Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   16 jarig meisje verkocht voor 2000€ - Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251644)

Skobelev 16 januari 2020 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225504)
Je bent zo vredelievend geworden precies ? Voor alle vrouwen waar ze ook vandaan komen ?

Hier enkele van uw citaten over vrouwen ;

Jammer dat ze ook niet wat petsen op haar islamitische smoel heeft gekregen.

Islamitische vrouwen zijn in de eerste plaats islamieten en dan pas vrouwen. Ze mogen bijgevolg ook in die volgorde behandeld worden.

Islamitische vrouwen zijn geen vrouwen hé Freddy. Dat zijn islamieten.

Waar zie je de discrepantie met mijn medeleven met dit kind van 16?

Als het natuurlijk ook een islamitische is kan het me inderdaad geen zak schelen dat ze gedwongen in de prostitutie zat.

Boduo 16 januari 2020 18:21

Hoe zit dat met die "vriend" v.h. meisje ?
Niets over in de media...

Hypochonder 16 januari 2020 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9225431)
die botst zoals gelijk wie daar gezet wordt op tegen EU spelregels.

Die botst in de eerste plaats met gans links en poco België. Men schermt altijd met de EU maar Polen, Tsjechië en de rest van Oost Europa maken korte metten met dat bruin crapuul en de EU heeft daar niks te piepen.

Hypochonder 16 januari 2020 18:29

En zo zien we eens te meer dat bruin crapuul doodleuk het varken blijft uithangen in Bruxelles. De Bruxellese politie, het stadsbestuur, de baronieën en het Bruxellese parket houden die bruine loverboys een hand boven het hoofd tot het zodanig de spuigaten uitloopt dat er moet ingegrepen worden maar dan is het dikwijls al te laat...

Nog zo'n leuke uitwas van de failed state Belgique...

fred vanhove 16 januari 2020 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225576)

Als het natuurlijk ook een islamitische is kan het me inderdaad geen zak schelen dat ze gedwongen in de prostitutie zat.

Dan had je dat wel even mogen verduidelijken in plaats van te schrijven ;

om het even waar het vandaan komt verdient dit niet.

fred vanhove 16 januari 2020 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225540)
Jij vergelijkt kikkers met kaviaar. Dat kind werd doodgeschoten door de politie terwijl een bende illegalen probeerde de vluchten.
Hier gaat het niet over een geval van vluchtende illegalen maar over een bende Marokkaanse mensenhandelaars die meer dan één minderjarig meisje in de prostitutie duwde. Een bende die maar liefst 200 pv's op haar actief heeft maar die er toch in slaagt om in JOUW stad jonge, blanke vrouwen te verkopen en hen massaal te laten verkrachten.

WIE hangt hier de goodmens uit, en IN WIENS VOORDEEL???

Dat kind had daar ook niks mee te maken. Dat 5 jarig kind had daar nog minder mee te maken dan een 16 jarige die met de verkeerde vriendjes omgaat.

fred vanhove 16 januari 2020 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225544)
En wat doe jij hier? WAAROM? De goodmens uithangen ten voordele van Marokkaans crapuul?

Waar haal je die onzin toch allemaal ?

fred vanhove 16 januari 2020 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225553)
Waar is JOUW medeleven met de slachtoffers van de Marokkaanse bende, Fred?
Je hebt wel je hart opgehaald aan het bekritiseren van VB-ers die mededogen toonden, maar nog niet één woord van medelijden laten blijken met de jonge vrouwen die verkocht, gefolterd en massaal verkracht werden.
Ik wil de eerste Marokkaanse vrouw nog zien die door een Blokker in een situatie wordt gedwongen zoals door de pas opgepakte Marokkaanse bende.
Het is bovendien niet de eerste keer dat er een Marokkaanse rotzak zijn eigen lief in de prostitutie dwingt.
En nu jij weer! Toon ons één geval waarbij jonge blokkers Marokkaanse of andere meisjes de prostitutie dwongen. EEN GEVAL VOLSTAAT!

Dus volgens jou zijn alle pooiers Marokkanen ?

