![]() |
Citaat:
|
Nogmaals, het was niet allemaal geld. Het was een paneel. Straf hè. :roll:
|
Citaat:
Maar wat op televies t ezien was, manman, ik had van dat project nooit gehoord. Maar die walen weten wel hun geld te verkwisten. |
Citaat:
|
Citaat:
stel: elk betaalt 20.000 inkomensbelasting per jaar dit is normaal een opbrengst voor het brusselse gewest (althans bij fiscale autonomie van de gewesten): 500.000 * 20.000 en dit is, uh oh, 10 miljard euro ik moet altijd glimlachen als ik flaminganten om fiscale autonomie hoor roepen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
22 wat heeft dat ermee te maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
ondertussen heb ik behalve rimpels ook meer financiele verplichtingen en is het niet zo evident dat mijn partner er zo maar even tussen uit knijpt om ne kleine te produceren bovendien stelt zij zich de vraag wat een break van pakweg 18 maand voor gevolg zal hebben op haar toekomstige carriere het geval VDB is wellicht niet enkel voor mij herkenbaar en interessant denk nog eens aan mij binnen 10 jaar of zo! |
Citaat:
hun belastingen liggen wellicht hoger dan 20.000 en ik negeerde ook de vennootschapsbelastingen laten we zeggen dat brussel 7 a 8 miljard naar VL ziet vertrekken - akkoord? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De stromen waar jij over spreekt zijn inderdaad ook niet helemaal correct. Maar waarvoor dienen die belastingen van de Vlamingen? Ze wonen toch in Vlaanderen, het is toch Vlaanderen die betaalt voor de zaken waar zij van genieten, en niet Brussel. Uiteraard is dat nie voor alles zo, en in dat geval moet er misschien wel een oplossing gezocht worden. Maar het is dus een enorm verschil met de transfers tussen VL en WA. |
Citaat:
Jullie zijn echt onvoorstelbaar! Als iemand dan eens iets publiceert dat tegen jullie dogma's ingaat is het meteen iemand van de "Vlaamse kliek". En dan nog durven beschuldigen van leugens? Waarom niet eens zijn werk weerleggen? Of is dat te moeilijk voor iemand die op z'n weblog alleen maar haat kan uitspuwen en nogal een groot gebrek toont aan objectiviteit en nuancering. |
Citaat:
[size=1]Het zal toch pas zijn na de Vlaamse onafhankelijkheid dat de Brusselaars de échte gevolgen zullen doorhebben.[/size] |
Goeie en nuttige actie van n-va.
Mag ik hen dan ook vragen de splitsing van de sociale zekerheid onverwijld op het forum te agenderen? |
Citaat:
De N-VA stigmatiseert onze Waalse vrienden niet als "criminelen" of "luierikken", ook niet als "profiteurs"; wel klagen ze een systeem aan dat onrechtvaardig is. Helemaal wat anders dan hetgeen waarvoor het Blok werd veroordeeld. De kans dat het CGKR tijd en geld zal steken in een procedure is volgens mij nihil :twisted: Zelfs al zouden de juristen van het CGKR deze ondertussen al 2de klacht van de BUB ernstig nemen, dan nog zou het misschien even lang duren vooraleer het daadwerkelijk tot een proces komt als in het geval van het Blok. En met een beetje pech overleeft België die termijn niet eens; of ook omgekeerd de N-VA ;-) |
Uiteraard gaat het n-va niet veroordeeld worden: ze zijn immers compleet ongevaarlijk voor het voortbestaan van monarchie of belgische staat.
|
Citaat:
|
Ik kan fout zijn maar naar mijn bescheiden mening bedragen die jaarlijkse transfers 11.3 miljard BELGISCHE FRANK en geen Euro!
Over die 11,3 kan men discussiëren. Als de NV-A spreekt over EURO dan is dat een grote blunder...mijn gedacht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vreemd genoeg vermeldt men niet dat Vlaanderen meer dan dit bedrag zuiver uit het Brusselse gewest haalt (inkomensbelasting). |
Citaat:
't Is uiteraard geen officiële N-VA-spreekbuis, maar het toon t toch wat er in die kringen leeft...... Citaat:
Die klassieke truuk daar trapt een rechter niet in. 'Het systeem' bestaat niet. 't Zijn toch de mensen die al dan neit terecht beschuldigd worden dat ze het systeem misbruiken. En daar zit nu net de lariekoek. Misschien kan je scheefgetrokken verhoudingen waarnemen als je het volgens taal of andere imaginaire breuklijnen en volgens bepaalde geografische indelingen bekijkt, maar individueel maakt dat geen zak uit. Individueel krijgt de Waalse werkloze evenveel als de Vlaamse, en betaatlt de Waalse lontrekkende evenveel als de Vlaamse. Het volstaat om de loonbriefjes naast mekaar te leggen. In WalloniË gelden toch geen andere barema's of belastingsschalen, niet? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Luddo heeft volgens mij de overgang van frank naar euro nog niet helemaal verteerd. ;-) Nochtans, voor die overgang werd er altijd gerefereerd naar een bedrag rond de 400 miljard frank. Reken dat eens uit in euro's en op hoeveel kom je dan uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijven er trouwens nog enkele posten onberekend: Transfers via de Europese cohesiefondsen bv... |
Citaat:
|
Hoe scherper de reactie hoe zwaarder de boodschap is aangekomen!;-)
|
Citaat:
|
Waarom circuleren er dan zoveel verschillende bedragen als het volgens Dewever toch allemaal zo duidelijk is?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be