![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijven leven met een Leuvense stoof en een bouillotte in je bed is niet goed voor de gezondheid. Het verengt je geest naar het schijnt.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het moet toch mogelijk zijn om 1000 jaar terug te gaan in de tijd, en mensen van nu zwart te maken met wat er toen gebeurde? Ik ben zeker dat u dat moet lukken. Anders moet je maar inspiratie opdoen in uw eigen avatar. |
Citaat:
Dat noemen ze gewoon de realiteit. Ik heb hiervoor een aantal harde bewijzen aangedragen dat het VB toch wel groepen omarmt die deze slagzinnen heel gewillig zijn. Mocht het VB niet voor deze dingen staan, dan vraag ik mij af waarom bvb Schild en Vrienden (via Dries Van Langehove) zo dicht aan het hart van de partij wordt gedrukt ? |
Citaat:
Het waren privé bedrijven die dat deden ! Even eerst alles natrekken voordat u beschuldigingen gaat uiten. En zelfs nu zijn het bedrijven die in bvb Indië en Oekraïen gaan ronselen voor echt goede en goedkope IT'ers of ingenieurs. België, Vlaanderen of Oost-Neeroeteren doet in deze niets. |
Citaat:
Er waren toen nog geen Leuvense stoven. En toch zijn er aftijdsen die nog met 1302 liggen rond te dollen. Minder en minder, akkoord. Maar die zotheid is nog niet uit de Vlaamse koppen verdwenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar u vertelt niet het hele verhaal natuurlijk. Het waren Frannse privémaatschappijen. Die smolten in 1960 samen tot de private maatschappij Kempisch Steenkoolmijnen, de KS , die 30 jaar lang door de Belgische Staat werd gesubsidieerd. Laat het juist in die periode zijn dat de meeste 'gastarbeiders' naar België werden gehaald. Ook in de Waalse steenkoolmijnen trouwens die eerst door de Franstalige bourgeoisie (o.a Cockerill) werden uitgebaat tot ze verlies gingen lijden en dan door de Belgische staat kunstmatig in leven werden gehouden. Besluit: u mag uw goede raad voor uzelf houden. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo wil het VB de vlaming een rad voor de ogen draaien. En het lukt hun nog ook. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Echt WYSIWYG. |
Citaat:
|
Citaat:
Pas wel op, want u kunt daarbij met uw broek aan een nagel blijven hangen. :-D |
Citaat:
|
/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Vivaldi spreken ze niet over kibbelen maar over overleggen.
Dat overleggen is niet hetzelfde bij Bouchez als bij de anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit gegeven werd in het boek "De leeuw van Vlaanderen" ofte "De Slag der Gulden Sporen" (1838) vermeld. Citaat:
Citaat:
Wat nu als Limburg beschouwd wordt, heeft niets met het Hertogdom Limburg te maken (afgezien van enkele Voerdorpen). U zwijgt daarover in alle talen terwijl u ook de verschillende betekenissen van Vlaanderen nog steeds niet blijkt te snappen. De Walen noemen de Maaslanders al eeuwen "Vlamingen" (flamands). Citaat:
Na het lezen van al uw onzinnige afbraakberichten ware het beter dat u zelf wat meer diepgaand onderzoek zou verrichten. Citaat:
Met Maaslandse groeten |
Citaat:
Citaat:
Het oorspronkelijk rein Dietse/Nederlandstalige Aubel maakte deel uit van het Hertogdom Limburg. Een eeuw geleden was de westzijde verwaalst en de oostzijde verhoogduitst. ![]() https://www.dbnl.org/tekst/_ver02519...01_01_0010.php Met Aubelse groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel Belgische vlaggen hangen er precies uit? U weet dat, want u weet dat het aantal Belgische vlaggen groter is dan de Vlaamse vlaggen, ja? |
Blijkbaar beperkt de Vlaamse onafhankelijkheid zich tot vlaggen tellen en een vlaggen fixatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niets geteld, het viel mij gewoon op dat ik geen enkele officiële Vlaamse vlag met rode klauwen gezien heb. Vanavond trouwens nog altijd wat leeuwenvlaggen gezien, nog altijd, zonder rode klauwen. Belgische vlaggen kon ik nergens zien. |
Citaat:
Een spelletje paintball dat afgedaan wordt als een extreem rechtse militie, sommigen zijn het gewoon van te liegen... Citaat:
Ik zag meer Vlaamse dan Belgische vlaggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen hangen de vlag uit die ze willen. Ik hang er geen enkele uit. Anderen doen maar. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be