![]() |
Citaat:
Waar zie je de discrepantie met mijn medeleven met dit kind van 16? Als het natuurlijk ook een islamitische is kan het me inderdaad geen zak schelen dat ze gedwongen in de prostitutie zat. |
Hoe zit dat met die "vriend" v.h. meisje ?
Niets over in de media... |
Citaat:
|
En zo zien we eens te meer dat bruin crapuul doodleuk het varken blijft uithangen in Bruxelles. De Bruxellese politie, het stadsbestuur, de baronieën en het Bruxellese parket houden die bruine loverboys een hand boven het hoofd tot het zodanig de spuigaten uitloopt dat er moet ingegrepen worden maar dan is het dikwijls al te laat...
Nog zo'n leuke uitwas van de failed state Belgique... |
Citaat:
om het even waar het vandaan komt verdient dit niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed jij vraagt....wij draaien https://www.hln.be/in-de-buurt/knokk...utie~afe494ad/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dacht het niet want je dacht daar toen zo over ; [b]'k heb dat hieral ergens geschreven, eentje meer of minder, het volgende is waarschijnlijk al geworpen. |
Citaat:
En uit hoeveel man bestond die bende? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wel dat je daarmee mijn vraag probeert te ontwijken. Ik geef toe het is geen makkelijke en vraagt enige tijd om over na te denken. |
Citaat:
Aan wat herken je een blokker ? Wat wil je nu bewijzen dat mensen die VB stemmen (of het toch zeggen) heiligen zijn en nooit iets mispeuteren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag van knuppel was immers: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dit geval heb ik bewezen dat niet alleen de Marokkanen pooiers zijn. En of Dutroux of Fourniret voor het VB stemden weet ik ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Komaan Fred, geef toch gewoon toe dat je geen voorbeeld kunt geven. Het zou je sieren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat het veel minder zou zijn dan dat ze nu liggen te brullen. Als ze niks hebben te zeggen gaan ze allemaal veel doen . Aan de zijlijn staan altijd de grootste brullers en veranderaars. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad, Dutroux is een goed voorbeeld van hoe de massa daar over denkt. Alleen als het Marokkanen zijn vindt Fred dat hij moet rond de pot moet beginnen draaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe is het met de vriend van het meisje ?
Daar horen we NIETS over. Is dat normaal ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug naar het onderwerp graag:-) |
Citaat:
Jij hebt juist NIKS bewezen. Niet één blokker heb je kunnen aanhalen die meisjes in de prostitutie dwong. NIET EEN! We weten allemaal waarom. Wat er niet is kan je niet beschuldigen. Dat niet alleen Marokkanen pooiers zijn weet iedereen, maar dat is géén antwoord op de vraag die ik stelde. Met je poging om er alsnog twee Waalse pedofielen bij te sleuren, door te doen alsof jij niet weet of ze VB stemden maak je je onsterfelijk belachelijk. Het VB is in mei vorig jaar voor het eerst in Wallonië opgekomen. Die twee Waalse criminelen, kinderverkrachters en moordenaars hebben dus niet-alleen niet voor het VB kunnen stemmen, ze zijn ook niet veroordeeld omdat ze hun slachtoffers in de prostitutie dwongen. Je zoveelste poging om er het VB bij te betrekken is een belachelijke miskleun. Jij weet niet van wat hout pijlen maken maar kunt het niet laten om je meedogenloosheid ten overstaan van de zwaar misbruikte en voor het leven getekende meisjes te demonstreren, en niet de Marokkkaanse daders maar Vlaams Belangers aan het kruis te nagelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be