![]() |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ook J&J heeft (mogelijk) last van tromboses, eerste 'dode' bij vaccinaties in Nederland
|
Citaat:
Edit: Of waren dat twee losstaande uitspraken? |
Het probleem is dat je van een eerlijke man een leugenaar kan worden door dat aan te kondigen. Maar omgekeerd gaat niet. Een leugenaar kan geen eerlijk man worden door dat aan te kondigen.
Dat is een beetje zoals de onfeilbaarheid van de paus: een onfeilbare paus kan aankondigen dat hij niet meer onfeilbaar is. Maar een mogelijks falende paus kan nooit meer zeggen dat hij terug onfeilbaar zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat er reeds méér gestorven zijn van een asprientje dan van het vaccin? |
Citaat:
Aan de praatjes ligt het ook niet bij u hé, toch geen hollander? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is altijd positief als een minister minder wil liegen en verzwijgen maar of we hem geloven is een andere zaak. :lol:
|
Citaat:
Maar hij pakte nu wel veel aspirine omdat ze schreven dat het goed was tegen bloedklonters. Zoals ze dat schrijven bij het vaccin ook dat het goed is. Alsof de schrijvers er zich wat van aantrekken wat ze schrijven? ;-) |
Als ze mij het AZ-vaccin aanbieden zal ik het aanvaarden, ook al ben ik jonger dan 55. Ze zijn al zo lang aan het vaccineren en zelfs mijn moeder heeft pas bericht gekregen dat ze binnenkort haar eerste vaccin zal krijgen. Ik besef dus al een tijdje dat het AZ zal zijn of helemaal niks. De kans op een bloedklonter is zo klein dat ik er niet zal van wakker liggen.
|
Citaat:
https://www.drugs.com/sfx/aspirin-side-effects.html |
Frank Vandenbroucke is al decennia lang een notoir leugenaar en dat weten we met stellige zekerheid. Hoe mensen die kerel nu opnieuw vertrouwen, is voor mij een compleet mysterie.
|
Parket wil geen papier meer tekenen op vrijdagnammidag om 17h om dieven te kunnen vangen, maar als het om een inval in een huis is omdat ze daar met 2 man teveel zijn dan kan dat wel op elk uur van de dag.
https://www.hln.be/aalst/auto-gestol...-gps~a24d50c2/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker is dat steeds meer mensen de dictaten van het Belgische Francomannetje kotsbeu zijn. Vraag maar aan Bouchez. |
Het is ook niet alsof de Vlaamse burger op VDB gestemd heeft he?
|
Citaat:
Nogal een geluk dat deze loosers regering zo goed overeen komt. :lol: Citaat:
|
Citaat:
Je hoort, ziet, en voelt dat toch? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
On 13 April, the CDC and FDA issued a joint statement recommending that use of the Johnson and Johnson vaccine be suspended, due to reports of six cases of cerebral venous sinus thrombosis—a "rare and severe" blood clot—in combination with low levels of blood platelets (thrombocytopenia), in six women between the ages of 18 and 48 who had recently received the vaccine.[100] The symptoms occurred 6–13 days after they had received the vaccination, and it was reported that one woman had died and a second woman had been hospitalized in critical condition.[37][38][39] The agencies stated that these adverse events "appear to be extremely rare", but that ACIP would convene on 14 April to investigate the reports.[38]
https://en.wikipedia.org/wiki/Johnso...VID-19_vaccine Het JJ vaccin heeft schijnbaar dezelfde AZ zéér zeldzame bijwerking van een zeldzame vorm van trombose bij lage bloedplaatjes. |
Citaat:
Is dat een reden om zich ongerust te maken ? Is het toeval dat het alle 6 vrouwen zijn ? |
Citaat:
Het is niet verwonderlijk dat je min of meer gelijkaardige effecten hebt met een vaccin dat min of meer hetzelfde is, he. Het JJ vaccin is van hetzelfde principe als het A-Z vaccin. En meer algemeen is het moeilijk om veel beter te doen dan 1 op 1 miljoen he. Je veroorzaakt tenslotte een kleine ontsteking. |
Citaat:
Citaat:
De Croo staat erbij en kijkt er naar. Gewééééééldig toch die 11 miljoen eendrachtige Belgen! EEN land, EEN vlag, EEN koning, EEN dweil! Oeps. In de EU zit er nog eentje. OOk een Belg, en eveneens een "liberaal". ![]() Dweil Belgische vlag Hoog absorptievermogen Onze klanten geven dit product een score van 9,8 op 10. |
Citaat:
|
Citaat:
Britse pubs gaan weer open, maar voor 2.000 zaken komt versoepeling te laat https://businessam.be/zes-op-tien-di...e-gevarenzone/ Hoeveel Belgische zaken hebben de pijp al aan Maarten gegeven? |
Wiki: "As of 2019, there are 40,683 pubs in England, 2,901 in Wales and 3,612 in Scotland."
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt erop dat er vooral politieke spelletjes gespeeld worden. AZ ligt in het vizier omdat ze zich niet houden aan leveringsdata. J&J heeft net 15 miljoen dosissen voor de VS markt verkwist wegens "productiefout". |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
dan maar cara pils op de parking van den aldi
lekker veel voor weinig |
Citaat:
|
Citaat:
Speelt mij , vlg mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be