![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Pandoerreus
Vanwege zijn reuze ondisciplinaire pandoeringen 2 Overkhill vanwege opzettelijk verspreiden van kanker 3 Klutterspaan vanwege haar kleuterig obsessief rondmeppen met haar klutterspaan |
Bergbewoners.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Pandoerreus vanwege zijn reuze ondisciplinaire pandoeringen
2 Overkhill vanwege opzettelijk verspreiden van kanker 3 Klutterspaan vanwege haar kleuterig rondmeppen met haar massieve klutterspaan |
Citaat:
Eindelijk!! Merci! |
Citaat:
Dronkoers |
Citaat:
En ik maar draadjes voor u openen! De ondankbaarheid! :lol: |
Citaat:
|
2 Overkhill vanwege opzettelijk verspreiden van kanker 3 Klutterspaan vanwege haar kleuterig rondmeppen met haar massieve klutterspaan 4 Oohmerde vanwege karaktermassamoorden |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Overkhill vanwege opzettelijk verspreiden van kanker 3 Klutterspaan vanwege haar kleuterig rondmeppen met haar massieve klutterspaan 4 Oohmerde vanwege karaktermassamoorden 5 Ismedanaweeralflauwekul vanwege zijn aangehouden flauwekul 6 Svengenies voor zijn onophoudelijke antihygiënische geestelijke niesbuien. |
Citaat:
trololololo |
Citaat:
|
Ik nomineer mezelf: dan kan ik eindelijk een echte hobby zoeken :mrgreen:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Pandoerreus vanwege zijn reuze onreglementaire pandoeringen
2 Overkhill vanwege opzettelijk verspreiden van kanker 3 Klutterspaan vanwege haar kleuterig rondmeppen met haar massieve klutterspaan 4 Oohmerde vanwege karaktermassamoorden 5 Ismedanaweeralflauwekul vanwege zijn aangehouden flauwekul 6 Svengenies voor zijn onophoudelijke antihygiënische geestelijke niesbuien. 7 Anapest vanwege haar drammerig pestende dreuntjes (als ze nu nog in anapesten geschreven waren zou het nog een beetje leesbaar zijn) ---- Mijn lijstje stopt hier |
Buitenzwieren.... :roll:
Als je iets doet, moet je het goed doen ! :lol: ![]() |
Citaat:
2 .... en krijgen ook geen bans Ik heb geen enkele forummer bij naam vermeld, anders had ik eraan toegevoegd: Reinhilde, vanwege haar onpruimbare impersonatie van Nullo2 |
Citaat:
|
Ik hou ook van
een SS-er die vrijwillig opstapte. |
Citaat:
Ik had nog wel speciaal mijn beste Potjeslatijn bovengehaald! :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe? Na al die pagina's nog niemand buiten virtueel gegooid? Jongens, jongens...
Ooit hadden ze hier meer pit hoor... Vriendelijke groeten, De Craniaal Robuuste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be