Maar goed jij vraagt....wij draaien

https://www.hln.be/in-de-buurt/knokk...utie~afe494ad/

fred vanhove 16 januari 2020 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9225585)
En zo zien we eens te meer dat bruin crapuul doodleuk het varken blijft uithangen in Bruxelles. De Bruxellese politie, het stadsbestuur, de baronieën en het Bruxellese parket houden die bruine loverboys een hand boven het hoofd tot het zodanig de spuigaten uitloopt dat er moet ingegrepen worden maar dan is het dikwijls al te laat...

Nog zo'n leuke uitwas van de failed state Belgique...

Wie houdt al die Albanese en Roemeense pooiers in Antwerpen Amsterdam en nog vele andere steden een hand boven het hoofd ? Bart ? Jan ?

fred vanhove 16 januari 2020 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9225559)
Rechters en procureurs zouden beter, zoals in de VS, voor een bepaalde termijn verkozen worden.

Ja veel beter zou dat zijn. Nergens ter wereld zitten zo veel onschuldigen in de cel als in de VS:roll:

fred vanhove 16 januari 2020 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225576)

Dus dat dat meisje tijdens die achtervolging van die camionette met mensensmokkelaars werd doodgeschoten kon je ook geen zak schelen gezien het een islamitisch meisje was.

Dacht het niet want je dacht daar toen zo over ;

[b]'k heb dat hieral ergens geschreven, eentje meer of minder, het volgende is waarschijnlijk al geworpen.

Bobke 16 januari 2020 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225622)
Dus volgens jou zijn alle pooiers Marokkanen ?

Maar goed jij vraagt....wij draaien

https://www.hln.be/in-de-buurt/knokk...utie~afe494ad/

En waar staat dat het een blokker was?
En uit hoeveel man bestond die bende?

Skobelev 16 januari 2020 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225633)
Dus dat dat meisje tijdens die achtervolging van die camionette met mensensmokkelaars werd doodgeschoten kon je ook geen zak schelen gezien het een islamitisch meisje was.

Dacht het niet want je dacht daar toen zo over ;

[b]'k heb dat hieral ergens geschreven, eentje meer of minder, het volgende is waarschijnlijk al geworpen.

Het flatteert me in elk geval dat je de moeite neemt mijn berichten bij te houden.

Eyjafjallajökull 16 januari 2020 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9225644)

Soufiane, Younes, Azzedine,... typische blokkernamen toch ? :?

fred vanhove 16 januari 2020 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225656)
Het flatteert me in elk geval dat je de moeite neemt mijn berichten bij te houden.

Ik hou niks bij ik heb een goed geheugen.

Ik weet wel dat je daarmee mijn vraag probeert te ontwijken. Ik geef toe het is geen makkelijke en vraagt enige tijd om over na te denken.

fred vanhove 16 januari 2020 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9225644)

Staat er dat het geen blokker was ?

Aan wat herken je een blokker ?

Wat wil je nu bewijzen dat mensen die VB stemmen (of het toch zeggen) heiligen zijn en nooit iets mispeuteren ?

Skobelev 16 januari 2020 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225666)
Ik hou niks bij ik heb een goed geheugen.

Ik weet wel dat je daarmee mijn vraag probeert te ontwijken. Ik geef toe het is geen makkelijke en vraagt enige tijd om over na te denken.

wat was uw vraag?

fred vanhove 16 januari 2020 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225670)
wat was uw vraag?

fred vanhove 16 januari 2020 20:18

Citaat:

wat was uw vraag?

Je moet je niet schamen hoor. Ik hou van consequente mensen. Ik hou van mensen van wie je weet wat je er aan hebt.

Bobke 16 januari 2020 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225669)
Staat er dat het geen blokker was ?

Aan wat herken je een blokker ?

Wat wil je nu bewijzen dat mensen die VB stemmen (of het toch zeggen) heiligen zijn en nooit iets mispeuteren ?

Dat moet gij weten.
De vraag van knuppel was immers:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225553)
Toon ons één geval waarbij jonge blokkers Marokkaanse of andere meisjes de prostitutie dwongen. EEN GEVAL VOLSTAAT![/b]

Zo moeilijk kan het niet zijn met uw geheugen.

