![]() |
"Als ze het Blok veroordelen voor racisme dan moeten ze ook de fascisten, racisten en Vlamingenhaters van het franstalige FDF veroordelen voor racisme! " onderschrift "NVA"
U hebt gelijk. Samen met de NVA.;-) |
Vandaag gelezen in LLB: een professor aan de UCL heeft de motieven van de Vlaams Belang-stemmers onderzocht:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit dat nu trouwens in elkaar? |
Citaat:
|
Citaat:
En wat die klacht betreft zal dat ook weer veel geblaas zonder wind zijn geweest zeker? ;-) |
Citaat:
|
Vraag het eens aan uw VB-vriendin Govaerts - wedden dat ge niet eens weet wie dat is? :lol: Overigens doet Forza Belgica, de jongeren van de BUB, in Leuven meerdere keren per week kleine, maar uiterst efficiënte acties.
|
[quote=Patriot!]Vraag het eens aan uw VB-vriendin Govaerts - wedden dat ge niet eens weet wie dat is? :lol: [quote]
Marleen Govaerts ken ik inderdaad niet persoonlijk en heb ik ook nog nooit ontmoet, maar ik zie niet in wat daar nu toch zo komisch aan is. Ik ken wel andere minder bekende VB'ers als Jaak van den Broeck, Koen Bultinck en Frieda van Temsche. Maar ik zie echt niet wat daarvan het belang is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam NIET, by the way...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeer gevat hoor, op spelfouten reageren. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eén enkel genie, kan moederziel alleen een uiterst correcte visie vertolken, terwijl de rest van de wereld (nog) niet rijp is voor deze pure waarheid en nog massaal 'mindere goden' en hun ideologie omarmt. Het nazisme had een kolossale aanhang, maar geen mens haalt het nu nog in zijn hoofd om dit gedachtengoed voor correct te verslijten. De BuB heeft zo een paar prachtige aandachtspunten. Ze worden niet Hare-Krishna-gewijs mantrisch door zwervende benden alom gechant. Electoraal zijn deze ideeën nog niet doorgedrongen in de taaie geesten van andersdenkenden. Ze zijn nog niet omnipresent in de verpolitiseerde media. Soms worden ze door hun bedenkers zelve in een vlaag van jeugdige politieke hubris vakkundig de nek omgedraaid. Maar hun intrinsieke waarde blijft. Sterk als een (vorsten)huis. Tot in de eeuwen der eeuwen. Amen. 8) |
Citaat:
(1) Hoe veel man was in Leuven op die ''actie''? (2) Hoever staat het met die klacht tegen N-VA? Dit kan niet moeilijk te beantwoorden zijn dacht ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Welnu, als dat dan echt het ijkpunt is, dan is het wel triestig gesteld met het unitaristische gedachtegoed. Een "blitzbetoging" van acht man... Juist dat kaart ik aan. |
Citaat:
Mmmm. Even denken. De Russische tsaren... die zijn niet meer. De Byzantijnse keizers... die zijn ook al van de aardbodem verdwenen. De Romeinse keizers... ook opgeruimd. De Karolingische heersers... verdwenen. De Merovingische koningen... ten onder gegaan. De Franse koningstroon... omver geworpen. De Tudors... uitgestorven. De Duitse keizers... verjaagd. Het Oostenrijks-Hongaarse keizerlijk Huis... onttroond en verjaagd. De Bulgaarse koningen... opgeruimd. De Griekse koningen... weggestemd en voor eeuwig verbannen. Slechts in enkele landen hebben de vorstenhuizen zich weten te handhaven, maar of ze daar ook eeuwig aan de dis zullen blijven zitten is nog maar de vraag. |
Citaat:
|
En in een enkel geval komen ze via de democratische weg gewoon terug aan de macht ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ben ik verkeerd ? :) Het is wel geen herstel van de monarchie in dit geval, maar toch een terugkeer naar de macht. |
Citaat:
Ze zullen toch weer niet bezig zijn met een ''massa demonstratie'' waardoor ze geen tijd hebben om te antwoorden? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer stelt de Taaie zich kandidaat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Jan van den Berghe][quote=Patriot!]Vraag het eens aan uw VB-vriendin Govaerts - wedden dat ge niet eens weet wie dat is? :lol:
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt gelijk. Vanaf volgende week zal ik weblog-gewijs verslag uitbrengen van FB-acties. Een digitale camera probeer ik ook vast te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de zekerheid zal ik deze aankondiging op m'n harde schijf vastspijkeren. Ondertussen hebben we immers al heel wat bubbelbeloftes hier kunnen lezen die nog nooit werden ingelost. En wat dat digitaal fototoestel betreft: ook de aldi geeft tegenwoordig op geregelde tijdstippen dergelijke toestelletjes weg aan een spotprijsje... Of mag u daar misschien niet kopen van opperbubbel Hans I le Grand? Dat is tenslotte een Duits bedrijf... Waar kunnen we die "blog" dan lezen? |
www.bobvangeel.info , vanaf volgende actie begin ik met verslagen - beloofd!
|
Citaat:
|
VDB, wat wil je nu zeggen? De Vlaamse graven bestaan toch ook niet meer?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be