![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Toon ons de opdracht die hij gaf. Welke kampen heeft hij geïnspecteerd? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg hem enkel, toon ons de opdracht- die Hitler volgens Henri heeft gegeven, en vertel ons wel kampen hij heeft geïnspecteerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of mogen we niet controleren of uw vriendje de waarheid spreekt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder, Hitler had de kampen geïnspecteerd, vertel ons welke en wanneer aub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hitler daarentegen wist wel degelijk wat er gebeurde in de kampen. Hij werd regelmatig ingelicht door Himmler 'onder vier ogen'. Niemand mocht aanwezig zijn. Er sijpelden natuurlijk toch details uit van deze kampmistoestanden. Al was het maar door de enkele ontsnapte gevangenen (wiens verhalen niet werden geloofd, want zulke gruweldaden konden gewoon niet waar zijn...), of door sommige kampbewakers die in een dronken bui hun mond voorbij praatten wanneer zij op verlof waren bij hen thuis. Ook zij konden op de duur mentaal de gruwelijke situatie in de kampen niet meer verwerken. |
Citaat:
|
Ik zie weer bordline negationisme in deze draad.
Van VB'ers. Het kan verkeren....toeval ? nah. |
[
|
Citaat:
Leo2 heeft een onderzoek gedaan naar Leo2, conclusie, Leo2 bleek onschuldig. |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn fout is dat hij er achteraf niks aan gedaan heeft (omdat het hem geld zou kosten uiteraard). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zuiver toeval... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks gaan er nog zijn die gaan beweren dat Jezus nooit echt gesproken had over zijn Vader, en dat het zijn apostelen zijn die dat stiekem allemaal hebben zitten uitvinden. |
Citaat:
Kongo Vrijstaat werd overgegeven aan de Belgische staat in november 1908. Nauwelijks drie jaar later. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie ik de blokkers hier nu zelf de verantwoordelijkheid van het VB voor geweld teen homo's construeren? Ze plegen geen geweld, maar legitimeren het wel ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Pier en Pol er van maken is hun zaak en wat men er van vindt ook maar niemand wordt aangemaand door wie dan ook om homo's op te jagen. Wie orchestreert de BLM acties zoals nu weer in Luik? Het zijn individuen die dergelijke wantoestanden creëren en er vooral aan meedoen. En nu eens niet gezeverd, het VB "mag" niet regeren maar krijgt van al het negatieve wat hier gebeurd en dat is nogal wat wel de schuld .... Hoe kortzichtigheid rede verlamt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en dan is het nu aan Richard Wagner om me te verwijten dat ik in herhaling val). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij lijkt het net andersom. Het totale gebrek aan enige veroordeling, zelfs ERKENNING van homofoon geweld gepleegd door moslims spreekt boekdelen. |
Citaat:
En hij is zeker niet alleen met dat soort uitspraken. Wat Tom Van Grieken deze ochtend op Radio 1 heeft zitten uitkramen ("transgenderwaanzin") past in datzelfde straatje. Het VB is nu eenmaal de meest moslim fundamentalistische partij minus de koran. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be