Elio di Supo 16 januari 2020 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9225661)
Soufiane, Younes, Azzedine,... typische blokkernamen toch ? :?

Dien eerste heeft nog gespeeld bij KV Mechelen en Anderlecht.

fred vanhove 16 januari 2020 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9225682)
Dat moet gij weten.
De vraag van knuppel was immers:

Zo moeilijk kan het niet zijn met uw geheugen.

Ik zeg U ik weet niet wie al of niet een blokker is. Jij kunt ook niet weten of ik al dan niet een blokker ben.
In dit geval heb ik bewezen dat niet alleen de Marokkanen pooiers zijn.

En of Dutroux of Fourniret voor het VB stemden weet ik ook niet.

fred vanhove 16 januari 2020 20:23

Citaat:

wat was uw vraag?

Je stelt me een beetje teleur. Ik had een eerlijk moedig antwoord verwacht:cry:

Elio di Supo 16 januari 2020 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225687)

Hadden ze hun domicilie in Vlaanderen of Brussel?

Komaan Fred, geef toch gewoon toe dat je geen voorbeeld kunt geven. Het zou je sieren.

Skobelev 16 januari 2020 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225676)

Dat kon me inderdaad weinig schelen, de ouders wisten waaraan ze begonnen. Tevreden met mijn antwoord?

fred vanhove 16 januari 2020 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9225690)
Hadden ze hun domicilie in Vlaanderen of Brussel?

Komaan Fred, geef toch gewoon toe dat je geen voorbeeld kunt geven. Het zou je sieren.

Toch wel. Een van die gasten was een blokker. Hij zou gezegd hebben te stemmen voor het VB.

Knuppel 16 januari 2020 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225613)
Dat kind had daar ook niks mee te maken. Dat 5 jarig kind had daar nog minder mee te maken dan een 16 jarige die met de verkeerde vriendjes omgaat.

Het kind dat jij erbij sleurt heeft niks te maken met Marokkaanse bendes alias "verkeerde vriendjes" die jonge meisjes in de prostitutie dwingen. Ipv één greintje medeleven te betonen voor de slachtoffers sleur jij er een politieagent bij die niet eens een opzettelijke fout maakte. Ook het VB draagt geen énkele verantwoordelijkheid in deze zaak. Integendeel. Als het VB het voor het zeggen had gehad zat dat Marokkaans crapuul allang achter de tralies, en hadden de smeerlappen geen kans gehad om te doen wat ze deden. En waar jij geen letter kritiek op leverde. Het Brusselse gerecht én de Brusselse politiek dragen wél verantwoordelijkheid want je kan het onmogelijk "normaal" noemen dat uitschot na 200 pv's ongestoord zijn crapuleuze gangen kan gaan,maar daar piep jij met geen letter over. Mijn Brussel, schoon Brussel.

fred vanhove 16 januari 2020 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9225691)
Dat kon me inderdaad weinig schelen, de ouders wisten waaraan ze begonnen. Tevreden met mijn antwoord?

Ja en neen. Dat kind had daar niks mee te maken. Terwijl die 16 jarige daar eigenlijk wel wat had kunnen aan doen......ze wist ook wel waar ze aan begon met die slechte vriendjes.

Elio di Supo 16 januari 2020 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225693)
Toch wel. Een van die gasten was een blokker. Hij zou gezegd hebben te stemmen voor het VB.

Een Marokkaanse blokker? Dju, de multikul begint toch wel echt te werken.

fred vanhove 16 januari 2020 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9225697)
Het kind dat jij erbij sleurt heeft niks te maken met Marokkaanse bendes alias "verkeerde vriendjes" die jonge meisjes in de prostitutie dwingen. Ipv één greintje medeleven te betonen voor de slachtoffers sleur jij er een politieagent bij die niet eens een opzettelijke fout maakte. Ook het VB draagt geen énkele verantwoordelijkheid in deze zaak. Integendeel. Als het VB het voor het zeggen had gehad zat dat Marokkaans crapuul allang achter de tralies, en hadden de smeerlappen geen kans gehad om te doen wat ze deden. En waar jij geen letter kritiek op leverde. Het Brusselse gerecht én de Brusselse politiek dragen wél verantwoordelijkheid want je kan het onmogelijk "normaal" noemen dat uitschot na 200 pv's ongestoord zijn crapuleuze gangen kan gaan,maar daar piep jij met geen letter over. Mijn Brussel, schoon Brussel.

