Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   MIVB zet chauffeur met nazitatoeage aan de deur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244911)

dpg 30 augustus 2018 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8790968)
Jij hebt duidelijk iets met rollen.
Je bedoelt de RESOLUTIES van Straatsburg, zeker?
Die zijn niet verdwenen, maar ik begrijp heel goed waarom een moslimknuffelaar er het bestaan van ontkent. De gevolgen zijn nogal confronterend, nietwaar?

Wat hebben de Resoluties van Straatsburg te maken met de busdriver die de laan werd uitgestuurd wegens een verboden tatoe onder zijn hemd?
Met Ahrough hebben die resoluties alles te maken, maar daar gaat deze draad niet over. De frustratie dat een van jouw favoriete vriendjes hetzelfde lot beschoren werd als een busdriver met een levensbedreigende tatoe moet hééééél diep zitten.

Zo vroeg al aan de fanta terwijl er zoveel belangrijker te doen is zoals de verdwenen rollen van straatsburg te vinden die alleen in uw fantasiek bestaan

Anna List 30 augustus 2018 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8791003)
Als we ooit bussen inleggen om illegalen terug naar huis te voeren is hij wel DE kandidaat bij uitstek. ;-)

:rofl:

kunnen we die man ook niet aan een vaar- en vliegbrevet helpen via crowdfunding of zo? :lol:

marie daenen 30 augustus 2018 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8791039)
Dat was niet zo maar een buschauffeur. Dat is iemand uit de verarmde adel die vond dat hij het plebs wat beter moest leren kennen.

De adel in het algemeen is dan ook eerder voor orde en recht voor het gepeupel en het was toch daarop dat Hitler zogezegd steunde...
De Europese adel in het algemeen is lang meegegaan in het discour van Hitler...

Skobelev 30 augustus 2018 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8791077)
:rofl:

kunnen we die man ook niet aan een vaar- en vliegbrevet helpen via crowdfunding of zo? :lol:

Verkoop die illegalen hun wapens en de sponsor is gevonden. :?

Sukkelaar 30 augustus 2018 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8790492)
ik vraag me af of er ook (half)naakt gedanst is en hoe luid de muziek stond. :p

Je vraagt je nogal veel af hé Anna !

Anna List 30 augustus 2018 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8791207)
Je vraagt je nogal veel af hé Anna !

ik sta al twee keer niet in de whatsapp groep die de foto's toe kreeg :(

Anna List 30 augustus 2018 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8791128)
Verkoop die illegalen hun wapens en de sponsor is gevonden. :?

ik pak gewoon hun 800€ af. :p

ge moet niet vragen wat die chauffeur zou kunnen verdienen mocht m een bus inleggen tussen Brussel en Ranst !!

Sukkelaar 30 augustus 2018 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8790599)
Het kan ook een teken van een geestelijke afwijking zijn, in beide gevallen blijft het een terechte beslissing.

Och arme.

Anna List 30 augustus 2018 10:26

Citaat:

Het kan ook een teken van een geestelijke afwijking zijn, in beide gevallen blijft het een terechte beslissing.

kenmerkend voor zowat alle totalitaire regimes : andersdenkenden af doen als psychisch gestoord en ze wegsteken.

het zegt veel over u dpg zo'n post.

Sukkelaar 30 augustus 2018 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8791209)
ik sta al twee keer niet in de whatsapp groep die de foto's toe kreeg :(

:-( 8O :x

Knuppel 30 augustus 2018 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8791074)
Zo vroeg al aan de fanta terwijl er zoveel belangrijker te doen is zoals de verdwenen rollen van straatsburg te vinden die alleen in uw fantasiek bestaan

De vraag is onder welke invloed jij zit dat je het bestaan van wat jij "verdwenen rollen" noemt niet kunt accepteren. Ze passen allicht niet in jouw linkse kraam.
Het klopt dat het niet eenvoudig is om ze terug te vinden. De meeste links naar dat onderwerp werken idd niet meer, maar her en der is er wel degelijk nog info over te vinden.

Bij de Knack zijn ze zo te zien al even gek als Dedecker en Knuppel want ze publiceerden het artikel waarin de "rollen" van Straatsburg niet alleen expliciet worden vernoemd, maar ook fel bekritiseerd.

