![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
belangrijk: gisteren kreeg Greta Thunberg in het EU parlement een staande ovatie.
Dat is niet weggelegd voor de eerste, de beste. |
Citaat:
|
Citaat:
Wait & see. :-P |
Greta doet huilie huilie, Anuna begint gecrispeert te reageren... Ze beseffen duidelijk dat hun momentum volledig aan het wegvallen is en dat ze het pleit aan het verliezen zijn. Ze worden gewoon opgeofferd als kanonnenvlees door hun sturende groene lobby :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Ik vraag me af welk gereedschap nodig is om de mensen ervan te doordringen dat het klimaat geen problemen heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Londen zijn ze nu al 2 dagen bezig. De gele hesjes krijgen navolging maar voor het klimaat. |
Citaat:
Dat de mensheid er problemen mee heeft, is een ander verhaal. Het klimaat is onverschillig. |
Citaat:
De ganse EU: 10% en dalend. De rest van de wereld: stijgend. Om "uw klimaat te redden" moet er tenminste 75% af in de komende decennia. Is het echt redelijk om uzelf zeer te doen om die dalende 10% nog veel kleiner te krijgen om het geheel met 75% doen te dalen ? Gelukkig dat ons onderwijs van slechte kwaliteit is en dat meiskes van 16 jaar nog niet slim genoeg zijn om dat soort rekensommetje te maken. Vandaar dat die klimaatspropaganda kan werken in de breinen van veel domme mensen. Moesten ze rekenkunde van de lagere school destijds onder de knie hebben, dan zouden ze direct wat geld storten op verenigingen die ontwikkelingslanden willen uitmoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wacht nog maar een dikke maand af. ik hoor de laatste tijd bij 'de mensen' vooral : "en mij blauw betalen aan groene taksen zeker?!?" |
Citaat:
|
Citaat:
Tja, als ik dan even nadenk over wat voor onnozelaars sindsdien aan 'postjes' en 'mandaten' zijn geraakt of wat voor debielen het ondertussen tot 'BV' of 'ster' hebben geschopt, durf ik er niet zomaar van uit te gaan dat zo'n onderwijs het geld, de moeite en de tijd die erin gestopt werden/worden ook écht waard is. |
Citaat:
En dan slagen de 'Belgen' er met z'n allen samen toch nog in 'hun' land zo naar de kloten te helpen? Het niveau zal dus waarschijnlijk niet hoog genoeg gelegen hebben, hé. |
Citaat:
|
Citaat:
in dat EU-parlement stonden (véél) TV-camera's opgesteld. Als er géén TV-camera's hadden gestaan, was dat meisje waarschijnlijk niet eens binnengeraakt. |
Citaat:
en 'de mensheid' heeft nog wel wat méér problemen dan enkel dat 'klimaat'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor iedereen die denkt dat Greta het allemaal zelf regelt: Haar begeleider Luisa Neubauer, werkt voor de organisatie one.org. Deze organisatie wordt gefinancierd door o.a. Bill and Melinda Gates, Bono, Open Society van George Soros. De elite zit hier dus achter. https://twitter.com/MarnixRijpma/sta...456960/photo/3 |
Amaai, ze is nu al een stroman van Soros.
Als "the loony right" al met dat soort zever afkomt, dan zijt ge goed bezig denk ik! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
What's that got to do with the price of eggs? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Daar moet ik gewoon eens goed mee lachen. Soros is zowat de afvalbak van rechste samenzweringstheoriën. Waanzinnig interessant fenomeen. Dus, als je het tegenwoordig, volgens The Loony Right, schopt tot handpop van Soros, dan hebt ge het gemaakt! :-D |
Citaat:
[I]Haar begeleider Luisa Neubauer, werkt voor de organisatie one.org. Deze organisatie wordt gefinancierd door o.a. Bill and Melinda Gates, Bono, Open Society van George Soros[/i] Wat probeer je daarvan te ontkennen, dat zijn gewoon bewezen feiten, die griet bestaat, die organisatie bestaat en die sponsoring ook, waar loopt het in uw gedachtegang ergens mis? :roll: |
Citaat:
Open Society is nogal groot. Ja zal wel voor elke NGO een of andere link met Open Society vinden... als ge maar diep genoeg graaft :) Dat zou dan moeten aantonen dat de evil Elite (verpersoonlijkt door HET uithangbord bij uitstek: Soros) erachter zit. Met welk doel is allemaal niet duidelijk, maar evil is het zeker. Zoiets. Ik vind dat gewoon grappig Hoomer. :-) En die Soros-fixatie is ook zoiets frappant. Bon, ik zal al maar zwijgen voor ik straks "ontmaskerd" wordt voor als Soros-betaalde trol (of zoiets) En aja, ivm Trump: Sorry! (of zoiets?) Fijn weekend man! x |
Citaat:
Prettig weekend 2. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be