![]() |
Citaat:
Je leven maak je zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uitspraken genoeg die wereldvreemd zijn. |
Of het nu alcohol is of geen alcohol. Op een terras van een horecazaak gaan zitten met uw eigen drank is een tikje sociaal onaangepast. Waren de banken midden op het plein of in het Centraal Station niet goed genoeg?
|
Citaat:
Wat met marokkanen die niet in de zaak zaten en gewoon mee zijn gaan sjotten op die twee blanken die daar op de grond lagen "omdat ze graag eens wilden vechten" ? Allez dan. Ik zal tegen de lokale cafe uitbater zeggen dat als er een fietser bij hem op het terras zijn bokes komt opeten dat hij die ook met zijn gans keukenpersoneel mag afrossen. Justitie dpg style. |
Citaat:
Buiten met al dat vreemd schorremorrie dat enkel goed is om het ocmw uit te melken en te kweken als konijnen voor het kindergeld en de uitbreiding van de islam alhier. En zeggen dat ze gewoon de tak afzagen waar ze op zitten, want wie zal hen verder kweken en van alles voorzien als de "autochtonen" hier zouden verdwenen zijn? |
Citaat:
En waarom eigenlijk, dat gedrag? Zijn ze gefrustreerd omdat lomp, dom en nutteloos op straat rondhangen een uitlaatklep moet krijgen? |
Citaat:
Het probleem is dat wij dat niet moeten uitdelen aan de rest van de wereldmiserie die tot hier komt gelopen! Ieder land mag eens wat meer verantwoordelijk worden voor z'n eigen burgers ipv ze te laten lopen naar andere landen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die in die verloederde straat gaat pintelieren - met z'n zoon dan nog - heeft het nog steeds niet begrepen.
Hopelijk heeft den ouwe nu wat meer verstand gekregen. |
Citaat:
Ik mag toch veronderstellen dat u iets gelezen hebt waarop uw conclusie gebaseerd is, nietwaar?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat ze geen volgende keer daar gaan uitdagen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is geen gewone vechtpartij meer, maar eerder een soort lynchpartij. Waarschijnlijk zien zij het als een toepassing vd sharia. |
Citaat:
Al de rest staat als volmaakte witmensen te kijken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat dit ook geldt wanneer witmenskes bruintjes die zich misdragen disproportioneel verbouwen? |
Citaat:
De Statiestraat, Breydelstraat, Gemeentestraat en de Anneesseensstraat (alwaar die pitazaak zich bevind) vormen samen een belangrijk horecadeel van het Statiekwartier, met tal van cafe’s, sexcinema’s en ’n paar voze afzuipkoten die voor ’n discotheek moeten doorgaan. Na zonsondergang kan je daar idd beter wat op je hoede zijn, maar overdag kan je daar zonder problemen (zelfs met je gezin) doorstappen. Nu, op het filmpje zie ik nog volop daglicht, wat betekent dat het nog vroeg op de avond is. Als vader en zoon dán al goed zat zijn in dié buurt… en dán nog wat den onnozelaar gaan uithangen in een andere -alcoholvrije- zaak, dan zijn die kletsen gewoon een verdiend gevolg van hun eigen sociale stompzinnigheid (trouwens, ik vermoed dat vader&zoon evengoed wat slaag hadden gekregen, indien dat scenario zich zou afgespeeld hebben bij autochtone uitbaters). Conclusie; hadden beide zuipschuiten nog het (restje) verstand gehad om rustig op te stappen zodra hen dat verzocht werd door de eigenaar van die zaak, dan hadden ze 2 minuten later samen nog ergens anders pinten kunnen gaan pakken, period. Kortom, eigen schuld, dikke bult. |
Citaat:
|
De verantwoordelijken moeten het land uitgezet worden. Omdat ze weigeren zich te integreren. Bart De Wever heeft de macht in Antwerpen. Dat hij het nu maar eens laat zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar of het idee van het recht op disproportionele wijze in eigen handen nemen nu moreel zoveel beter is dan bruintjes scheef bekijken, durf ik te betwijfelen. |
Citaat:
En moesten het er twee nie-van-hier geweest zijn die in een blanke gelegenheid rammel hadden gekregen dan had ik net hetzelfde gepost. Als je boel zoekt en vind moet je achteraf niet komen janken over de reaktie die niet proportioneel was. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat kunnen we niet opmaken uit de openingspost, wel dat ze met 10 man op beginnen kloppen zijn. Dus ik geloof niet dat ge hetzelfde zou gepost hebben als er twee nie-van-hier geweest zijn. Ik alvast niet. |
De vader die een beenbreuk opliep volgens sceptr.net staat naast flupke zijn uitleg te doen op twitter, met een beenbreuk dus !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wiiiiitttttmmaaans (dpg die de duiven voedert) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be