![]() |
Citaat:
Veelzeggend. |
Citaat:
Maar druk op de knoppen en je krijgt totale chaos. Is wel amusant. En wanneer ze dan van de ene voet naar de andere voet springen, lach ik mij een breuk. Dance, mothafuckaah... Ach, geef ze wat krediet. Ze weten niet wat ze doen. |
Citaat:
Daarom dat ze een dominante alpha zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is tegenover de beta die ze financiëel uitmelken dat ze de broek dragen. Herkenbaar he? |
Citaat:
Dat was jij toch die beweerde dat een man thuis niks te zeggen heeft? Ik gaf daar alleen een uit het leven gegrepen verklaring voor. |
Citaat:
Jij hebt blijkbaar een wapenarsenaal binnen een relatie. Dat is niet fatsoenlijk. |
Citaat:
Ik ben ook geen mannenhaatster. Integendeel. Ik heb altijd liever met mannen te doen gehad dan met vrouwen. Met MANNEN bedoel ik. Niet met gefrustreerde zeveraars en vrouwenhaters. |
Citaat:
|
Citaat:
Een man seks onthouden in een huwelijk IS nu eenmaal een machtig wapen. EEN wapen, demper. Geen arsenaal wapens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het haat, afgunst of allebei? Ik hou je niet tegen om de lulkoek te verkopen die we van jou gewend zijn, maar ik heb er verder geen boodschap aan. Het is verspilde energie. Mijn energie spendeer ik liever aan échte mannen. En zo heb ik er een. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ik domineer de ander door..." Dan komt onmiddellijk een vraag in me op: als Knuppel het best ook vindt dat een vrouw seks als wapen inzet om een man te doen plooien, welke wapens mag de man dan gebruiken? Of geldt gelijkwaardigheid dan niet? |
Citaat:
Wel, Knuppel, vindt u het aanvaardbaar dat vrouwen seks als wapen gebruiken om mannen te dwingen? |
Citaat:
Ik neem dat allemaal niet serieus. Beetje opstoken en vrouwen worden gek. Ben jij de baas of je emoties? |
Knuppel ziet wat ze ziet: FEITEN. Wat onbenullen en fantasten daar uit brouwen is niet mijn probleem.
|
Citaat:
Venten allemaal hetzelfde, zwijnen enz... Nog liever moslims. Dat was het, of komt er nog meer... |
Citaat:
En dan beginnen ze te schelden. Onfatsoenlijker dan dit kan het niet. |
Citaat:
Niet trouwen is de boodschap. Je kan niet rekenen op een schepsel dat elke dag een andere mening heeft. |
Citaat:
Veel mannen blijven bewust single, en dat zijn mannen van allerlei slag: links / rechts / centrum / apolitiek. Niemand wil een relatie met een boerse dominante bouwvakker die zich voordoet als een "vrouw". |
Citaat:
|
Is er eigenlijk ooit fatsoenlijk onderzoek gevoerd naar wat de kinderen erover denken? Ik kan me best voorstellen dat er kinderen zijn, die een vader- of moederfiguur missen in zo'n relatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet toch welk lot in vroeger jaren veel weeskinderen te wachten stond? Wie heeft zich toen afgevraagd wat die kinderen meemaakten omdat ze het zonder vader of moeder moesten stellen? Idem met de kinderen van gescheiden ouders, en zelfs van kinderen met ouders die samen blijven maar die elkaar het leven tot een hel maken. Hoofdzaak is dat kinderen een liefdevolle thuis hebben. Daar ontbreekt het vaak aan. Zelfs bij mensen die een "katholieke" opvoeding "genoten". Misbruik is van alle tijden en van alle standen, maar het is mijn overtuiging dat mannen die, welbewust, voor kinderen kiezen betere ouders kunnen zijn dan christelijk opgevoede ouders die teveel kinderen op de wereld zetten omdat dit "van hogerhand" van hen verlangd werd, maar die niet in staat zijn om zoveel kinderen te geven wat ze het meest nodig hebben: liefde en aandacht. |
Knuppel, u gaat blijkbaar die cruciale vraag uit de weg:
Citaat:
|
En ook deze aansluitende vraag werd netjes door Knuppel genegeerd:
Citaat:
|
Ik antwoord niet op vragen die suggereren dat ik een vrouw ben die seks als wapen gebruikt om mannen te doen plooien.
Blijf dus maar lekker op je honger zitten, Jan. |
Steek je "cruciale" vragen en valse veronderstellingen waar de zon nooit schijnt.
|
Citaat:
|
Goeie vraag. Met die vraag doe je vanalles door mij gedachten gaan, daarom antwoord ik er maar beter niet op. 8-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be