Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   De Jürgen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=227)
-   -   De beste complottheorieën. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259729)

patrickve 25 juni 2021 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9711776)
Dat komt beter uit PR gewijs.

Ja, maar het toont wel aan hoe men het narratief heeft veranderd, en ondertussen is de TV Jurgen die men zelf geschapen heeft "door interpretatie" he, een blijvend symbool.

patrickve 25 juni 2021 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9711774)
Waar staan die bedreigingen? Wie heeft hem die horen uiten?

Men "interpreteerde dat" uit zijn schrijfsels. Dat is wat ik zeg: zo een "interpretatie" is natuurlijk geen materieel element.

Men heeft dat anders wel heel hard verkocht als een feit he. Tot het in hun gezicht ontplofte, en het plots helemaal geen feit meer was.

Bach 25 juni 2021 10:30

Nu is ook de moment om de vraag te stellen wat de aanleiding was om in een specifieke zone snel even te gaan terug zoeken. En dan de nodige interviews.

Kwam die zone overeen met waar Conings uiteindelijk gevonden werd? Het was toch dicht bij zijn huis in beide gevallen.

De journalistiek in dit land echter....

jad°relen°ir 25 juni 2021 10:57

Volgens mij zat natuurpunt er achter.
Die willen het hele nationale park omtoveren tot een grote heide-vlakte.
Het bos blijkt een kluwen te zijn om mensen terug te vinden.. levensgevaarlijk.. om erger te voorkomen is een bos best zo doorzichtig mogelijk. Massale houtkap en het platbranden van varens lijkt de enige oplossing om een volgend drama te voorkomen. Natuurpunt had gehoopt dat de militairen een steentje zouden bijdragen, helaas dit keer is het niet gelukt.

Maar het zaadje is gepland.. het bos heeft een kwalijke reputatie.. Ik ben benieuwd hoe natuurpunt het bos in een nog kwader daglicht zal stellen.

Bach 25 juni 2021 11:47

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 9711834)
Het bos blijkt een kluwen te zijn om mensen terug te vinden.. levensgevaarlijk.. om erger te voorkomen is een bos best zo doorzichtig mogelijk. Massale houtkap en het platbranden van varens lijkt de enige oplossing om een volgend drama te voorkomen. Natuurpunt had gehoopt dat de militairen een steentje zouden bijdragen, helaas dit keer is het niet gelukt.

Maar het zaadje is gepland.. het bos heeft een kwalijke reputatie.. Ik ben benieuwd hoe natuurpunt het bos in een nog kwader daglicht zal stellen.

Natuurpunt. Criminele organisatie. Elke dag is het van dit:

Dadeemelee 25 juni 2021 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 9711834)

That’s the spirit! :thumbsup:

koe de poing 25 juni 2021 13:12

Jurgen C. Was een linkse die zich heeft opgeofferd en zelfmoord heeft gepleegd om aan te tonen dat "extreem-rechts" en "complot" gewoon synoniemen zijn

Herr Flick 25 juni 2021 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9711912)
Natuurpunt. Criminele organisatie. Elke dag is het van dit:

Ja ze noemen dat "natuurbeheer" ik noem dat weer maar eens menselijk optreden, de natuur zal dat zelf wel beslissen.

Voor god spelende millieu wappies.

Bach 25 juni 2021 13:28

Of er heeft nooit een Jürgen bestaan. Men wou gewoon even van Van Ranst af.

Of misschien is hij nu op secret mission ergens in Afrika om een staatsgreep voor te bereiden of zo.

Klinkt 'Conings' trouwens niet verdacht Belgicistisch? En de man heeft dan nog een Duiste voornaam en plots zitten er weer Duitse militairen in België. Ruikt collaboratie achtig allemaal.

Of na de zoveelste bosbrand op militaire terreinen wou onze krijgsmacht wel eens een ongerept verondersteld stuk natuur plat lopen. Een paar gevonden raketwerpers hebben die klus geklaard. Daar konden de civielen geen 'nee' meer tegen zeggen. Jürgen geniet nu van zijn welverdiende vakantie op de Caraïben. 'Jürgen + Caraïben' geeft in ieder geval wat zoekresultaten. De slimmeriken hebben wel de umlaut uit zijn naam gehaald omwille van de undercover enzo.

stab 25 juni 2021 13:59

elite soldaat , gedecoreerd sluipschutter => shoot to kill

facebook steungroep : 50.000 leden

mentaal gestoorde , looser => zelfmoord

:|

Infowarrior 25 juni 2021 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9712049)

Dat vervat het volledig!

