![]() |
Citaat:
Zowat iedere post van jou gaat over de kleur van witte mensen, naar mijn mening ben jij dus de racist op dit forum. Denk je een bijdrage te kunnen leveren zonder dat gedoe over kleur? Probeer toch eens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toon je beweringen maar eens aan met een quote waar dat gebeurde. |
Citaat:
|
Citaat:
Tot zover ik weet mag je jezelf nog altijd verdedigen. De agressiviteit kwam van zowel de twee vrouwen (meermaals duwen) en de man (hij duwde een tiener heel doelbewust op de sporen). Ik kan me heel goed voorstellen dat bij die jongen toen eventjes de woede opstak en hij zijn vuisten liet spreken. Well done zou ik zeggen. Hopelijk heeft hij die zatlap een schedelbreuk geslagen. |
Citaat:
![]() |
Zoals ik al eerder aanhaalde (was er een voorgeschiedenis?) bleek er toch een voorgeschiedenis geweest te zijn namelijk:
“De man zou die jongeman een vraag gesteld hebben, waarop die jongen op agressieve en onbeleefde manier reageerde. Daarna is de ruzie ontaard.” Misschien is het een leerschool voor de man in kwestie, verder geen vragen meer te stellen aan die types, want dat kan best ontaarden in een opstand. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij smeet die jongen op de sporen, waar iedereen stond te wachten op een trein.
Of hij dat nu deed omdat hij geen negers kan zien, of omdat die jongen onbeleefd was, maakt voor mij amper of geen verschil. |
Citaat:
Drugs versterkt iemands stemming en gevoelens, zowel positieve als negatieve gevoelens. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=55 |
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=106 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/m...aard~abf02c5c/
Als je de reacties leest van de lezers blijkt toch dat veel lezers niet akkoord zijn met de wijze waarop hier een racisme zaak van gemaakt wordt. Moest het omgekeerd zijn vraagt men zich af zou er dan ook gesproken worden over racisme? Of eerder over een verwarde man met psychische problemen? Men dient op te passen niet juist racisme aan te wakkeren door in dit soort van voorvallen te eenzijdig in het nadeel van de plaatselijke bevolking te behandelen. Racisme vind je evenzeer terug onder die migranten en zeker niet noodzakelijk in mindere mate. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is zijn geluk geweest dat dat manneke nog maar 15 was:-):-) Was hij 5 jaar ouder geweest zatte Pros had voor de rest van zijn leven in een rolstoel gezeten. Niet veel mensen zouden daarom treuren denk ik. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-out~a8f0ca5b/ |
De held van de witmenskes hier :
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik meen toch ook via de media begrepen te hebben dat de nadruk ligt op racisme. Anders was het niet eens een nieuwsitem geworden vermoed ik zelfs. Mijns inziens is het beter racisme hier niet te veel op de voorgrond te laten treden. In feite zou men dezelfde analyse moeten kunnen maken van dat voorval moest de situatie omgekeerd geweest zijn (zatte migrant en blanke kickboxer) wie kan dat voor zichzelf zeggen dat hij dan dezelfde virtuele strafmaat zou gehanteerd hebben? |
Citaat:
De enige goede reaktie is: dit is een faits divers. Een zatlap ging uit de bol en is terecht aangehouden. De politie verdenkt hem van 'racistische motieven'. Daar kan ik inkomen als ik hoor wat er op dat filmpje gezegd wordt. Waarschijnlijk was dat gewoon zattepraat en dat zal nu verder uitgemaakt worden. Edit: en van wie die honderden reakties afkomstig zijn is niet moeilijk te raden :lol: |
In Congo zitten ze ook achter de blanken hoor.
En in de rest van Afrika ben je uw leven ook nooit zeker als blanke. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is maar de vraag of ze alcohol een drug noemt. |
Citaat:
Misschien wou je gewoon de gelegenheid die op niets slagende one-liner* even in het vet zetten ? * Uit zowat alle serieus onderzoek naar daderprofilering en settin is gebleken dat seksueel geweld ( dus ook verkrachting ) voor het grootste gedeelte voorkomt in huiselijke kring en dat de autochtoonse bevolking ( <-- dit best tweemaal herlezen, Universalia) oververtegenwoordigd is. (factor x3 tot x 10 ) Wel zijn er serieus grote verschillen tussen verschillende groepen allochtonen maar helaas ( voor jou dan 8-) ) moet ik U teleurstellen dat het het best meevalt bij de geviseerde ( lees: moslims ) groepen. Ten slotte dient uiteraard, eerlijkheidshalve, vermeld te worden dat het allemaal cijfermateriaal is dat enkel slaat op aangiftes en dat indien er sprake is van huiselijk of seksueel geweld dit bij de allochtoonse groepen meestal iets is van diepere psychologische en langerdurende aard wat doet vermoeden dat aangiftes achter lopen op de feiten |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat bij nader onderzoek zal blijken dat België niet zoveel verschilt van Zweden: "About 58% of men convicted in Sweden of rape and attempted rape over the past five years were born abroad, a Swedish broadcaster has reported. Swedish broadcaster SVT reviewed all the 843 guilty verdicts in cases involving rape or attempted rape that occurred in the country since 2013 as part of its research. Its journalists revealed that 58 percent of those convicted were born outside the country, while almost 40 percent were migrants from the Middle East and Africa." |
Citaat:
Wie weet was hij een verbitterde Bravalla festivalganger. Het grootste muziek festival in Zweden dat dit jaar definitief zijn deuren sloot omwille van een golf van verkrachtingen en aanrandingen. Men dient als maatschappelij de strijd tegen het racisme op een eerlijke manier te voeren en niet met een struisvogel politiek die sociale problemen veroorzaakt door migratie niet wil zien. Indien men dat niet doet (en dat lijkt er sterk op) dan creër je juist frustratie en haat bij een zich verongelijkt voelende bevolking. |
Citaat:
Voor de rest heb je gelijk en moet respect van twee kanten komen en moet men de dingen zonder taboe durven verwoorden en benaderen. |
Met de laatste persberichten, denk ik dat het wel duidelijk is dat het geen racist is, maar wel een ordinaire geweldenaar.
In andere draden heb ik al opgeroepen om psychopatische geweldenaars veel vlugger op te sluiten in gesloten psychiatrische centra. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, als het over drugs gaat, zoals bijvoorbeeld alcohol, dat ga je een dokter moeten hebben die durft dreigen tegen het gerecht - in de zin van, als hij niet opgenomen wordt en er valt iets voor met hem dan klaag ik jullie aan -, anders nemen ze ze niet eens op om te beginnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be