Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   NASA maakt meer dan 10.000 foto's van de Apollo missies vrij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=223839)

Frank51 15 oktober 2015 22:32

links: BINNEN , rechts: BUITEN !!

Deze mag er ook nog bij:

Vertaling:
"Beste ouwe vriend!
Dit nieuws zal een verassing voor jou zijn. De U209 duikboot heeft het gehaald! De Aarde is hol!
Dr. Haushofer en Hess hadden gelijk. De bemanning maakt het goed, maar ze kunnen niet meer terugkeren, we zijn geen gevangenen.
Ik ben er zeker van dat dit nieuws je zal bereiken, het is het laatste contact met de U-209. We zullen elkaar nog zien vriend. Ik ben ongerust voor iedereen die zijn leven moet doorbrengen op de buitenkant van de aarde sinds de Führer er niet meer is. God zegene ons Duitsland"
De U-209 werd op 5 juli 1943 als vermist opgegeven ergens ten oosten van New Foundland. Het schip stond inderdaad onder bevel van Heinrich Brodda. Volgens een historische website over UBoten is de vermoedelijke oorzaak van de vermissing een duikongeluk.

Deze is ook nog een teasertje

Zie je Agartha staan? ;)
Vandaar die expedities naar Tibet.. het was geen toeval. Ze wisten er alles over. Zoek op Vril

praha 15 oktober 2015 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7859432)

Deze mag er ook nog bij:

Vertaling:
"Beste ouwe vriend!
Dit nieuws zal een verassing voor jou zijn. De U209 duikboot heeft het gehaald! De Aarde is hol!
Dr. Haushofer en Hess hadden gelijk. De bemanning maakt het goed, maar ze kunnen niet meer terugkeren, we zijn geen gevangenen.
Ik ben er zeker van dat dit nieuws je zal bereiken, het is het laatste contact met de U-209. We zullen elkaar nog zien vriend. Ik ben ongerust voor iedereen die zijn leven moet doorbrengen op de buitenkant van de aarde sinds de Führer er niet meer is. God zegene ons Duitsland"
De U-209 werd op 5 juli 1943 als vermist opgegeven ergens ten oosten van New Foundland. Het schip stond inderdaad onder bevel van Heinrich Brodda. Volgens een historische website over UBoten is de vermoedelijke oorzaak van de vermissing een duikongeluk.

Deze is ook nog een teasertje

Zie je Agartha staan? ;)
Vandaar die expedities naar Tibet.. het was geen toeval. Ze wisten er alles over. Zoek op Vril

Duitsers en efficiëntie het is nooit wat geweest.
Waarom namne ze gewoon niet de Skagt onder het Steen ?

atmosphere 17 oktober 2015 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7858603)
Dat is dan wel ultranaïef.
9/11, moord op kennedy, global warming...
Dat zijn serieuze complotten
Al is die laatste mss een erge vorm van onkunde.
Je zult zien dat we weer naar een mini ijstijd gaan.
Zonnevlekcurve toont een kleine piek. Als dit doorgaat krijgen we weer toestanden zoals 1816. Ik hoop met harte dat ik verkeerd ben. Ik wil opwarming maar we moeten eerlijk blijven

De door de grote multinationals opgezette anti global warming campagne doet het bij u prima zie ik. met de realiteit heeft het niets van doen en met eerlijkheid al helemaal niet.

De aarde hol ???? wat is dat nu weer voor een kindertheorie ?
pfff dan zijn we wel heel ver van huis.

Johan Bollen 17 oktober 2015 02:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 7860023)
De door de grote multinationals opgezette anti global warming campagne doet het bij u prima zie ik.

Er zijn toch heel wat mensen die echt denken dat global warming een wereldwijde conspiracy theorie is. Stel u eens voor hoeveel wetenschappers van over heel de wereld daar aan moeten meewerken. Wat een netwerk dat nodig is om zo iets geheim te houden. Er zijn gemakkelijkere hoaxen te bedenken, gelimiteerd tot een paar plaatsen in 1 land bijvoorbeeld.