Citaat:

Jean-Marie Dedecker (LDD)

17/07/16

'We verdrinken in politieke correctheid en verslikken ons in de vrijheid van godsdienst'

Europa heeft het onheil over zichzelf afgekondigd, schreef de betreurde journaliste Pamela Hemelrijk al op 18 december 2005 in haar artikel "Oil for immigration" voor ANP. Uit angst dat de oliekraan nog een keer zou dicht gaan zoals in 1973 sloot de Europese Gemeenschap in 1975 een Euro-Arabische convenant af om de Arabische olieboeren te vriend te houden: de Resolutie van Straatsburg. "Het was een tijd van moordende consensus: in heel West-Europa waren toen sociaal-democraten aan de macht. De geestelijke vader van de tekst, de Belg Tijl Declercq, mocht dan een christen-democraat zijn, hij was zo links als een deur, en een warm voorstander van totalitarisme. Hij ijverde bijvoorbeeld ook driftig voor innige vriendschapsbanden met de Sovjet-Unie...

In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden, en draagt de lidstaten op om aan de verspreiding de hoogste prioriteit te geven. De pers moet worden ingeschakeld om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten, en de academische wereld moet worden gemotiveerd om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa. Geld moet worden uitgetrokken om de oprichting van moskeeën, islamscholen, centra voor Arabische cultuur en wetenschappelijke instituten ter bestudering van de islam te stimuleren. Het staat er allemaal zwart op wit. Sinds 1975. Dankzij ons onvolprezen Europarlement...
Jarenlang heb ik me afgevraagd hoe het mogelijk was dat onze autoriteiten, zonder uitzondering, allemaal dezelfde zoetsappige clichés bezigden als het over moslim-immigratie ging. Niet alleen hier maar in heel West-Europa...Ze leken wel gehypnotiseerd ! Maar nu begrijp ik het: ze voeren al 30 jaar gehoorzaam de Resolutie van Straatsburg uit! Het is Europees beleid! Oil for immigration, als het ware! Voor zover ik nog niet islamofoob was, ben ik het nu. Eurofoob was ik al lang, en terecht, dat blijkt maar weer. Heer ontferm u over ons, en over de zelfmoordmaniakken in ons Europarlement."
http://www.knack.be/nieuws/wereld/we...on-729615.html

Citaat:

Tijl Declerq was ook tweemaal (1978-1981 en 1987-1988) voorzitter van het Eurabische Parlieamentary Association for Euro-Arab Cooperation (PAEAC).[2] Dit overlegorgaan besloot op 7 en 8 juni 1975 tot de 'Resolutie van Straatsburg', een convenant betreffende het herstellen en aanhalen van de vriendschapsbanden tussen West-Europa en de Arabische wereld na de eerste oliecrisis van 1973. Tijl Declerq wordt beschouwd als de geestelijke vader van deze resolutie.[3]
Hij was CVP-parlementslid van 1971 tot 1987
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tijl_Declercq

Knuppel 30 augustus 2018 11:21

Citaat:

Vermeende morele supperioriteit op zijn best. Al wat niet in de linkse kraam past zijn tekens van geestelijke afwijking.

Gipsy 30 augustus 2018 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8791054)
Dat is wel een politieke mening.
Ik deel ze ook niet, net zomin als ik de verering van Franco deel.

Raar dat ze er in Duitsland zo erg anders tegen aankijken (als het klopt dat daar zelfs zo'n tattoo een misdrijf zou zijn) dan in Spanje, maar swat.

Het nazisme vereren en minimaliseren is een criminele daad, niet een mening. Die wetten zijn gestemd omdat men nooit de gruwel meer wil meemaken. Er kan geen sprake zijn van een beetje, of niet zo erg of zo niet bedoeld.

Xenophon 30 augustus 2018 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8791271)
Het nazisme vereren en minimaliseren is een criminele daad, niet een mening. Die wetten zijn gestemd omdat men nooit de gruwel meer wil meemaken. Er kan geen sprake zijn van een beetje, of niet zo erg of zo niet bedoeld.

Allemaal omdat die man een tattoo heeft van de Antwerpse spionkop (of hoe noemen ze dat?).

Het nazisme vereren lol.

dpg 30 augustus 2018 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8791265)
De vraag is onder welke invloed jij zit dat je het bestaan van wat jij "verdwenen rollen" noemt niet kunt accepteren. Ze passen allicht niet in jouw linkse kraam.
Het klopt dat het niet eenvoudig is om ze terug te vinden. De meeste links naar dat onderwerp werken idd niet meer, maar her en der is er wel degelijk nog info over te vinden.

