![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij moet u bijgevolg maar eens vertellen hoe u tot dat goedkoop besluit komt dat de Nederlands-Limburger "geen echte Limburger" zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon al meer dan 60 jaar op een paar km van de grensmaas. En gij gaat mij eens vertellen hoe de mensen daar denken. Niet erg geloofwaardig hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U hebt trouwens die vervelende vraag netjes genegeerd. Daarom herhaal ik: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ze nu dochters hebben waar tegen ze spreken of zonen, het is steeds van," Kom jongens". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie hard gewerkt heeft en wat heeft weten op te bouwen die wordt gepluimd. Nederland is net zoals Wallonie een pracht land voor profiteurs. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan maar de "Ollanders" verwijten... |
Citaat:
U beweert dat Nederlanders zich schuldig maken aan taalfouten, terwijl iedereen weet dat Vlamingen onze standaardtaal veel minder beheersen dan Nederlanders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U weet blijkbaar niet dat Nederlands en AN geen synoniemen zijn. |
Ik merk toch eerder dat Nederlanders vaak uitstekend Nederlands praten en vooral het AN vaker respecteren. Wel hebben ze hun typische informeelheden zoals wij die hebben. ("Hun hebben dat gedaan").
Dit hangt per individu af. Het is een goede mentaliteit om naargelang de sfeer daar tolerant in te zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be