Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
(Bericht 9078001)
Uiteraard niet, ze zaten in dezelfde clubs. Hetzelfde soortje. In elk land zit +/- 10% van de kiesgerechtigden in diezelfde hoek. Dat was in de jaren '30 zo over heel europa en anno 2019 is dat nog zo.
Bij ons het vlaams Blok, in nederland Wilders zijn troep, in griekenland Gouden Dageraad, in frankrijk Le Pen haar nazi-troep, in engeland eerst BNP en daarna EDL, in duitsland AfD, in Italië heb je Salvini zijn troepen, in Spanje heb je VOX...
Uitschot is iets van alle tijden, het is onvermijdelijk.
|
Platte leugenaars ook. En alle Duitsers hebben ook meegewerkt met Hitler.
Dat is ook geschiedenis! Het enige verschil tussen U en andere Belgen is het feit dat U geschiedenis gebruikt om andere doelen te bereiken en dat die andere Belgen niet meer willen opdraaien voor de fouten van hun voorouders. Ga Merkel vertellen dat zij dus afkomstig is van Nazis.
Mijn vader was werkweigeraar toen hij werd opgeroepen.
Hij heeft de op de vlucht geweest voor Nazis en …….zwarten.
Zijn broer is door zijn voet geschoten door Duitsers.
De ganse bevolking van mijn dorp heeft opgesloten gezeten in de kerk met de toegang afgesloten door een aangevoerde brandstapel.
Een vrouw uit het dorp had een verhouding met een Duits officier en heeft bekomen dat de kerk niet in brand werd gestoken. Haar beloning? Op een stootkar na de oorlog door het dorp gevoerd; kaalgeschoren en verkracht door een horde. Dat zijn dus Belgen. Met dit verschil. De ene soort gebruikt het en blijft er over zeveren en de andere soort wil het zo vlug mogelijk vergeten. Spons er over. Maar zolang het bruikbaar blijft voor andere doeleinden zal het niet vergeten worden en gebruikt door mensen zoals Panda. En vele huidige Belgen blijven zich laten vangen. Door het opsplitsen van het Vlaamse volk slagen ze er in om de macht te behouden dank zij het samen klitten met hun Waalse broeders van over de taalgrens.
En je leest dit of je leest het niet. Geen probleem! Ik ben een democraat. Maar kom niet pochen dat je bijdragen van sommigen niet leest.
En kreten op dit forum uitbraken zoals: "Dood aan de Sossen!"
Dat hebben we ook nog nodig op dit forum om te bewijzen dat we geen haatdragende mormels zijn. Mestkevers kunnen wel opruimers zijn. Maar strontvliegen kunnen ze niet verdragen. En de reden is dan vooral dat de ene de stront gebruikt voor zijn nakomelingen te voeden en de andere die stront gebruiken voor te vreten.
Maar ik houd mij absoluut niet bezig met die problematiek.
Ik veeg mijn kloten aan zowel rechts als links.
En stel ik vast dat een politieker werkt met goede bedoelingen dan krijgt hij mijn stem. De anderen kunnen wel fluiten. Kiesfolders lees ik zelfs ook niet.
Iets lezen of niet is dus het recht van democratisch gedrag.
Maar kom hier de fiere held niet uithangen en verkondigen wat je leest of niet leest. Daar heeft niemand iets aan. En steek uw kreten zoals: "Dood aan de Sossen" op een plaats waar de zon nooit schijnt.
Een mooiere reclame kunnen Sossen niet krijgen. Ze bewijzen alleen maar dat we in het oerwoud leven waar brulapen huizen.
Voor de rest bewijzen klinkklare onzin en leugens dus niets.
Misschien wel de onvolwassenheid van de leugenaar? Begrepen Pandabeer?:lol: