![]() |
Citaat:
En nog maar eens sossen die slagen krijgen :lol: :cheer: Corbyn :cheer: |
Citaat:
|
De media hebben nooit een grote overwinning voorspeld voor Corbyn.
Wel een veel kleinere winst dan nu voor de Conservatieven. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is vooral Corbyn, omdat die zelf eurokritisch is. Ipv alle remain stemmen te verzamelen onder 1 vlag, zijn ze verdeeld over meerdere partijen. Met alle gevolgen van dien.... |
Citaat:
Ze hebben zelf voor die idioot gekozen. Speel de clown en je wint tegenwoordig alle verkiezingen. Waar ze voor staan en partijprogramma's boeit niemand meer.:drinking::drinking::drinking::drinking::drin king: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Corbyn was het slechtste wat Labour kon overkomen, extreem-links en in feite voor een Brexit omdat de EU in zijn ogen een ultra-liberaal clubje is. Die zou hier zelf bij PVDA het moeilijk hebben met zijn doorgeslagen linkse "oplossingen". |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen maar spijtig dat er bij de Tories geen enkele kandidaat van waarde was om dit populistisch avontuur tegen te gaan. Nu is het niet de vraag of er economische schade zal zijn wel hoe hoog de schade zal oplopen. |
Citaat:
Maar winner takes all geeft de victorie voor Boris. Soit, tis zo. Ik ben blij dat we van de UK af zijn. |
Citaat:
er was één remain kamp in deze verkiezing, de libdems, ze haalden 13 zetels. edit: volgens de papieren versie DM vandaag |
Daarmee is de driespalt bij de Tories nog steeds niet van de baan. Er zijn er die Bojo gaan volgen, er zijn er die willen heronderhandelen met de EU omdat de huidige regeling hen absoluut niet aanstaat en er zijn nog steeds Tories die absoluut niet warm lopen voor de Brexit. Wait and see.
|
Citaat:
|
De LibDems krijgen 11 zetels en verliezen er dus één. Mijn excuses.
|
Citaat:
De uitslag toont nog maar eens aan dat dit grove leugens waren, wat ik al lang gezegd heb. Volgens dat ik gehoord heb verliezen de Libdems die openlijk voor een nieuw referendum pleitten, zelfs een zetel. Dat de Schotten globaal gezien vóór EU waren, wisten we al, dat is geen nieuws. Ik voorspel echter dat die steun voor de Schotse onafhankelijkheid vanuit de EU zal smelten als sneeuw voor de zon als het echt dichterbij komt. Die diende alleen maar om de Britten schrik aan te jagen. |
Citaat:
als ze waar ook ter wereld berichten over t feit dat rechts gaat verliezen, dan hebben ze ongelijk en als ze waar ook ter wereld berichten over t feit dat links gaat winnen, dan hebben ze ook steevast ongelijk. op de VRT berichtgeving kan je dus bouwen, je moet alleen de juiste conclusies trekken. |
Citaat:
1) gaat Boris nu zijn 'Deal' opnieuw laten stemmen of gaat hij iets anders doen? 2) gaat zijn 'Deal' in het parlement goedgekeurd worden? Anders zijn we weer weg voor ettelijke maanden. |
Citaat:
2. Boris heeft de meeste zetels, maar hoe zit het met de stemmen? |
Citaat:
en zo heeft de VRT altijd de vinger aan de pols, of het nu met de Brexit of met de Trump verkiezing is of bij verkiezingen in Duitsland ... altijd, altijd, altijd in de zelfde richting ernaast geklopt. maar verder zijn ze compleet objectief en neutraal hoor. :lol: |
lol, BoJo heeft misschien wel wat em wil, maar de problemen beginnen al daags na de verkiezingen
Scotland’s Sturgeon calls for fresh independence vote after UK election landslide |
Citaat:
|
BoJo is op weg naar de Queen.
Die zal haar royaal arrogante kak ook mogen intrekken! :lol: :lol: :lol: :cheer: good job, BoJo! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
daar ben ik vrij zeker van. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat niet duidelijk is, is of het eerste "slotje" van de onderhandelingen vanaf dan 2 jaar nemen, of of het stopt einde 2020, zoals in het verdrag staat, dat geschreven was eind vorig jaar, he. Dan eventueel nog een keer voor 2 jaar verlengen om een handelsakkoord te onderhandelen, en dan zijn ze echt weg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be