Dadeemelee 25 juni 2021 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9712049)

Elite soldaat: neen
Gedecoreerd: voor prullen waar iedereen een madoil voor krijgt
Sluipschutter: neen

stab 25 juni 2021 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9712083)
Elite soldaat: neen
Gedecoreerd: voor prullen waar iedereen een madoil voor krijgt
Sluipschutter: neen

In het begin wel, hoor.
Wel alleszins de tv jurgen.

De Prof 25 juni 2021 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9711721)
Belangrijk voor het vertrouwen....Wie doet de lijkschouwing? Militairen of de gewone burgelijke gang van zaken? Van de streek of komen ze ook van 'Brussel' en dergelijke? Interessant om daar meer info over te hebben hoe normaal dat dit alles verloopt.

Het feit dat men nu reeds zegt dat JC tussen een week of vier weken overleden is zegt genoeg.

De echtgenote is reeds murw geslagen, en die advocaat gaat ook niet tot het bot.

Wie gaat er dan ooit nog het exacte tijdsstip van overlijden opeisen?

Ik verwacht dan ook dat men hieromtrent niet teveel tamtam nog zal maken.

edwinp 25 juni 2021 15:19

:roll:

Expliciete bedreigingen via social media (gedocumenteerd) naar een 10-tal doelen (waarvoor gesanctioneerd door de werkgever)
Ontvreemden van diverse oorlogswapens om deze bedreigingen te kunnen uitvoeren.

Free Abdeslam, de man die zijn bommengordel in de vuilbak gooide en dus niemand 'kwaad' heeft gedaan...

de lijkschouwing is uitgevoerd door de 'CIA' in het UZ Leuven

patrickve 25 juni 2021 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9712140)
:roll:

Expliciete bedreigingen via social media (gedocumenteerd)

Waar zijn die ? Waar is die documentatie ?

Citaat:

naar een 10-tal doelen (waarvoor gesanctioneerd door de werkgever)
Hazo ? Enige documentatie daarvan ?

Hij werd door het Belgische leger gesanctioneerd omdat hij Van Ranst expliciet bedreigd had ?

patrickve 25 juni 2021 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9712022)
Of er heeft nooit een Jürgen bestaan. Men wou gewoon even van Van Ranst af.

Ja, dat was ook een piste. Maar dan ga je het lijk niet vinden op zijn verjaardag he. Of was dat een heel heel subtiel dreigement ?

patrickve 25 juni 2021 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9711995)
Jurgen C. Was een linkse die zich heeft opgeofferd en zelfmoord heeft gepleegd om aan te tonen dat "extreem-rechts" en "complot" gewoon synoniemen zijn

Linksen offeren zich nooit op. Die offeren enkel anderen op. Ze noemen dat solidariteit.

edwinp 25 juni 2021 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9712188)
Waar zijn die ? Waar is die documentatie ?

Hazo ? Enige documentatie daarvan ?

Hij werd door het Belgische leger gesanctioneerd omdat hij Van Ranst expliciet bedreigd had ?

U weet perfect dat FB en andere social media content verwijderen als deze hun principes overtreden, misschien kan u even het dossier opvragen bij het ABL of bij okad

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210519_97411820

patrickve 25 juni 2021 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9712200)
U weet perfect dat FB en andere social media content verwijderen als deze hun principes overtreden

Haha, het was gedocumenteerd maar jammer genoeg bestaat het niet meer. Maar toch "weet" gij dat.

En nu is het dus zo dat iemand die bewezen bedreigingen uit in Belgie gewoon door zijn werkgever een sanctie krijgt. Dat is een beetje raar he. Geloof jij dat zelf ? Oftewel zijn die bedreigingen echte bedreigingen, en dan komt daar toch een rechtszaak van zou ik denken, oftewel zijn dat geen wettelijk erkende bedreigingen, en wat heeft uw werkgever daar nu mee te maken ?

Ik had dus graag de expliciete vorm van die bedreigingen gekend die geen rechterlijke stappen toelaten, maar wel uw werkgever laten beslissen U een beetje te ambeteren.

Knuppel 25 juni 2021 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9712192)
Linksen offeren zich nooit op. Die offeren enkel anderen op. Ze noemen dat solidariteit.

