![]() |
Citaat:
Hoorzittingen over visa-affaire, maar aanwezigheid Francken onduidelijk. Francken (die niet verplicht is om te gaan) bekijkt of een mogelijke getuigenis het gerechtelijk onderzoek zou kunnen hinderen. Daarover wil hij juridisch advies inwinnen. |
Citaat:
|
Francken wil het blijkbaar niet snappen. Dat hij de humanitaire visa heeft uit afgeleverd is niemand tegen. Dat hij daarvoor verschillende kanalen heeft gebruikt, dat kan er ook nog mee door alhoewel je je daar al vatbaar maakt voor misbruik.
Maar dat zijn kabinet blijkbaar zonder veel controle die visa kon afleveren, dat is al iets anders. Dan geef je wel zeer veel vertrouwen in mensen en dat kan in je gezicht ontploffen. Zeker als dan blijkt dat 1 van die tussenpersonen misschien wel geld zou kunnen ontvangen hebben voor het afleveren van visa, moet je niet klagen dat iedereen je vel wilt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leren zwijgen, Theo. Ik weet dat je liever een ander soort dame aan je degen wenst te rijden (en dat ook regelmatig doet), maar constant in het verweer gaan is een teken van zwakte. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
da's toch geen aanval van Theo?! pharma files in hln eens lezen mss. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rijf~a1d8dba2/ er is verdorie een hele trafiek van Vlamingen op gang gekomen die hun medicatie in NL moeten gaan halen om ze aan normale prijzen te kunnen kopen, vindt gij dat normaal mss? |
Het redden van christenen discours werpt nu natuurlik een ander beeld op de plotse anti moslim campagne van de N-VA.
Zij wouden hem toen al uit de wind zetten waarschijnlijk. |
Als je het hele plaatje bekijkt, en dan vooral de toestand waar die "christenen" leefden (ik bedoel: oorlogsgebied, geen overheid, geen ngo's, geen ambassade-tussenkomsten mogelijk ...),
en je 'vertrouwt' dan op organisaties in eigen land, dan lijkt me dat dik ok te zijn. Geen enkele van die organisaties komt of kwam in beeld voor zaken waarvoor bijvoorbeeld sommige moskeeën wel in beeld kwamen. Theo is zeer smerig aangepakt, en dat zal gewraakt worden, dubbel en dik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En terecht |
Citaat:
|
Citaat:
Hij maakt zich gewoon belachelijk met zijn wild om zich heen schoppen. |
Citaat:
we zullen in mei wel zien wat het resultaat is. verwacht jij voor mei eigenlijk nog nieuws vanuit justitie over deze zaak of de zaak Schild en Vrienden? want zover we nu weten, zijn dat juridisch gezien twee filterdunne lichtgewicht dossiertjes, niet?? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
En was het niet zo dat N-VA bij monde van de Grote Leider altijd pleit voor opvang van vluchtelingen in de regio zelf of de buurlanden ? Is Libanon geen buurland meer ? Waarom dan deze mensen nog naar hier halen ? |
Citaat:
1) het confederalisme gaat in de diepvries. Wat betekent lachen geblazen 2) de hele n-va gaat in de diepvries. Lachen geblazen Of denk jij dat de N-VA 51 % gaat halen? Dat zou inderdaad huilen met de pet op worden |
Citaat:
maar 30% en zowel regionaal als federaal incontournabel is niet zo onvoorstelbaar. lachen geblazen idd. zoals gezegd, we zullen zien in mei wie t laatst lacht hé. :-D |
Citaat:
Vanmorgen op Radio 1 was Charles Michel schitterend. Hij had het over EDR als campagneleider van N-VA en vice versa. Hoe die twee elkaar een cadeau deden om het vijandbeeld terug boven te kunnen halen. Commedia dell'arte noemde hij het. :lol: En dat we na mei 2 mogelijkheden hebben : ofwel de shutdown-formatie gesprekken met zowel N-VA als PS erbij die met zekerheid zeer lang gaan duren en zullen blokkeren op staatshervorming, ofwel een formatie van de redelijkheid om het economische werk voort te kunnen zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het wel hier niet over, maar wel over de aanvallen tegen haar "beleid" sinds hij geen staatssecretaris meer is. |
Citaat:
ik snap je redenering niet hoor ... |
Citaat:
Federaal hangt het maar van 1 punt af : wil n-va meeregeren dan zullen ze hun confederalisme van tijdens de campagne terug moeten laten vallen. Als ze dat willen doen maken ze een kans, anders uiteraard niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gezegd zijnde, de communicatie van De Block alsof alles wat Francken heeft gedaan, niet goed was en dat er chaos heerst bij de asielopvang, begint me ook op de zenuwen te werken. Hij heeft uiteindelijk haar beleid gewoon verder gezet (alleen wat meer staan roepen en twitteren), ze heeft er 4 jaar mee samengewerkt, nooit iets over gezegd en nu opeens alles afkraken, dat is ook niet slim. |
Citaat:
Wel merk ik dat er meer en meer gezever rondvliegt over snelle regionale formaties, en dat die dan zouden de federale formatie willen 'beïnvloeden'. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een goede zaak dat we in dit federale land -eindelijk- de dwang van homogene coalities hebben losgelaten. Daarmee is overigens een belangrijk politiek chantagemiddel over zijn houdbaarheidsdatum geraakt. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be