![]() |
Hazo ,vrouwen bashen is dus een rechts kenmerk....
Gij zijt dus ook een rechtse gezien uw gebash op Demir 8O8O..... |
Citaat:
Er is een hemelsbreed verschil het totale non-beleid, ja zelfs wanbeleid van de Vlaamse minister van omgeving terecht en onderbouwd te hekelen en het inhoudloos schoppen naar iemand haar verleden. Allicht dat rechtse rakkertjes dat niet snappen…een olifant is het ook niet wijs te maken dat die beter niet in de porceleinwinkel speelt. |
Ach ,er is een spreuk die zegt "zot zijn doet niet zeer "....
Gelukkig geldt deze spreuk ook voor achterlijk links... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou moe….ik moet er idd bij gaan zitten De Roover heeft een superkemel geschoten… De stilte vanuit het losershoekje van de NVA de laatste dagen in deze zegt genoeg Wat een rechtse oetlullen….tenzij ze hun excuses gaan aanbieden |
Citaat:
|
De vraag in de titel kan beantwoord worden
Neen GLB heeft zich niet misgrabbeld….. Het is de zuursmoel van een De Roover (NVA) die zich totaal belachelijk heeft gemaakt. Excuses van de man met een smoel alsof hij bij het verplicht nummertje rotte eieren snuiven ook nog zure geschifte melk moest drinken, zouden het minste zijn dat er zou moeten gebeuren |
Citaat:
Man, man wat een zwansworst. Dat een Vlaming zo iemand nog kan verdedigen? Eigen Werk De Roover |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst slaan en dan strelen, zo temt ge de wildste paarden. |
Citaat:
Ik vraag me af wat dit graptje ons gekost heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch is het 100 procent zeker: haar autoriteit is ernstig geschaad. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ging over de fraudeur Claes. En inderdaad: De Gucht had ook beter zijn bakkes gehouden, met al zijn malversaties. |
Citaat:
Dat grapje heeft ons waarschijnlijk niets gekost, wat zou Oekraine een bondgenoot gaan afstoten, het heeft ons wel een hoop hilariteit opgeleverd over een rechtse zuurmuil die zwaar op zijn bek is gegaan |
Citaat:
|
Citaat:
Denkt U echt de Oekraïne in de positie zit om bondgenoten te laten vallen of eisen te stellen ? |
Citaat:
Dan kan ze het kransje onbenullen vervoegen die hun eigen authoriteit te ernstig beschadigd hebben om federaal een rol te mogen meespelen. |
Citaat:
Dat wil dus ongeveer zeggen dat het leraarke zijn vroegere wedde nu netto x 3 krijgt en niet langer gratis in achterafzaaltjes in Vlaamse cafees van boerendorpen voor een publiek van gepensioneerde Davidsfonds pummels met ribluwelen beige broek, schoenen met velcro's en een geruit hemd + vlaams-nationale bakkebaarden moet gaan spreken. Van die boer, geen eieren... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze een beetje aan de rotte kant zijn is voor hem geen beletsel .... Als goede liberaal en zelfverklaarde gasman moet je immers er wat voor over hebben wat je idealen betreft ..... Een voedselvergiftiging is uiteindelijk maar een kleine prijs om te betalen... |
Citaat:
Doorbraak - van deze boer geen eieren |
Het is toch opvallend hoe de N-VA vrouwen als Rachida Lamrabet(UNIA), Alona Lyubayeva(gewezen diversiteitsambtenaar bji de Vlaamse overheid, Zakia Khattabi(Grondwettelijk Hof) en nu ook Hadja Lahbib op de een of andere manier met alle mogelijke middelen proberen te fnuiken, zelfs ronduit saboteren of kaltstellen.
|
Het was Bouchez die Khattabi kalt stelde. Maakt zijn protest in deze nog grappiger.
|
Citaat:
Hoog tijd voor een inhaaloperatie mijn beste... :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Het toont dat de verontwaardiging van de N-VA zuurmuil zeer selctief is en eigenlijk een hogere, naargeestige vorm van cherry picking. |
Citaat:
Men kan zich afvragen of dat ventje en zijn partij nog een blazoen over houden na zulk fiasco. Hoe dan ook meer dan het hopeloos gedeukte deksel van tante Eufrasie haar afgedankte soeppot stelt dat N-VA blazoen echt niet meer voor. Kracht van verandering is geëvolueerd naar hypocriet getoeter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Peter De Roover op twitter Weinig steunbetuigingen, me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
De anderen.... |
Voor zover ik het weet is Hadja Lahbib lid van de MR; Dus vraag ik me af wat de N-VA hier WEERAL komt bij doen.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be