderzoek heeft aangetoond dat dit de enige methode is in Afrika om aids in te dijken. Zwarten grijpen niet naar een condoom, de typische koloniale beter-weter-praktijk.

De enige methode om aids in te dijken zijn duurzame monogame heteroseksuele relaties. Al de rest is quatsch.

TV-verslaafde 20 april 2015 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623008)
De enige methode om aids in te dijken zijn duurzame monogame heteroseksuele relaties. Al de rest is quatsch.

Dat zal je leren !

Drukazz 20 april 2015 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7623010)

Dat zal je leren !

Gelovige mensen hebben een maatschappij-visie net zoals de ongelovigen er een hebben.

Pandareus 20 april 2015 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7622809)
Minder. En degene die het doen, worden dikwijls gestraft.

De Kerk streeft naar duurzame monogame heteroseksuele relaties. Vanuit dat opzicht is er helemaal geen nood aan voorbehoedsmiddelen. De belangrijkste preventie is de woorden van Jezus Christus voort te verkondigen.

De kerk heeft geen bal te zeggen in heel deze problematiek.

Pandareus 20 april 2015 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7622848)
Je kan tijdens de eisprong ook gewoon even 3 dagen aan onthouding doen, indien u geen extra kinderen wenst

Leef jij mentaal nog in het jaar 1900 of zo ?

Boduo 20 april 2015 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7622813)
Europa mag er van mij iets aan doen en wel het volgende: de kusten van de Afrikaanse landen vanwaar die vluchtelingen vertrekken moeten bewaakt worden. De vertrekkende schepen moeten onderschept worden, onmiddellijk teruggestuurd, eens de mensen van het schip terug aan wal zijn moet het schip vernietigd.

...
....

100 % akkoord maar tussen droom & daad staan praktische bezwaren.

Pandareus 20 april 2015 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 7622995)
Engels onderzoek heeft aangetoond dat dit de enige methode is in Afrika om aids in te dijken. Zwarten grijpen niet naar een condoom, de typische koloniale beter-weter-praktijk.

Ja ? Heb je daar ernstige bronvermelding voor of is het een onderzoek door de engelse versie van het parochieblad ?

Pandareus 20 april 2015 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623008)

Het succes van jezeke zijn methode is in afrika dan ook echt spectaculair te noemen... :roll:

Hier heb je wat cijfers om je uit je delusie te halen, aids is een hele generatie aan het wegvagen en jij filosofeert over jezeke zijn leer...
http://en.wikipedia.org/wiki/HIV/AIDS_in_South_Africa

Savatage 20 april 2015 18:10

De dobbernegers zelf.

Nietzsche 20 april 2015 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7623031)
De dobbernegers zelf.

Je moet je woorden wel zelf verzinnen, niet afkijken bij Annabel Nanninga.

Sywen 20 april 2015 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7623001)
Hij valt niet meer te redden. Als hij teveel begint te brallen =>

Zegt degene die atheïsme op anderen opdringt.

Spitting Image 20 april 2015 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7622848)
Je kan tijdens de eisprong ook gewoon even 3 dagen aan onthouding doen, indien u geen extra kinderen wenst

Dat was er de oorzaak van dat ons overgrootmoeders 14 kinderen moesten zien groot te trekken.

Drukazz 20 april 2015 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7623060)
Dat was er de oorzaak van dat ons overgrootmoeders 14 kinderen moesten zien groot te trekken.

Is daar soms een probleem mee? Sommige vrouwen kunnen perfect 15 kinderen groot brengen. Anderen geen enkel.

Wapper 20 april 2015 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623065)
Is daar soms een probleem mee? Sommige vrouwen kunnen perfect 15 kinderen groot brengen. Anderen geen enkel.

Allee man, 15 kinderen, dat is lossen & laden. Aan 1 zwangerschap iedere 15 maanden is dat 19 jaar zwanger zijn of de borst geven. Een vrouw is toch geen konijn...

Infowarrior 20 april 2015 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 7623051)
Zegt degene die atheïsme op anderen opdringt.

Atheïsme KAN je niet opdringen aan een ander!

Is nogal moeilijk zonder Middeleeuws boekje en zonder religieuse shit!

