![]() |
Citaat:
Wat zitten ze daar dan te doen, behalve hun maatpakken te verslijten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen zien....vandaag is het al 32000€, morgen en alle volgende dagen komt er 4000€ bij. Rechters die Alepponezen een dagelijkse Win for Life bezorgen. Op die manier gaan we binnen de volgende paar maanden, als land, bankroet. :cheer: |
Citaat:
|
[quote=SDX;8279646]In al die tijd dat ze nu mee 't beleid vormen hebben ze zelf nog geen manier (of tijd) gevonden om zelf die achterpoortjes hermetisch af te sluiten?
Wat zitten ze daar dan te doen, behalve hun maatpakken te verslijten?[/QUOTE] Maar dat is niet van toepassing voor de voorzitter - burgemeester - schaduw premier ! Want....deze heeft of had zelfs de ambitie om de VN te hervormen ! Hij wilde zelfs Angela Merkel van haar bondskanselier troon stoten, en dit nadat deze van Duitsland het voorbeeld land maakte waar de voorzitter - burgemeester - schaduw premier naar op keek, en gebruikte om zijn toekomst beeld van Vlaanderen kracht bij te zetten. :-) :-) :-) |
Citaat:
Citaat:
Toch heb ik de indruk dat je mij door jouw vraag in een hoek tracht te duwen waar ik niet wil staan. M.a.w. wil je mij laten zeggen dat het VB geen democratische partij is. Ik zal dit nooit zeggen, je zou dit inmiddels moeten weten. Je bent de laatste tijd wat prikkelbaar, hetgeen misschien je oorlogstaal t.o.v. de N-VA verklaart. Nog iets waarvoor je moet opletten. Superpanda valt je bij. De man die uitgerekend jouw partij wil vernietigen en dit in talloze berichten ook duidelijk zegt. Vermoedelijk is zijn afkeer voor mijn persoon op dit ogenblik nog groter dan de aversie die hij voor het VB heeft. Maar ik verwittig je, als de boer de passie preekt, boer let op je ganzen. Zijn sympathie is maar schijn. Voor je het beseft tracht hij jouw nek te breken. Een pitbull als hij laat nooit los. Je bent verwittigd. |
Citaat:
Of anders gezegd: voorzichtig zijn in het rondstrooien van allerlei beweringen. Ook hier. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog verder zouden ze op die twee jaar heel dat politiek benoemd personeel van vroeger hebben moeten uitkuisen??? Wat een onnozele praat we hier toch de hele dag moeten aanhoren... Geef gewoon toe dat la Belgique een bananenkoninkrijk is en dat de minste verandering aan het bestaande systeem met alle geinstitutionaliseerde machten en middelen in dit onland worden tegengewerkt... Daar is de ziekte van la Belgique; het Vlaamse realisme heeft altijd moeten wijken voor de fancofone hoogheidswaangedachten... Nous, nous, nous en nog eens nous... Verder zijn ze nooit gekomen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
VB, NVa en alle positieve Vlaamse krachten waar ze zitten, werk samen AUB. Dat we het niet eens zijn op alle punten en komma's is toch maar normaal... We zijn de dwaze francofonie nog niet en zelfs zij zijn het niet eens over alles en nog wat (zelfs Michel die het aangedurfd heeft in dat anti-Vlaams franstalig klimaat om met de NVa samen te werken, zie ik morgen Vlaanderen zonder de minste problemen een dolk in de rug steken als dat zijn zuiver frantalige partijbelangen behartigt) maar naar buiten streven ze wel, allemaal, ecolo, dat zich voor een meer Belgische partij wil uitgeven door zogezegd samen te werken met groen, niet minder, samen om de andere, de stoute Vlamingen af te maken... En dat onder het mom om de franstalige belangen te beschermen en la Belgique is toch franstalig of niet soms??? |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in de hogere kaders van het Blok, zitten er zo niet veel. Bovendien zijn de verschillen meer dan alleen maar punten en komma's. Bovendien doe ik geen zaken met criminelen. Als ik nog maar vermoed dat mijn fietsenhandelaar een drugsdealerke is, dan ben ik niet langer zijn klant. Verder is het mijn overtuiging dat we vlugger aan Vlaamse onafhankelijkheid komen door net niet (teveel) samen te werken met het Blok. Zo trekken we kiezers aan voor de goede zaak, die we anders nooit zouden kunnen aantrekken. Eén toegeving: mijn njet is niet eeuwig vaststaand. Als ze hun leven beteren, dan zal ook ik mijn houding aanpassen. Niet dat mijn ene luizige stemmetje de doorslag zal geven; ik ben wel zot maar niet onnozel. . |
Citaat:
Gij steunt Carolien Copers en dat seutenadvocaatje zeker? |
Citaat:
In tegendeel het VB kan nog heel veel leren van het franstalige Blok over dingen die totaal niet thuishoren in een democratie en in een gezonde samenleving... en toch is het FB erin geslaagd om de mensen te doen geloven dat het niet zij, maar de gedupeerden, hun tegenstanders zijn die hun FB fouten bezitten... Je moet het maar doen; maar eeuwenlange indoctrinatie geeft je wel een duidelijk voordeel in het vertellen van de grootste nonsens... , cfr. de islamwereld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast sta ik maar voor de helft achter de avv vvk. De tweede helft ervan was maar een modegrill van de tijd toen de slangen nog appelen verkochten in het aards appelspijs. . |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Mag ik dan van u vragen waarom u meent dat er veel roest zit op die drie pijlers? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Ik bedoelde in gewoon Vlaams "jouw interpretatie van ..." post scrotum: wil je de groeten doen aan je dochters, en hen de foto bezorgen die ik van hen maakte onlangs: . |
Titel: http://www.standaard.be/cnt/dmf20161102_02551688
link: Francken: ‘Ze hebben mijn meubels meegenomen’ Beetje humor in de politiek ... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die van Botticelli zijn wel een stuk slanker. |
Citaat:
Ik zal nooit een fan van BDW worden, maar voor één zaak respecteer ik hem : jaren geleden zei hij dat hij het vlaams nationalisme een democratisch gelaat wou geven. En daarin heeft hij en zijn partij woord gehouden. Dat de maden proberen aan te klampen en mee te vreten om zelf te overleven is iets dat hij consequent heeft afgewezen en blijft afwijzen. |
De advocate van de Syrische familie verwijt Francken dat hij hiermee de illegale mensenhandel in de hand werkt.
De advocate van de Syrische familie wordt betaald door de Syrische familie om hetzelfde doel te behalen. Zij is dan evenzeer actief in de mensenhandel. Ik zou ook niet blij zijn met de concurrentie... |
Theo Francken heeft gelijk in dit dispuut. Die advocate maakt een parodie van de wetgeving en misbruikt ze. Door keihard in de aanval te gaan en een vonnis uit te lokken heeft zij de bovenhand gekregen in dit dispuut, maar de toekomstige gevolgen van dit vonnis overstijgen die syrische familie.
Humanitaire visa �* la carte, om vluchtelingenconventies te kunnen omzeilen, veel gekker moet het toch echt niet worden... Francken moet zijn standpunt behouden. Los van alle gevolgen. |
Citaat:
|
Het moet gezegd, Theo Francken is goed bezig in deze zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nooit meer oorlog: alleen een mitraillette in 't Draakske. Godsvrede: de Wachttoren gaan uitdelen. Et voila. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be