Bij de Knack zijn ze zo te zien al even gek als Dedecker en Knuppel want ze publiceerden het artikel waarin de "rollen" van Straatsburg niet alleen expliciet worden vernoemd, maar ook fel bekritiseerd.

http://www.knack.be/nieuws/wereld/we...on-729615.html

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tijl_Declercq

Onder invloed van fanta is het natuurlijk moeilijk te begrijpen dat je nog niks aantoonde.

Komaan graaf eens wat dieper en geef eens een link naar een authentiek document waar uw fantaziektes over de verdwenen rollen.

Geen rond de pot gedraai linken die alleen fantazuchtige bevredigen kan.

dpg 30 augustus 2018 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8791219)
kenmerkend voor zowat alle totalitaire regimes : andersdenkenden af doen als psychisch gestoord en ze wegsteken.

Wegsteken, nog meer huillie huillie, die man is ontslagen, de rest is een overdosis fanta.

Gipsy 30 augustus 2018 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8791272)
Allemaal omdat die man een tattoo heeft van de Antwerpse spionkop (of hoe noemen ze dat?).

Het nazisme vereren lol.

Ik heb geen flauw idee wat de Antwerpse spionkop is. De bedoeling van de man daarentegen met 88 die bovendien Germaans geschreven is niet toevallig. De Hitleriaanse adelaar ook niet.

Zipper 30 augustus 2018 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8791277)
Ik heb geen flauw idee wat de Antwerpse spionkop is. De bedoeling van de man daarentegen met 88 die bovendien Germaans geschreven is niet toevallig. De Hitleriaanse adelaar ook niet.

de islamieten kunnen hier vandaag ongestoord een boek lezen en vereren, en de inhoud uitdragen, waar honderd maal ergere dingen instaan dan in "mein kampf". Ipv altijd naar het verleden te kijken, kan je beter focussen op het heden en de toekomst. En die ziet er "islam-gewijs" niet goed uit.

dpg 30 augustus 2018 11:55

Citaat:

Ze weten goed genoeg waarvoor het staat, daarom verdedigen ze dit uitschot ook.

Knuppel 30 augustus 2018 11:56

Citaat:

Belgique heeft er een en ander op gevonden om staatsgevaarlijke gestoorden uit te schakelen dat minder totalitair oogt: De negationismewetgeving, het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie, vandaag UNIA, het cordon sanitaire, de beruchte "nota" van de VRT, het afschaffen van uitzendingen door derden, "aanbevelingen" voor de media over hoe ze moeten/niet mogen berichten over allochtonen, enz....

Als dat niet helpt is er ook nog broodroof.
Maar owee als de boemerang ook al eens in het "verkeerde" gezicht terecht komt.

DewareJakob 30 augustus 2018 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8790511)
Symbolen zijn idd een niet te onderschatten gevaar voor de maatschappij. Vooral als ze niet zichtbaar zijn...

Hoofddoek is ook een symbool ven een extreme ideologie.

Knuppel 30 augustus 2018 12:08

Citaat:

Met een tatoe zijn nog nooit kinderen en zelfs oude vrouwen verkracht, jonge vrouwen nageroepen en lastig gevallen, homo's van torens gegooid, in elkaar geslagen of met messen bewerkt, politieagenten vermoord, onschuldigen van de weg gemaaid, treinreizigers geterroriseerd, redacties uitgemoord en wereldwijd terroristische aanvallen gepleegd.

Knuppel 30 augustus 2018 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8791291)
Hoofddoek is ook een symbool ven een extreme ideologie.

Gelukkig wél zichtbaar.

DewareJakob 30 augustus 2018 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8790877)
Welja wat verwacht men nu ook van een buschauffeur.

Kom je weer je bovengemiddeld IQ in de verf zetten door neer te kijken op mensen die 'werken' voor hun geld.
Ter informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Werken_(arbeid)
Trouwens weer een discriminerend en racistische opmerking. Je maakt er jouw (bedenkelijke) specialiteit van, een zoveelste inbreuk op het forumreglement;

Xenophon 30 augustus 2018 12:16

Citaat:

Precies, dat is mijn punt.