Johan Bollen 17 oktober 2015 03:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7859431)
99% zeker een kaart van de binnenkant van een holle planeet, waarschijnlijk de Aarde

Ik zie daar een huis, bergen, de zon, een lama of zoiets...de binnenkant van de aarde zegt u? Lijkt me eerder de oppervlakte.

patrickve 17 oktober 2015 04:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7858603)
Dat is dan wel ultranaïef.
9/11, moord op kennedy, global warming...
Dat zijn serieuze complotten

De twee eerste zijn faits divers. Dat een moord kan georganiseerd worden en tevens iemand anders laten beschuldigen, ja, dat is een vorm van miniatuur samenzwering als je wil. Als ik een affaire heb met de buurvrouw, en ik wil haar man vermoorden, en het zo doen uitkomen dat het mijn vrouw is die verdacht wordt, ja, je kan dat een "samenzwering" noemen tussen mij en de buurvrouw, maar dat is geen "wereldmanipulatie" he.
Dat 9/11 iets met gebaarde mannen te maken heeft lijkt mij evident. Dat Bush of zijn trawanten eigen vliegtuigen met mensen in, in het hartje van New York zou laten ploffen tegen gebouwen, daar geloof ik den hond zijn kloten van om juist de heel simpele reden dat dat teveel mensen in een "complot" zou moeten houden. Ik en de buurvrouw met een buitenechtelijke relatie, dat is al riskant dat een van ons twee de andere gaat verraden. Maar 200 of 300 man in een complot opnemen, daar zijn er zeker van die uit de biecht gaan klappen. Ga je echt 10 zelfmoordenaars vinden onder uw geheime agenten, die in boernoes verkleed, op bevel van Bush, zichzelf in de Americain Préparé gaan draaien ?
De kans dat iemand uit de biecht klapt, omdat in de keten, hij als Amerikaans staatsburger vindt dat men te ver gaat om 3000 medeburgers te vermoorden voor een of ander politiek spelletje, zelfs al is het de grootste ijzervreter die je kan bedenken, is veel te groot. En dan zou Bush en zijn bende op de elektrische stoel belanden.

Nee, zoals zo vaak is het complot moeilijker te organiseren dan het verhaal zelf. Occam's razor toepassen, he. Als de uitleg "met complot" 100 keer moeilijker uit te voeren is dan de uitleg "zonder complot", .... dan is er geen complot. Met de maanlanding van 't zelfde. Het was 100 keer moeilijker "te doen alsof" men op de maan was, dan er echt een raket naar te sturen. Het is de fout van alle grote complot theorieeen: het complot geheim houden, is 100 keer moeilijker dan aan te nemen dat wat er gebeurd is, geen complot was.

Met mijn buurvrouw was het al niet gemakkelijk, en we waren met 2. Met meerdere honderden mensen zo een geheim houden, is gewoon niet te doen.

Wat niet wil zeggen dat we weten wat er echt gebeurd is. Dat is nog iets anders.

Maar de global warming hysterie, in zoverre het een hysterie is, is volgens mij geen samenzwering. Ik denk dat je dat het beste kan vergelijken met een beurs bubbel. Een zichzelf versterkend fenomeen, waar aan de basis wel juiste dingen liggen, maar die door "opbod" zodanig opgeblazen worden dat sommige gangbare beweringen uiteindelijk totaal ridicuul zijn. Maar niemand heeft dat beslist in een achterkamertje.
Vergelijk het met de internet bubbel in 1999 - 2000 toen men sprak van de "nieuwe economie" en het volstond dat je een startup was met 3 internetpagina's om direct 20 miljoen op de beurs te rapen. Wat niet wil zeggen dat de internet business wel degelijk een grote economie is geworden, maar niet volgens de hysterie van toen.

De extreme beweringen van global warming zijn volgens mij van dezelfde aard: dat we binnen 50 jaar allemaal verschroeien en verzuipen tegelijkertijd en dat we daarom nu direct alle steenkool, gas en aardolie moeten ophouden van gebruiken is van dien aard. Maar er is wel degelijk een effect van opwarming door CO2 uitstoot en dat zal gevolgen hebben.

patrickve 17 oktober 2015 04:27

Citaat:

Je kent Frank51 blijkbaar niet goed. Hij zit ook aan de "holle binnenkant van de logica" om het zo te zeggen :-)

patrickve 17 oktober 2015 04:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7859440)
Duitsers en efficiëntie het is nooit wat geweest.
Waarom namne ze gewoon niet de Skagt onder het Steen ?

Dat er onder de nazi's een pak zwaar halve garen rondliepen, is goed geweten he.

Zwitser 17 oktober 2015 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7859432)

En volgens deze kaart bestaan de continenten Essos en Westeros dus ook echt?