Dat is een waarheid zoals de erfzonde.

edwinp 25 juni 2021 16:43

Het leger weet dat, en heeft dat op papier, Okad weet dat en heeft dat op papier

Doodsbedreigingen komen zelden in een rechtszaal, genoeg echtscheidingen met dit op het programma.

Er is niks vermeend aan de bedreigingen zover is duidelijk tenzij je de bekende uil bent, wat baten...enz.

edwinp 25 juni 2021 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9712240)
Dat is een waarheid zoals de erfzonde.

Feitelijk doet iedere extremistische beweging dit, Adolf was een junk, Goring ook, Goebbels lulde alleen maar, Himmler kon niet tegen bloed, Osama is nooit op het slagveld geweest en Al Bagdadi stierf als een laffe hond in een safe house en Stalin had achtervolgingswaanzin

patrickve 25 juni 2021 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9712247)
Het leger weet dat, en heeft dat op papier, Okad weet dat en heeft dat op papier

Maar als de vraag nu is of hij geframed wordt, dan heeft het weinig zin met te zeggen dat "ze" het wel op papier hebben he !" Een paar screenshots waar op staat "Marc, binnen drie dagen ga ik met twee anti tank raketten op U in uw badkamer schieten" DAT zou inderdaad een materieel element zijn dat ergens aangeeft dat Jurgen TOCH die held is en niet die zwakzinnige. Maar voorlopig blijven die uit he.

Het gaat hier om openbaar gekende en verifieerbare elementen die zouden aangeven dat hij niet geframed werd. Jij beweerde dat die er waren. En dan kom je af met "ze zeggen dat het zo was".

Citaat:

Doodsbedreigingen komen zelden in een rechtszaal, genoeg echtscheidingen met dit op het programma.
Ah, dan was het gewoon een scene de menage :-) En daarvoor is hij dan een terrorist. Dan zijn de helft van de gescheiden mannen terroristen dus.

Citaat:

Er is niks vermeend aan de bedreigingen zover is duidelijk tenzij je de bekende uil bent, wat baten...enz.
Wel, ze zijn zo weinig vermeend dat ze die "ergens" op papier hebben, zoals een ruzie in een scheidend koppel. Dat is inderdaad een waterdicht argument.

Zucht 25 juni 2021 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9712247)

Behalve als het tegen MVR is natuurlijk.

Citaat:

Mechelaar Luc D.M. (57) is zopas door de rechter veroordeeld tot een celstraf van 2 maanden met probatie-uitstel. De vijftiger werd schuldig bevonden aan het uitbrengen van de Hitlergroet in het station van Mechelen en het bedreigen van Marc Van Ranst. ‘Ik moest even mijn mening kwijt’, klonk het destijds.
https://www.demorgen.be/nieuws/man-d...stel~bc93a8fa/

wagner.666 25 juni 2021 17:51

Waarom heeft een Jurgen zijn lief opgepakt en in de cel gezeten juist voor ze hem zogezegd gevonden hebben, zou dat niet geweest zijn om haar verschrikkelijk bang te maken en ze volledig zou instemmen met wat ze van plan waren met het vermoorde lijk dat ze wekenlang in de diepvries hebben bewaard. vivaldi heeft bloed aan haar vingers en vooral deze van de open vld.

Jan Janssen 25 juni 2021 21:51

krachtvoer voor complotties

https://www.hln.be/dilsen-stokkem/fa...eigd~a5051725/

Dadeemelee 25 juni 2021 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9712326)
Waarom heeft een Jurgen zijn lief opgepakt en in de cel gezeten juist voor ze hem zogezegd gevonden hebben, zou dat niet geweest zijn om haar verschrikkelijk bang te maken en ze volledig zou instemmen met wat ze van plan waren met het vermoorde lijk dat ze wekenlang in de diepvries hebben bewaard. vivaldi heeft bloed aan haar vingers en vooral deze van de open vld.

Volgens mij had het lief van Jurgen hem vermoord en in hun diepvries gestoken.

Het gerecht heeft het lief van Jurgen opgepakt en heeft het lijk van Jurgen uit haar diepvries gehaald en dan in het Dilsenbos gedropt op bevel van Soros. :silly: ;-)

Jan Janssen 25 juni 2021 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9712577)

Het gerecht heeft het lief van Jurgen opgepakt en heeft het lijk van Jurgen uit haar diepvries gehaald en dan in het Dilsenbos gedropt op bevel van Soros. :silly: ;-)

Buiten dat van Soros zou ik u nog geloven ook

Knuppel 25 juni 2021 22:01

Citaat:

Smeerlapperij kent geen grenzen.