DewareJakob 30 augustus 2018 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8791003)
Als we ooit bussen inleggen om illegalen terug naar huis te voeren is hij wel DE kandidaat bij uitstek. ;-)

Goeie!!!:lol:

DewareJakob 30 augustus 2018 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8791074)

En al een inhoudelijk antwoord kunnen bedenken, of heb je die (mogelijkheid) niet?

DewareJakob 30 augustus 2018 12:25

Citaat:

Juist, waardeloos dus. Een excuus om gebrek aan gefundeerde argumenten weg te steken.

Anna List 30 augustus 2018 12:26

Citaat:

bedoel je Gotisch geschreven mss?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gotisch_schrift

Citaat:

Gotisch schrift is een verzamelnaam voor alle boekschriften gebruikt na de Karolingische minuskel (1200) en voor het humanistisch schrift (ca. 1500). Het gotische schrift overleefde in de gotische drukletter die vooral in Duitsland werd gebruikt tot in de twintigste eeuw.

Xenophon 30 augustus 2018 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8791305)
bedoel je Gotisch geschreven mss?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gotisch_schrift

Zou hij weten dat wij Germanen zijn?

Anna List 30 augustus 2018 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8791275)
Wegsteken, nog meer huillie huillie, die man is ontslagen, de rest is een overdosis fanta.

jij schreef de chauffeur een "geestelijke afwijking" toe hoor, ga je dat ontkennen mss?

Anna List 30 augustus 2018 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8791306)

dat hij maar eens goed in de spiegel kijkt!! :lol:

De schoofzak 30 augustus 2018 12:33

Citaat:

Gij gooit er ook maar met je klak naar. En dan nog van heel ver.

DewareJakob 30 augustus 2018 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8791308)
jij schreef de chauffeur een "geestelijke afwijking" toe hoor, ga je dat ontkennen mss?

Een verwarde man kan het niet zijn, dat zijn diegene die zich laten ontploffen of mensen met messen doodsteken. Dat is in orde en dat is geen uitschot.:roll::roll:

Knuppel 30 augustus 2018 13:06

Citaat:

Er bestaan idd negationismewetten. In Belgique en een enkele andere landen toch. In democratischer landen bestaan dergelijke wetten niet. Maar jij kan natuurlijk van naaldje tot draadje uitleggen op welke wijze er met een tatoo, die niet één busgebruiker van de Lijn te zien kreeg, de negationismewet werd overtreden.

De vermeende morele superieuren zitten hier weer even hoog van te toren te blazen als een paar jaar geleden toen Francken veroordeeld werd omdat hij weigerde visa te verlenen die op onrechtmatige wijze werden aangevraagd. De voltallige linkse meute van dit forum stond op zijn achterste poten. Ze schreeuwden het hart uit hun geradicaliseerd linkse lijf dat Francken de democratie onderuit haalde omdat hij de beslissingen van een roedel Brusselse rechters aan zijn "nazibottinnen" lapte. Maar niet veel later kreeg Francken gelijk van het hoogste Europese Hof.

Vandaag wordt, eens te meer, bewezen dat censuur tot meer censuur leidt.
En dat anti-fascisten de nieuwe fascisten zijn.

Het zal naar verwachting wat langer dan een paar maanden duren, en een hoop links gelul, voor er een beslissing valt over het ontslag van de verbrande tatoodrager, maar ik voorspel nu al dat hij een niet te versmaden ontslagpremie zal toegewezen krijgen, EN dat hij een betere job heeft gevonden.

Anna List 30 augustus 2018 13:10

een niet nader genoemde O-VLD schepen uit Poepkapellen laat weten dat het die dag wel heel warm was en een marcelleke dus eigenlijk nog deftig gekleed was!

dpg 30 augustus 2018 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8791308)

Leren lezen wat er staat.

Citaat:

Of kent u de betekenis niet van "Het kan".

Dadeemelee 30 augustus 2018 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8791306)

Hela, hela. Gij moogt dan wel uzelf een Germaan noemen, maar ge moet van mij daarom geen mof maken hé.

PA potverdomme :-P

Anna List 30 augustus 2018 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8791344)
Leren lezen wat er staat.

Of kent u de betekenis niet van "Het kan".

ik begin uw punt te begrijpen, het kan een geestelijk gestoorde zijn, het kan geen voetbalhooligan zijn.

Anna List 30 augustus 2018 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8791345)
Hela, hela. Gij moogt dan wel uzelf een Germaan noemen, maar ge moet van mij daarom geen mof maken hé.

PA potverdomme :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be