Zwitser 17 oktober 2015 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 7860040)
Je kent Frank51 blijkbaar niet goed. Hij zit ook aan de "holle binnenkant van de logica" om het zo te zeggen :-)

Leven in een holle planeet is overigens best lastig. Geen zwaartekracht en zo...

zonbron 17 oktober 2015 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860314)
Leven in een holle planeet is overigens best lastig. Geen zwaartekracht en zo...

Mss hebben ze een klein zwart gatje in het centrum. :-P

Frank51 17 oktober 2015 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7860032)
Ik zie daar een huis, bergen, de zon, een lama of zoiets...de binnenkant van de aarde zegt u? Lijkt me eerder de oppervlakte.

Bergen op de continenten en diezelfde bergen aan de binnenkant van de cirkel. Gotverdomme!!! Dit is zo frustrerend....
Er kon evengoed een boom of een ventje staan. Elk kind zou dit zo tekenen om het duidelijk te maken. En maar 1 persoon die dit snapt? OK...

Zwitser 17 oktober 2015 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7860359)

Dan worden ze allemaal dat zwarte gat ingezogen. En wij kort er na...

Zwitser 17 oktober 2015 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860591)
Bergen op de continenten en diezelfde bergen aan de binnenkant van de cirkel. Gotverdomme!!! Dit is zo frustrerend....
Er kon evengoed een boom of een ventje staan. Elk kind zou dit zo tekenen om het duidelijk te maken. En maar 1 persoon die dit snapt? OK...

Wel, ik snap dat als iemand (kind of niet) een ventje tekent dat op de oppervlakte staat van wat de binnenkant van een bol zou moeten zijn dit niet anders dan fantasie kan zijn.

Frank51 17 oktober 2015 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 7860039)
En dan zou Bush en zijn bende op de elektrische stoel belanden.

Nee, zoals zo vaak is het complot moeilijker te organiseren dan het verhaal zelf. Occam's razor toepassen, he. Als de uitleg "met complot" 100 keer moeilijker uit te voeren is dan de uitleg "zonder complot", .... dan is er geen complot. Met de maanlanding van 't zelfde. Het was 100 keer moeilijker "te doen alsof" men op de maan was, dan er echt een raket naar te sturen. Het is de fout van alle grote complot theorieeen: het complot geheim houden, is 100 keer moeilijker dan aan te nemen dat wat er gebeurd is, geen complot was.

Idd. En Bush en zijn bende zijn niet op de elektrische stoel beland, dus is het geen complot.. Manman. Get a brain.

Heb je enig besef wat voor onzin jij uitkraamt?
Dus wat Stanley Kubrick een jaar voor de maanlanding deed is 100x straffer dan de maanlanding zelf! Chapeau!

Aangezien jij enkel Occam's razor (typisch gebrainwashed in den unief) gebruikt om te redeneren, en ik geef toe, de meeste aapachtigen gebruiken ook deze techniek, kun jij het volgende voor mij oplossen:

WTC7 viel neer aan quasi vrijvalsnelheid. Dat wil 2 dingen zeggen:

1) 3de wet van Newton (actie-reactie) is bullshit, want die dag werd die serieus overtreden
2) De kolommen van het gebouw werden 'weggeslagen' zodat er geen sprake meer is van weerstand

Pas maar eens jouw occam's razor toe

Frank51 17 oktober 2015 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860604)
Wel, ik snap dat als iemand (kind of niet) een ventje tekent dat op de oppervlakte staat van wat de binnenkant van een bol zou moeten zijn dit niet anders dan fantasie kan zijn.

Je snapt dat de tekenaar daarmee bedoelt dat de kaart de binnenkant van een planeet voorstelt???

Frank51 17 oktober 2015 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860310)
En volgens deze kaart bestaan de continenten Essos en Westeros dus ook echt?

Daar gaat het toch niet om?? zucht
Het gaat over het idee dat de Aarde hol is.
En de tekenaar heeft hier duidelijk over 'gefantaseerd' (laat ons het zo noemen dan)

Frank51 17 oktober 2015 16:07

Citaat:

Hou jij je maar bezig met 9/11. Dat is al moeilijk genoeg voor jou om te snappen blijkbaar.

Mag ik vragen hoe oud je bent? Ben je boven de 50jaar, sorry tzal niet meer lukken. Een scheefgegroeide boom krijg je niet meer recht. Hoe jonger je bent, hoe makkelijker het is om jouw wereldbeeld aan te passen.

maddox 17 oktober 2015 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7860359)

Dan vallen ze van de schil naar binnen. Een hol zwart gat misschien?

Frank51 17 oktober 2015 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860314)

Jaja, en wie zegt dat? Denk je dat er maar 1 kracht bestaat ofwat?
-De aantrekking tussen 2 massa's- ("het mechanisme interesseert ons niet meneer")
Was het maar zo simpel he..

Zwitser 17 oktober 2015 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860616)
Daar gaat het toch niet om?? zucht

Toch wel. Je voert het bestaan van een kaart aan als bewijs dat datgene wat op de kaart zou staan ook effectief bestaat. Alleen werkt dat dus niet. Dat is wat ik wou aantonen.

Citaat:

Het gaat over het idee dat de Aarde hol is.
Een idee dat dus gewoon fantasie is.

maddox 17 oktober 2015 16:19

We hebben Pindar of een adept...

Ik heb 2 opties nu. Of negeren, of gewoon meedoen en Charles Berlitz gaan quoten.

Frank51 17 oktober 2015 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7860628)

Nee eerder een dubbele tegengesteld draaiende vortex in de kern.
Heb ik gerenderd en getest, dit klopt als een bus. Holle planeet, expanderend, een kern, zelfs precessie is verklaard ermee

Frank51 17 oktober 2015 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7860628)

Nee eerder een dubbele tegengesteld draaiende vortex in de kern.
Heb ik gerenderd en getest, dit klopt als een bus. Holle planeet, expanderend, een kern, zelfs precessie is verklaard ermee

Frank51 17 oktober 2015 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860637)
Toch wel. Je voert het bestaan van een kaart aan als bewijs dat datgene wat op de kaart zou staan ook effectief bestaat. Alleen werkt dat dus niet. Dat is wat ik wou aantonen.

Een idee dat dus gewoon fantasie is.

Ik vraag het nog een laatste keer:
De tekenaar tekent continenten, is dit volgens jou:
1) op de buitenkant van een planeet
2) op de binnenkant
?

die met die bergen op de cirkel hé

Iemand die bedoelt wat ik wil zeggen?

Frank51 17 oktober 2015 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7860640)
We hebben Pindar of een adept...

Ik heb 2 opties nu. Of negeren, of gewoon meedoen en Charles Berlitz gaan quoten.

Nog een optie: eens keihard erover gaan nadenken wat die pipo's nu eigenlijk willen duidelijk maken

Zwitser 17 oktober 2015 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860609)
Dus wat Stanley Kubrick een jaar voor de maanlanding deed is 100x straffer dan de maanlanding zelf! Chapeau!

Dat de beelden in 2001 niet echt zijn ziet zelfs het kleinste kind. Beelden maken die een reis door de ruimte vaag benaderen zijn inderdaad niet moeilijk te maken.
Je zwanst hier weer naast de kwestie.

Citaat:

WTC7 viel neer aan quasi vrijvalsnelheid. Dat wil 2 dingen zeggen:

1) 3de wet van Newton (actie-reactie) is bullshit, want die dag werd die serieus overtreden
2) De kolommen van het gebouw werden 'weggeslagen' zodat er geen sprake meer is van weerstand

Pas maar eens jouw occam's razor toe
Daar pas je een andere principe op toe: Gabarge in - Garbage out.

Het uitgangspunt dat het WTC7 aan "quasie vrijvalsnelheid" naar beneden kwam is om te beginnen al fout. Dat wordt gewoon door wat iedereen die dag kon waarnemen weerlegd.
Als je begint met een fout uitgangspunt dan zijn je conclusies ook fout.

Frank51 17 oktober 2015 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860604)

Jij zegt het niet expliciet, maar ik ga ervan uit dat jij het wel snapt.

Als het een fantasietje is van de tekenaar,
dan fantaseert hij ook over openhartoperaties, rijden op denkbeeldige dieren die toevallig op dinosaurussen lijken, denkbeeldige sterrenkijkers, ..

Die man heeft een enorme fantasie:

maddox 17 oktober 2015 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860646)
Nog een optie: eens keihard erover gaan nadenken wat die pipo's nu eigenlijk willen duidelijk maken

Da's uw gevolgde weg. Geen optie voor mij.

Zwitser 17 oktober 2015 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860656)
Als het een fantasietje is van de tekenaar,
dan fantaseert hij ook over openhartoperaties, rijden op denkbeeldige dieren die toevallig op dinosaurussen lijken, denkbeeldige sterrenkijkers, ..