TV-verslaafde 25 juni 2021 22:03

https://www.youtube.com/watch?v=JfzriULmrvA

:lol:

Zwaar complot. Jij houdt je vast aan je illusies en noemt ze "geloof".

"Zware woorden."

:lol:

Dadeemelee 25 juni 2021 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9712586)

Dit is een draad waar je onnozele complottheorieën kan posten wetende dat ze onnozel zijn.

Dat in tegenstelling tot andere draden waar die complottheorieën wel serieus genomen worden.

wagner.666 25 juni 2021 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9712586)

T'ja we weten van waar het komt, zou krachtermen willen schrijven maar die soort is het niet waard om strafpuntjes op te lopen.

Zucht 25 juni 2021 22:10

't is de schuld van de N-VA.

patrickve 26 juni 2021 05:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9712590)
Dit is een draad waar je onnozele complottheorieën kan posten wetende dat ze onnozel zijn.

Ah, sorry :lol:

Wel, ik zou zeggen: het officiële narratief dan, dat is een gigantische grappige complot theorie :-)

patrickve 26 juni 2021 05:35

Citaat:

Dat is niet eens slecht bedacht. Misschien heeft ze een lesbische affaire met De Donder en hebben die twee wijven dat gans complot opgezet.

Herr Flick 26 juni 2021 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9712670)
Dat is niet eens slecht bedacht. Misschien heeft ze een lesbische affaire met De Donder en hebben die twee wijven dat gans complot opgezet.

ik denk dat dit het wel eens zou kunnen worden, zo absurd dat het nog waarheid zou kunnen zijn ook.

Al ging het misschien niet om zijn partner maar zijn transsexuele tante noneke uit Oprgrimbie (zo kunnen we de heilige boudewijn er ook nog in betrekken. ;-) )

fcal 26 juni 2021 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9712257)
Maar als de vraag nu is of hij geframed wordt, dan heeft het weinig zin met te zeggen dat "ze" het wel op papier hebben he !" Een paar screenshots waar op staat "Marc, binnen drie dagen ga ik met twee anti tank raketten op U in uw badkamer schieten" DAT zou inderdaad een materieel element zijn dat ergens aangeeft dat Jurgen TOCH die held is en niet die zwakzinnige. Maar voorlopig blijven die uit he.

Het gaat hier om openbaar gekende en verifieerbare elementen die zouden aangeven dat hij niet geframed werd. Jij beweerde dat die er waren. En dan kom je af met "ze zeggen dat het zo was".

Ah, dan was het gewoon een scene de menage :-) En daarvoor is hij dan een terrorist. Dan zijn de helft van de gescheiden mannen terroristen dus.

Wel, ze zijn zo weinig vermeend dat ze die "ergens" op papier hebben, zoals een ruzie in een scheidend koppel. Dat is inderdaad een waterdicht argument.

In mijn studie van autoritaire samenlevingen kwam ik tot de conclusie, dat het doel van de overheidspropaganda niet was om te overreden of te overtuigen, niet om te informeren, maar om te vernederen; en daarom, hoe minder het overeenkwam met de werkelijkheid, hoe beter.

Wanneer mensen gedwongen worden te zwijgen als ze de meest voor de hand liggende leugens te horen krijgen of erger nog wanneer ze gedwongen worden om de leugens zelf te herhalen, verliezen ze voor eens en altijd hun gevoel voor eerlijkheid. Instemmen met voor de hand liggende leugens is in zekere zin zelf slecht worden.

Iemands weerstand wordt aldus verzwakt of zelfs vernietigd. Een samenleving van slappe, ontmande leugenaars is gemakkelijk te controleren. (naar Theodore Dalrymple)

patrickve 26 juni 2021 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 9712749)
Wanneer mensen gedwongen worden te zwijgen als ze de meest voor de hand liggende leugens te horen krijgen of erger nog wanneer ze gedwongen worden om de leugens zelf te herhalen, verliezen ze voor eens en altijd hun gevoel voor eerlijkheid. Instemmen met voor de hand liggende leugens is in zekere zin zelf slecht worden.

Inderdaad, daar lijkt het meer op.

Je merkt dat hier op 't forum ook :-)

wagner.666 26 juni 2021 13:59

Zou Jürgen op zijn missie in Afghanistan niet een drugslijn van een bepaalde minister ontdekt hebben die graag een lijntje snuift en dat openbaar dreigde te maken.!!!!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be