![]() |
Citaat:
Samen met het VB behalen de Vlaams-nationalisten bijna 85%. Alle andere partijen samen halen iets meer dan 15%. Klap maar in je klamme handjes dat dit slechts een forumpeiling is. Bij echte verkiezingen zou dat "maar" 50% kunnen zijn. :lol::lol::lol: |
Citaat:
Gelieve discussies over het forumbeheer en de moderatie te voeren in Suggesties en mededelingen. Uw gortige beledigingen aan mijn adres laat ik staan en daarom krijgt u er ook geen extra banpunten voor. Ik vermoed dat ze een soort infantiele reactie zijn op een terechte berisping die u onlangs opliep. U zal anderzijds wel begrijpen dat bij volgende klachten uw huidige gedrag niet in uw voordeel speelt. Pontifex. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: geen extra banpunten! :cheer: :-P |
Citaat:
Heb al bij zes posts van haar op het driehoekje gedrukt het afgelopen uur. :D |
Citaat:
het is duidelijk dat zij mij hier niet weg wil. :-P :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pfff die domme Trut. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn laatste banpunten zijn verlopen ergens in 2016. :( Ik ben oud geworden precies. :( |
Citaat:
Overigens als jij een Pakistaanse bent dan ben jij evenzeer blank net zoals de meeste mensen uit het het Indisch subcontinent, behalve dan de bevolking uit het zuiden zoals de Tamils. En de bevolking uit de Maghreb is ook “blank”. Het is niet omdat ze een ietwat meer getaande huid hebben dat ze niet-blank zouden zijn. Dat is bij veel Italianen, Spanjaarden en Portugezen ook zo. Mocht ik “wit” zijn dan was ik een albino. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be