Infowarrior 20 april 2015 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623065)

Achterlijk ja!:roll:

Drukazz 20 april 2015 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7623082)
Allee man, 15 kinderen, dat is lossen & laden. Aan 1 zwangerschap iedere 15 maanden is dat 19 jaar zwanger zijn of de borst geven. Een vrouw is toch geen konijn...

Moet ze zelf weten. Ik ken bejaarde vrouwen die destijds meer dan 10 kinderen gebaard hebben en die zijn allen goed terecht gekomen.

Infowarrior 20 april 2015 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623086)
Moet ze zelf weten. Ik ken bejaarde vrouwen die destijds meer dan 10 kinderen gebaard hebben en die zijn allen goed terecht gekomen.

Mijn buurvrouw heeft er 9 geworpen en dat is aan 68 jaar een uitgewrongen schotelvod... Niks glorieus aan hoor.

Drukazz 20 april 2015 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior (Bericht 7623088)
Mijn buurvrouw heeft er 9 geworpen en dat is aan 68 jaar een uitgewrongen schotelvod... Niks glorieus aan hoor.

Dat kan ook aan een ongezonde levensstijl liggen.

Infowarrior 20 april 2015 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623092)
Dat kan ook aan een ongezonde levensstijl liggen.

9 kinderen opvoeden IS een ongezonde levensstijl en zorgt tegelijkertijd voor overbevolking!

We zijn geen ratten hé!

Boduo 20 april 2015 19:51

Citaat:

Minder. En degene die het doen, worden dikwijls gestraft.

De Kerk streeft naar duurzame monogame heteroseksuele relaties. Vanuit dat opzicht is er helemaal geen nood aan voorbehoedsmiddelen. De belangrijkste preventie is de woorden van Jezus Christus voort te verkondigen.

Druk, ben jij gehuwd ?
Heb je kinderen ?

Boduo 20 april 2015 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623086)

Wij kennen een relatief jong gezin dat 6 kinderen grootbracht.
Toen ze alle 6 het huis uit waren, voelde het koppel het huis "leeg".
Ze adopteerden een meisje uit Kazakstan.

Drukazz 20 april 2015 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7623109)
Druk, ben jij gehuwd ?
Heb je kinderen ?

Ik hou hobby's en privé gescheiden.

Drukazz 20 april 2015 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7623112)
Wij kennen een relatief jong gezin dat 6 kinderen grootbracht.
Toen ze alle 6 het huis uit waren, voelde het koppel het huis "leeg".
Ze adopteerden een meisje uit Kazakstan.

Dat is mooi om zo iemand een betere toekomst te geven.

Boduo 20 april 2015 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623114)
Ik hou hobby's en privé gescheiden.

Tiens, tiens...

hagel 20 april 2015 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7622891)
Je vergelijkt appels met peren.

Moeders met kinderen zijn moeders met kinderen.

cookie monster 20 april 2015 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7620027)
Cultuur is zoals olieverf. Afzonderlijk gebruikt of in mate gemengd kan je ze gebruiken om de meest fantastische kunstwerken mee te creëren.
In overdaad gemengd krijg je een vuile, smerige smurrie waarmee je niets meer kan aanvangen buiten weg kieperen en van nul herbeginnen.

Awel , ik kan hiermee wel akkoord gaan !!

Scherven A. Mok 21 april 2015 06:25

Jambon gaat duidelijk niet doen wat nodig is.

http://deredactie.be/permalink/1.2311129

Pericles 21 april 2015 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7623542)

We gaan kansarmen opvangen om er onze sociale woningen mee vol te steken.
Tof.
Ons pensioen is al 700 euro minder dan dat in onze buurlanden, maak daar dan maar 800 euro van en dat terwijl we meer bijdragen.

Peche 21 april 2015 07:32

Pandaeul, ook erg ja.
Ik denk dat dit vooral een verantwoordelijkheidstaak van Frankrijk en Amerika is. En uiteraard België nu ook aangezien zij F16 actief heeft in die landen.
Wie oorlog voert, moet maar eerst zien dat ze de migranten kunnen opvangen. Daar ben ik altijd groot voorstander van geweest.
Oorlog = migratie.
Dachten jullie dat Bush en Sarkozy enkel wat moslims ging killen? Leuke gedachte voor even, nu staan er 100x meer aan onze grenzen met open armen voor eten en kleren. Die ge uiteraard niet kunt weigeren.

