![]() |
Citaat:
Hoe gemakkelijk om dat dan maar af te schuiven als reactie tegen onze diva's... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk je nu echt dat die pissers er eerst de leeuwenvlag gaan bijhalen om te pissen??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WIE maakt hier een veiligheidsprobleem van de niet aangekondigde en duideijk ongewenste "clap for climate" van Anuna op het podium van Pukkelpop? Werd ze van het podium gejast door Vlaamsche terroristen met nazi-vlaggen? Het wicht beweert niets gehoord of gezien te hebben omdat ze zo vast sliep. Vreemd toch? Uitgejouwd worden, achtervolgd door nazi's, en toch zo vast slapen dat je niet eens merkt dat je, letterlijk, bezeikt wordt? Anuna heeft al veel eerder laten horen dat ze ook op school niet bepaald populair is. Lopen daar soms ook Vlaamsche smeerlappen rond met nazi-vlaggen? Of zou er een andere reden kunnen zijn dat steeds meer mensen de buik vol hebben van de door links gestuurde acties van dat arrogante wicht? OOK JONGEREN? Heb je al eens gezien wat die jongeren achterlaten als aandeel in het redden van het klimaat, op en buiten de weide na het muziekfestival? Ik anders wel. Het station van Kiewit ligt namelijk vlakbij. Volstaat het dan niet om tot rede te komen nadat de groenen de electorale bal ferm verkeerd sloegen, en niet alleen de rooien fameus werden afgestraft? Heb jij wat onnozel en volmaakt ongevaarljk vlaggenvertoon nodig om er de nazi's te kunnen bijsleuren in een poging om rode Chokri en groene Anuna uit de wind te zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rode verf was op zeker? |
Citaat:
Anuna heeft daar nochtans niets van gemerkt omdat ze, volgens eigen zeggen, vast sliep in haar eigen tentje. Zou het kunnen dat ze niet alleen met haar acties overdrijft, maar ook ook niet vies is van een leugentje om bestwil? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef ons nog enkele voorbeelden van Belgische leugens. |
Citaat:
|
In het vervolg iedereen naar fouilleren aan de ingang en alle vlomse collaboratievlaggen in beslag nemen.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 111189 |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb er zelfs gezien die tegen hun eigen tent stonden te pissen. Gewoon omdat ze van zattigheid de WC niet meer vonden. Op die campings gebeuren er zo veel dingen, daar ga ik dus echt geen woorden aan vuil maken. |
Citaat:
Wij, Vlaamsgezinden in dit gezegende jaar 2019, vegen feestelijk ons gat aan jullie eindeloos gemekker over die tweekleurige Vlaamse Leeuwenvlag. Voor mijn part mogen ze vrolijk door elkaar gebruikt worden. Tenslotte nog dit: ik als 82-jarige die in het Britse Cardiff in zijn prille jeugdjaren ettelijke malen Luftwaffe-bombardementen op zijn dak heeft gekregen en wiens vader vijf jaren dienst op zee bij de Royal Navy heeft doorgebracht, wel deze oude man zegt dat jullie hardleerse belgicisten gans het collaboratieverhaal feestelijk in jullie gat mogen stoppen. Want jullie zijn wellicht voor 99% telgen uit families bij wie er tijdens WO2 in dit apenland gewoon niets is gebeurd. Grijze muizen die hier een grote muil opzetten en van wie sommigen zelfs "heldhaftige" grootvaders hadden die in 1944 vrolijk vrouwen van collaborerende families gingen kaalscheren, hakenkruisen in hun voorhoofd kerfden of ze zelfs verkrachtten. Wereldoorlog 2 en de collaboratie is jullie laatste strohalm. Binnen enkele jaren worden jullie electoraal finaal weggeblazen. Ik ga wat fruit eten om de rotte smaak weg te nemen die jullie soort op dit forum bij mij achterlaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ergens 1943 verklaarde Degrelle zelfs dat de Walen eigenlijk Franstalige Germanen zijn. Degrelle werd trouwens nooit gestraf voor zijn samenwerking met de Nazi's. |
Citaat:
De zwarte Vlaamse leeuwenvlag echter werd enkel gebruikt om de aspiraties van Herr Hitler te bevredigen en van Vlaanderen uiteindelijk een 'reichsgau' te maken van het Groot-Duitse (nazi) Rijk. En alzo Vlaanderen te verlinken aan de Hitlerbende. |
Citaat:
|
't lijkt weer allemaal een speelbal van de partaaipolitiek en sossen-langetenen-intolerantie te zijn. Dat verklaart in elk geval wel waarom we niks hoorden van Dour en Dranouter (op dat laatste festival zal er links en rechts toch ook wel een leeuwenvlag aanwezig geweest zijn) maar wel zo'n hevig onweer op Pukkelpop.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eeuw~a95fd4e1/ Citaat:
|
Citaat:
Je zal met iets anders moeten komen, kereltje. |
![]() |
Citaat:
Of in 't West-Vlaams: katje mien, katje joen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be