![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag anders uitleggen waarom de Vlaams-nationalisten de enige twee partijen waren die het referendum over 'de toekomst van België" steunden dat Di Rupo in 2005 voorstelde. Als we jou mogen geloven is het echte vaderland de Franstalige Belgen niet Belgique maar Frankrijk. Jij hebt dan wel een Belgisch paspoort en werkt in Vlaanderen, je beschouwt jezelf all�*ng als een Fransman. Je loog zelfs een tijdlang dat je al in je geliefde Franse republiek woonde. Citaat:
Straffen toebak als je het mij vraagt. Beweren dat er geen meerderheid voor de splitsing van Belgique is en tegelijkertijd lullen dat het echte vaderland van jouw fransdolle soort niet Belgique is maar Frankrijk. Tot er ooit een referendum wordt aangedurfd over "het voortbestaan van Belgique" kan jij beter je dubbelhartige bek dicht houden. Als het aan jou, Di Rupo, de andere rattachisten, en vier miljoen Franstaligen ligt die verdeeld zijn over Wallonië, Brussel en de Vlaamse rand zit jouw soort allang met één been in Frankrijk. Uit vaderlandsliefde voor Belgique is het overduidelijk niet dat de Franstaligen Belgique nog niet hebben verlaten. Wat is jullie motief dan wél om niet stante pede naar het échte vaderland van de Franstaligen te vertrekken? Is het de ontbrekende corridor tussen Brussel en Wallonië? Of is Vlaanderen nog niet tot de laatste druppel uitgeperst en opnieuw zo arm als het werd gemaakt kort na het gewelddadige francofone separatisme van 1830? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verzonnen ? |
Citaat:
Nu ik dat nog mag zeggen hé. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, N-VA brengt nu eenmaal graag zoenoffers om met de 'traditionelen' mogen mee te spelen. En de vrije meningsuiting is voor die partijen sowieso niet veel waard, omdat ze voelen dat de publieke opinie tegen hen is.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die is ronduit hypocriet. Neem liever eens een kijkje in deze draad. Die gaat namelijk honderden bladzijden lang over de vrijheid van meningsuiting. Hij werd opgestart in 2004. Twee jaar nadat ik hier terecht kwam. Zes jaar voor Nebur zijn duit hier in het zakje begon te doen, en tien jaar voor jij opdook als pandareus. http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459 202 forummers (bijna 73%)wilden van de censuurwetten af. Voornamelijk Vlaams-nationalisten. 42 forummers (een goeie 17%) wilden ze behouden, vooral belgische nationalisten. http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=2085 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De tweede niet. Aan de verkiezingsuitslag te zien is "de publieke opinie" véél meer tegen �*lle andere partijen dan tegen de N-VA. Geen wonder als je weet welke partijen verantwoordelijk zijn voor de muilkorfwetten. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Deze laatste ontken ik niet niet omdat ik vind dat de Turken hun voeten stinken, hun adem naar knoflook ruikt en hun ogen niet mooi gecentreerd staan. Een volk waarvan bij iedereen de voeten stinken , bij iedereen de aden naar knoflook ruikt en waarbij bij iedereen de ogen niet mooi gecentreerd staan, moet wel een genocide gepleegd hebben. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of ben jij er ook ene die aanwezig is op de gesloten zittingen van parket of raadkamer ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh wacht.... werden er al niet een tiental forummers geband door dit aan te klagen. extreem rechts en vrije meningsuiting (zolang de mening niet met de hunne strookt) blijven zoals water en vuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eentje maar. Volgens mij stond jij wel heel ver achteraan toen het verstand werd uitgedeeld. :-D |
Citaat:
Elke wettelijke beperking van recht op vrije meningsuiting is een zeer ernstige zaak die grondig debat waard is, en een wetgever die dat ook gedaan heeft. Het zit in een geheel waarbij men niet de illusie mag houden dat dit recht onbeperkt is, net zoals recht op godsdienstbeleving ook niet onbeperkt is. Maar ik denk dat wij elkaars argumenten ter zake wel kennen. Ik wou er gewoon op wijzen dat Nebur nu net een van de weinigen is die daarin een extreem standpunt in neemt vanuit zijn libertaire visie op recht en de maatschappelijke ordening. Wat dit verder met vlaamse toestanden en de zin & onzin rond referenda en wie die wel of niet wil te maken heeft is mij volstrekt onduidelijk. Vandaag staan er dergelijke uitlatingen op een website van Vlaamse Verdediging Liga, morgen misschien op Waalse Verdediging Liga. Dit heeft geen bal te zien met communautaire zaken, en alles te maken met vreemdelingenhaat en haat tegenover moslims in het bijzonder. Ik blijf me overigens afvragen wat Unia hoopt te realiseren met deze nutteloze poging tot proces. Hier kan gewoonweg niets van komen, tenzij zij erop speculeren dat het anderen zal aanzetten om hun spreekrecht preventief te beperken ? |
Citaat:
Extreem rechts is dus de oprichter van het censuurcentrum? En extreem rechts liet haar eigen VZW's veroordelen? |
Citaat:
|
Citaat:
klacht indienen voor tergend geding zou ik zo zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel extreem rechts die vrije meningsuiting nu wil inperken. Het is wel extreem rechts die bewerkstelligde dat er een twintigtal forummers van dit forum werden geband omdat ze een andere mening hadden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de beheerder op één vlak onverbiddelijk is, is logisch. Met name de toepassing van de negationisme wetgeving. Het is namelijk niet de naamloze held-voor-één-dag die onder een pseudoniem wat stoere praat over de gaskamers komt posten die penaal verantwoordelijk is maar wel de beheerder van de website. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
info = http://forum.politics.be/showthread.php?t=170852 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be