Gij weet niks van wat het VB gaat doen als ze het voor het zeggen hebben. Gij veronderstelt dat of hebt daar natte dromen over.
Ik weet dat het veel minder zou zijn dan dat ze nu liggen te brullen. Als ze niks hebben te zeggen gaan ze allemaal veel doen . Aan de zijlijn staan altijd de grootste brullers en veranderaars.

fred vanhove 16 januari 2020 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9225700)
Een Marokkaanse blokker? Dju, de multikul begint toch wel echt te werken.

Dus volgens jou stemt er geen enkele marokkaan voor het VB ? Kan jij dat staven ?

Bobke 16 januari 2020 20:34

Citaat:

Ik zeg U ik weet niet wie al of niet een blokker is. Jij kunt ook niet weten of ik al dan niet een blokker ben.

Knuppel beweerde helemaal niet dat alleen Marokkanen pooiers zijn.
Maar inderdaad, Dutroux is een goed voorbeeld van hoe de massa daar over denkt.
Alleen als het Marokkanen zijn vindt Fred dat hij moet rond de pot moet beginnen draaien.

Eyjafjallajökull 16 januari 2020 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225693)

Fred, stop met trollen, jong :lol:

Boduo 16 januari 2020 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9225686)
Dien eerste heeft nog gespeeld bij KV Mechelen en Anderlecht.

Dien eerste, z'n vader heeft al in de bak gelogeerd.

Boduo 16 januari 2020 20:41

Hoe is het met de vriend van het meisje ?
Daar horen we NIETS over.
Is dat normaal ?

Elio di Supo 16 januari 2020 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225705)
Dus volgens jou stemt er geen enkele marokkaan voor het VB ? Kan jij dat staven ?

Hebben die dan ook kapotte genen?

Boduo 16 januari 2020 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9225705)

Terug naar het onderwerp a.u.b.

fred vanhove 16 januari 2020 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9225706)
Knuppel beweerde helemaal niet dat alleen Marokkanen pooiers zijn.
Maar inderdaad, Dutroux is een goed voorbeeld van hoe de massa daar over denkt.
Alleen als het Marokkanen zijn vindt Fred dat hij moet rond de pot moet beginnen draaien.

Over wat zou ik rond de pot draaien ?

fred vanhove 16 januari 2020 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9225709)
Fred, stop met trollen, jong :lol:

Ok;-)

Terug naar het onderwerp graag:-)

Knuppel 16 januari 2020 20:47

Citaat:

Waarom sleur je blokkers bij als je niet op mijn vraag kunt antwoorden?Je gaat toch niet ontkennen dat het je belangrijkste betrachting was, en nog steeds is in deze discussie?

Jij hebt juist NIKS bewezen. Niet één blokker heb je kunnen aanhalen die meisjes in de prostitutie dwong. NIET EEN! We weten allemaal waarom. Wat er niet is kan je niet beschuldigen.

Dat niet alleen Marokkanen pooiers zijn weet iedereen, maar dat is géén antwoord op de vraag die ik stelde.

Met je poging om er alsnog twee Waalse pedofielen bij te sleuren, door te doen alsof jij niet weet of ze VB stemden maak je je onsterfelijk belachelijk. Het VB is in mei vorig jaar voor het eerst in Wallonië opgekomen. Die twee Waalse criminelen, kinderverkrachters en moordenaars hebben dus niet-alleen niet voor het VB kunnen stemmen, ze zijn ook niet veroordeeld omdat ze hun slachtoffers in de prostitutie dwongen. Je zoveelste poging om er het VB bij te betrekken is een belachelijke miskleun.

Jij weet niet van wat hout pijlen maken maar kunt het niet laten om je meedogenloosheid ten overstaan van de zwaar misbruikte en voor het leven getekende meisjes te demonstreren, en niet de Marokkkaanse daders maar Vlaams Belangers aan het kruis te nagelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be