Boduo 21 april 2015 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7623542)

Jambon is niet alleen hé !

Het Verzet 21 april 2015 08:04

Citaat:

Daar heb je gelijk in. De snelste manier om mijn leuter terug slap te krijgen is beginnen lullen over Jezus.

Pericles 21 april 2015 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623577)
Pandaeul, ook erg ja.
Ik denk dat dit vooral een verantwoordelijkheidstaak van Frankrijk en Amerika is. En uiteraard België nu ook aangezien zij F16 actief heeft in die landen.
Wie oorlog voert, moet maar eerst zien dat ze de migranten kunnen opvangen. Daar ben ik altijd groot voorstander van geweest.
Oorlog = migratie.
Dachten jullie dat Bush en Sarkozy enkel wat moslims ging killen? Leuke gedachte voor even, nu staan er 100x meer aan onze grenzen met open armen voor eten en kleren. Die ge uiteraard niet kunt weigeren.

En zonder westerse bombardementen op IS was dat niet het geval dan ?

SDX 21 april 2015 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623577)
Pandaeul, ook erg ja.
Oorlog = migratie.

Jup, toen Duitsland in oorlog was met onze landen zijn onze grootouders massaal naar Duitsland gevlucht.

Doe normaal gast.

Peche 21 april 2015 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7623609)
Jup, toen Duitsland in oorlog was met onze landen zijn onze grootouders massaal naar Duitsland gevlucht.

Doe normaal gast.

Wat er mee doen dan? Laten verzuipen ? Het Caliphate ze laten grijpen?

Boduo 21 april 2015 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623617)
Wat er mee doen dan? Laten verzuipen ? Het Caliphate ze laten grijpen?

Beginnen met de mensensmokkelaars op te pakken.

Peche 21 april 2015 08:36

En dan? Dan staan ze daar vast hulpeloos.
Gaan we geen vluchtelingenkampen opstellen alvorens we hun enige alternatief uitschakelen?

circe 21 april 2015 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7618783)
Het antwoord is even simpel als voor de hand liggend. Alle miserie, van oorlog tot hongersnood in de landen van herkomst vindt voor het overgrote deel zijn grond in de islam.
Verantwoordelijk is dus de islam en ergo al degenen die hem aanhangen, verdedigen of verontschuldigen.
8-)

ik durfde het al niet meer zeggen, maar beter dan dit kan ik het ook niet maken.

als het linkse gemekker over kolonialisme en leegroven van bodemschatten ten spijt: de kolonisten zijn er al meer dan een halve eeuw weggejaagd, de wegen, scholen, klinieken, fabrieken en bedrijven werden netjes gevandaliseerd en afgebroken, dus waarover zeuren ze dan nog? Net alsof die aluminium die er toen ooit uit de grond werd gehaald (en waarvan de overschot er nu nog netjes inzit) de zaken zou veranderen?

Wacht maar tot "ze" Europa even vakkundig hebben om zeep geholpen, zodat ze het dan later, in de 22ste eeuw, het nog eens allemaal op al die racistische Europeanen kunnen steken.

circe 21 april 2015 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7618842)
je mist een beetje het punt.

diegenen die proberen naar hier te vluchten zijn bijlange na niet allemaal moslims.

klopt. Maar de REDEN waarvoor ze naar hier vluchten is in de meeste gevallen wèl de islam of de daden gepleegd door moslims uit naam van diezelfde islam.

Boduo 21 april 2015 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7623646)
En dan? Dan staan ze daar vast hulpeloos.
Gaan we geen vluchtelingenkampen opstellen alvorens we hun enige alternatief uitschakelen?

OK. Morgen beginnen met mensenhandelaars op te pakken.
Als er nog geen vluchtelingenkampen zijn, zullen ze met hun Gsm's en/of smartphones, want die hebben ze wel, bellen naar huis...
De UNO moet vluchtelingenkampen inrichten.
Dat duurt meestal een tijdje.
Ondertussen zullen er een aantal terug naar huis trekken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be