![]() |
Citaat:
https://www.hln.be/sport/voetbal/bel...euro~acac7177/ |
Citaat:
Wat klopt is die 4,1 miljoen van BRUSSEL. Maar daar krijgen ze dus tickets voor en dat betalen ze nu ook voor het K. Boudewijnstadion. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oosterweel gaat 15 miljard kosten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Amper twee jaartjes transfers naar Wallobrux... |
Citaat:
Algehele opluchting bij de belgocraten! Of toch niet? |
Citaat:
En mij mogen ze Belgocraat, Belgicist, Vlaming, flamingo of idioot, snul of hoe ze maar willen noemen. Toch straf, hé! |
Citaat:
|
Citaat:
Geen te moeilijke vragen stellen hamac! Daarvoor zijn we hier niet hoor. We komen om ons hier uit te leven! :lol: Tedju; nu weet ik weer niet meer op welke topic ik zit. Ik geloof dat ik dacht te vragen of die parking nu nog altijd niet verkocht is. Ik ken een landbouwer uit Herent die er een patattenveld wil van maken. :lol: Maar vijftien miljard is een beetje overdreven zeker? Het begint weer mooi te worden. De verkiezingen zijn in aantocht. De N-VA heeft het programma van de C en D en V gestolen. De boerenbond wil een patattenveld op die parking. De OVLD ziet er een paar snabbels in; overwegende de kostprijs; en wil de verkoop ervan overhevelen. De sossen zwijgen en de Groenen willen een geboortebos. En het VB wil er een atoomcentrale inplanten. Opgeruimd staat netjes is hun devies. Tegen dat alles besproken en alle adviesraden gepasseerd is wordt die parking onbetaalbaar. Tenzij er mag betaald worden met Bitcoins. :lol: |
Citaat:
|
:lol:Geniet van het aangeboden spektakel dames en heren! :-D
Al is’ t al commercie …..:twisted: Net als de publiciteit stunt lang geleden die uitgroeide tot algemeen iets “de kerstman” van COCA – COLA. Zo algemeen geworden is dat velen niet beseffen dat de kerstman een uitvinding is van de publiciteit machine van cola.:roll: Volks vermaak, sport en spelen. Moet kunnen en is net zoals de kermis commercie, de wereldbeker voetbal >>> Big Business!:silly: Waar de spelers omgekocht werden met financieel bijdrage van en Biermerk om wereldwijd publiciteit te mogen maken van het Biermerk.:roll: Terwijl alle anderen bedrijven die ook geld schonken grotendeels ondergesneeuwd geraken onder de AB InBev Belgium publiciteit.8O Gelet op het feit dat het sjoemel merk België zo goed als in faling is, dus géén geld meer heeft voor stadium en om sport en spelen te bekostigen heeft AB InBev Belgium reeds vorige keer de vrijheid gekocht om de Belgische kleur aanteslaan en gaat nu zelfs nog en stap verder door deze keer “Belgium” zelf ook als merk zich toe te eigenen.:oops: Arm België. De vlag verkocht en zelfs nu ook al de landsnaam gedegradeerd tot Bier!:roll: Nog EEN GROOT GELUK dat AB InBev Belgium de hooft zakelijke Frans sprekende aandeelhouders niet geïnteresseerd zijn in symboliek van "Sale flamand", oef....:-D:vlaander::vlaander: |
De oplossing is nochtans zeer eenvoudig, breek het Koning Boudewijnstadion af en bouw een nieuw, iets groter stadion, dat ook kan gebruikt worden voor atletiek en concerten, maar niet voor clubvoetbal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een overkapt straatje dat 15 miljard gaat kosten. Waarschijnlijk met capucinobars en kapsalons op de overkapping. En wij maar betalen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Vaneigens. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Herlees liever nog eens je eigen zever. |
Citaat:
En je gaat toch niet vertellen dat Oosterweel een privé-projectje van BDW is hé? |
Citaat:
|
Dadeemeleeh promoot gewoon zijn nieuwe tak van de islam. Bart De Wever is Allah. Alles wat gebeurt is de wil van Allah/Bart De Wever.
Bij de baard van Peumans, zo is het zeg ik u ! |
Citaat:
Herverkiezing verzekerd. Lang Leve Bart Van Antwerpen! |
Citaat:
|
Citaat:
De verkeersknoop in Antwerpen moet aangepakt worden en er werd dankzij de kazakdraaierij van de sossen en groenen al veel kostbare tijd verloren. Zij hebben het Oosterweeldossier in die richting gepushed. Trouwens, ik hoor de sossen en groenen in A niet klagen over de overkapping. Misschien kan je hen aansporen om er tegen te zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met al die domheid zie ik amper één dingetje dat me bevalt: de partij die het meeste van mijn politieke voorkeuren propageert, zit goed en wel vertegenwoordigd in het parlement en in de regering. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be