![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk zijt ge even consequent kritisch voor de Waalse en linkse partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij betreft kan Belgenland met al d'er regiokes -van Oostende tot Arlon- in den boom. |
Citaat:
Geen één van beide van zijn uitspraken kloppen met de realiteit. Er is geen sprake van een staatsgreep ( meer dan de helft van het parlement gaf hun vertrouwen ) en er is ook geen sprake dat die personen niet door het volk zouden verkozen zijn. Ge moet het daar natuurlijk niet mee eens zijn maar dan verwacht ik wel van jou dat ge het 't één en 't ander kunt aantonen |
Citaat:
|
Bellenblazer Ben wordt terecht, stevig aangepakt door Doorbraak:
"En dan is er bellenblazer Ben Weyts, de man die sneller ballonnetjes oplaat dan een egel ze zou kunnen doorprikken. Examens in de laatste week van juni, en deliberatie in de eerste week van juli, wat onze bijzonder hard werkende en gedreven leerkrachten een week vakantie zal kosten. Ik ben ervan overtuigd dat meer dan tachtig procent onder hen daar in principe zelfs geen enkel probleem mee heeft, en hun vakbonden dus ook niet. Maar niet op deze manier. Niet door hen te schofferen en hen de arm om te wringen door met dat idee meteen naar de pers te hollen. Mogen we hier uit afleiden dat in dat toekomstige onafhankelijke Vlaanderen het sociaal overleg tot het verleden zal behoren? Gelieve hierover dan nu duidelijkheid te verschaffen, zodat de mensen weten waarvoor ze stemmen." Bron: Doorbraak.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer dat maar eens met je VB/ N-VA of ander Vloms gelul klantenkaart! |
Citaat:
Ge begon over Walen, water en wijn ...en 't ging over nva en hun bereidheid om tot een consensus te komen Citaat:
Citaat:
Maar 't ging niet zozeer over Walen en linkse partijen 't ging hier oven den nva en 't feit dat die denken dat de nulmeridiaan door hun gat dient te lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
- belastingen betalen. De hoogste bijna in Europa - pensioen trekken. De laagste bijna in Europa. |
Citaat:
Je moet gewoon tijdelijk een ander land vinden dat u als onderdaan wil hebben, in afwachting dat de Vlaamse republiek werkelijkheid wordt. "Verlies door afstand te doen van de Belgische nationaliteit Vanaf 18 jaar kan je vrijwillig afstand doen van de Belgische nationaliteit. Dat doe je door een verklaring af te leggen op de gemeente. Je kan alleen afstand doen van de Belgische nationaliteit als je een andere nationaliteit hebt. Of als je een andere nationaliteit kan krijgen door de verklaring van afstand. Als bescherming tegen staatloosheid, geldt dat de afstand van de Belgische nationaliteit pas uitwerking heeft van zodra de andere nationaliteit verkregen is." Bron: agii.be |
Citaat:
Misschien kan hij met terugwerkende kracht ervoor zorgen dat het land Vlaanderen zich over hem wilt ontfermen in 2019 :lol: |
Citaat:
In Denemarken hebben ze hoge pensioenen (en zeer hoge belastingen), maar de Deen heeft gemiddeld 400 keer meer persoonlijke schuld dan de Portugees. Dat zegt men er meestal niet bij. De persoonlijke schuld van Deen is een beetje te vergelijken op dit vlak met de persoonlijke hypotheekschuld van de Nederlanders. En zo heeft ieder land wel wat. Het is maar hoe men het allemaal bekijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien een idee voor een N-VA of VB campagne? Ze weten nu al niet wat ze met al dat belastingsgeld moeten aanvangen... |
Citaat:
Een collaboratie Vlaams-leeuwke daar zijn ze toch trots op en dan kunnen we ze van ver zien afkomen als statelozen |
Citaat:
|
Citaat:
Hij verdient waarschijnlijk meer aan bijverdienste door partijfolderkes te nieten |
De dag dat de FOD Pensioenen de Schoof zijn ID vraagt omdat er iets mis is met de uitbetalingen, ge zoudt hem zien springen met zijn Belgische pas!
|
Citaat:
Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral. |
Citaat:
lol lol lol Met zijn Benidorm short, witte kousen & sandalen... |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn allereerste pensioen, dat was wel spannend: gaat het uitbetaald worden op de juiste dag enz. , maar inderdaad: perfect. Idem dito voor mijn heksie perfeksie. En ik kreeg zelfs af en toe een opslag. Dank zij de tax-shift natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be