![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met zo een koud weer ben ik toch heel blij dat ik de warmte en gezelligheid van een houtkachel heb. 24 graden en nog wat hout voor de volgende dagen klaar hebben liggen ;-)
|
Citaat:
(sleur jij nog wat met je hout ;-)) |
24,5 graden zijn jullie bompas ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar....hoeveel elektriciteit verbruikt dat ding per jaar? Mogen de kerncentrales dan wel dicht? |
Citaat:
Maar als we met 11 000 000 hout uit de tropen zouden verstoken, dan is er geen ontkomen aan. Citaat:
Maar weerom, met 3 000 000 "wooneenheden" is het Thiange 1 die aan de slag blijft. |
Citaat:
Net zoals CO2-quota kopen in Panama of Costa Rica. Maar ik voel me niet aangesproken, ik stook enkel eigen hout. Eigen hout eerst !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de tussentijd heb ik gelezen dat je op gesprek mag gaan voor een dikke functie. |
Ja en niet aanvaard :lol:
|
Citaat:
Maar nu niet zagen dat je als 50+'er geen werk vindt. |
Citaat:
Wist niet dat het ook al in het klein te koop was. Wel duur en met die houtkachels zit je altijd met teer die zich kan afzetten op de elektroden. |
en hopla :
Schijtvlieghe gaat zich ook roeren: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...atie~a14732b6/ 't is eens iets anders dan een bos laten kappen voor een transportfirma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde laatst dat een houtkachel zo maar eventjes 30 tot 60 keer meer schadelijke stoffen uitstoot dan een industriële schoorsteen... Dat is toch ongelofelijk? En maar normen opleggen aan de industrie en de uitstoot van auto's moet jaar na jaar naar beneden maar hout stoken zou zomaar moeten mogen? Vergeet het gewoonweg.
|
stap 1 : mensen met een houtkachel zijn slechte mensen.
|
Citaat:
Het is inderdaad ongelooflijk. Dat ze, de regering, er niets aan verdient, daar knelt het schoentje, nergens anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook als ze die niet aansteken? Zoals taks en verzekering betalen voor een auto die niet uit de garage komt? Al het snoeisel en hout achteraan in de hof en als het niemand ziet in de fik steken? Zeggen dat de bliksem is ingeslagen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
politie moet gewoon zoekingen doen en een actueel register opstellen. |
Citaat:
Kunnen de agenten in 1 keer hout/kolenkachels en allesbrandertjes opsporen, zoeken naar onvergunde wapens en nog meer van dat leuks. Stuur nog een ambtenaartje mee om de woningen te controleren op de juiste certificaten en een herwaardering van het kadastraal inkomen te bezorgen. Wat een hoop vliegen in 1 klap. |
Citaat:
voor de rest het voorstel niet overladen aub |
Als men met Schauvlieghe een Jeanne D'Arc-ske zou doen, moet er dan een taks worden betaald om de milieuvervuiling te compenseren?
|
Citaat:
maar nu eerst uw KI*(aantal houtkachels in uw kot) vanwege uw houtkachel(s) |
Citaat:
en uw formule om de belasting te berekenen... :? KI * aantal houtkachels blijft in de meeste gevallen = KI*1 Zo gaan we er niet komen om voor de gemeenschap extra inkomsten te verwerven hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen we niet beter mensen met een houtkachel een premie aanbieden voor het installeren van een filtersysteem (iemand zei hier 1500 euro kostprijs) ipv hun KI de lucht in te jagen ?
Mijn buurman heeft een kachel. Die stinkt. WIj hebben daar last van, maar hij zelf ook. Maar zoiemand ga je echt niet overtuigend om daar mee te stoppen door met de stok langs te komen en hem te beboeten. Hij heeft ook last van zijn eigen rook (tis helemaal lol als zijn vrouw klaagt over de stank die in haar was zit). Geef die man een premie om die filter te installeren. |
Citaat:
|
en ja OK een standaard zoeking in elk huis is mss wat overdreven en onhaalbaar, maar een simpel meldpunt waar je je buren met houtkachel anoniem kan aangeven zodat hun KI*2 kan of ze hun houtkachel wegdoen, dat moet toch lukken hé, dat gaat zichzelf terugverdienen zelfs!
|
allee, de heksenjacht kan beginnen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be