Blijkbaar wist de maker van al deze dingen.
Edit: 10 seconden googlen en je weet dat de maker van de Ica stones een Zuid Amerikaanse boer is, die ze in de jaren 60 maakte en aan goedgelovige pseudowetenschappers verkocht...

Doet niets af aan het feit dat een holle aarde onmogelijk is.

Frank51 17 oktober 2015 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860651)
Dat de beelden in 2001 niet echt zijn ziet zelfs het kleinste kind. Beelden maken die een reis door de ruimte vaag benaderen zijn inderdaad niet moeilijk te maken.
Je zwanst hier weer naast de kwestie.

Daar pas je een andere principe op toe: Gabarge in - Garbage out.

Het uitgangspunt dat het WTC7 aan "quasie vrijvalsnelheid" naar beneden kwam is om te beginnen al fout. Dat wordt gewoon door wat iedereen die dag kon waarnemen weerlegd.
Als je begint met een fout uitgangspunt dan zijn je conclusies ook fout.

Gorilla,

"Dat wordt gewoon door wat iedereen die dag kon waarnemen weerlegd".

Grappig, want 95% van de mensen weet dit niet eens
Try again

Frank51 17 oktober 2015 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860663)

Doet niets af aan het feit dat een holle aarde onmogelijk is.

Dus hij wist perfect welk type huid op een bepaalde dino lag?

Hoe kon hij dat weten? Archeologen en labo's in de oertijd?

Wablief
holle aarde onmogelijk? Hoeveel percent zeker ben JIJ dat?

Frank51 17 oktober 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860663)
Edit: 10 seconden googlen en je weet dat de maker van de Ica stones een Zuid Amerikaanse boer is, die ze in de jaren 60 maakte en aan goedgelovige pseudowetenschappers verkocht...

HAHA. 10 seconden googlen. Ik heb dit mss wel weken onderzocht.
Heb je ook het aantal werkuren gevonden die nodig zouden zijn om alle stenen te maken?
Heb je ook gevonden dat er al gelijkaardige stenen bestonden VOORDAT de boer zelfs nog geboren moest worden?

Zwitser 17 oktober 2015 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860666)
Gorilla,

"Dat wordt gewoon door wat iedereen die dag kon waarnemen weerlegd".

Grappig, want 95% van de mensen weet dit niet eens
Try again

Try what again?

Dat iedereen het kan waarnemen, wil nog niet zeggen dat iedereen het waargenomen heeft.
Dat er mensen zijn die veel energie stoppen in onwetendheid daar ben jij een levend bewijs van.

Zwitser 17 oktober 2015 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860672)
HAHA. 10 seconden googlen. Ik heb dit mss wel weken onderzocht.
Heb je ook het aantal werkuren gevonden die nodig zouden zijn om alle stenen te maken?
Heb je ook gevonden dat er al gelijkaardige stenen bestonden VOORDAT de boer zelfs nog geboren moest worden?

Met andere woorden: Je stopt dus veel energie in onwetend blijven. Chapeau. Zoveel inzet om te vermijden dat je iets zou bijleren.

Frank51 17 oktober 2015 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860676)
Try what again?

Dat iedereen het kan waarnemen, wil nog niet zeggen dat iedereen het waargenomen heeft.
Dat er mensen zijn die veel energie stoppen in onwetendheid daar ben jij een levend bewijs van.

Das waar, ik weet niks af over 9/11

Frank51 17 oktober 2015 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860678)
Met andere woorden: Je stopt dus veel energie in onwetend blijven. Chapeau. Zoveel inzet om te vermijden dat je iets zou bijleren.

Onwetend? Weet jij meer dan ik dan hierover? vertel
Ik wil graag bijleren.

Weet je dat het strafbaar is in Peru om authentieke artefacten te verkopen?

Frank51 17 oktober 2015 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7860662)
Da's uw gevolgde weg. Geen optie voor mij.

Ok, ik kan je niet helpen dan. Jammer
Voor mijn part mogen ze mij bannen op dit forum hier;
Ik zit ier toch mijn kloten af te draaien voor niets

Frank51 17 oktober 2015 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 7860676)
Try what again?

Nogmaals, hoeveel procent zeker ben je dat de Aarde NIET hol is?

maddox 17 oktober 2015 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7860693)
Nogmaals, hoeveel procent zeker ben je dat de Aarde NIET hol is?

https://www.youtube.com/watch?v=DceHEBGVfj4

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be