![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope. Heb wel gedacht aan lidmaatschap van het Nederlandse groenlinks, maar ik heb besloten de zaak voorlopig maar onafhankelijk te volgen en mijn tijd anders te besteden.
|
Citaat:
![]() |
Alle "voordelen" ten spijt ben ik van geen enkele partij lid. Ook privé probeer ik rechtvaardig en integer door het leven te gaan...politiek gebonden lijkt me dat zeer moeilijk haalbaar.
|
Ben lid van het Vlaams Belang sinds enkele jaren.
Ik kwam over van de n-va (waar ik voelde dat ik niet echt op mijn plaats was) |
Citaat:
|
n-va
|
Citaat:
|
Citaat:
Is nu verleden tijd. De mensen waren tof enzo maar ik was er niet op mijn plaats en dan ben je daar eerlijk in en ga je gewoon. dat deed ik dus. |
Van LSP uiteraard...
|
En waarom niet van een partij die konsekwent de belangen van haar doelgroep nu eens WERKELIJK gaat verdedigen.
50-plussers aller landen verenig U.:twisted: http://www.actief-ouder-worden.eu/ |
Ik ben voorlopig nog lid van N-VA. Hoewel ik ernstig twijfel na de affaire JMD.
|
Ik overweeg om lid te worden van LSP.
Langs andere kant ben ik a-politiek... |
Citaat:
Printversie GVA 03/01/07 Dedecker spreekt van "sterk eigen programma" "Ik heb een sterk eigen socio-economisch programma dat staat voor eerlijke politiek en dat een alternatief moet bieden voor de fatsoenlijk rechtse kiezers", zo typeert Jean-Marie Dedecker zijn plannen voor een eigen partij. Dedecker zit naar eigen zeggen "niet verlegen" om de kiesdrempel te halen. Dedecker kondigde woensdag aan dat hij start met een eigen partij. Dedecker wilde na zijn "defenestratie" bij de VLD naar eigen zeggen eerst zelf meteen een partij opstarten, maar stapte toen over naar de N-VA. Dat leverde het veelbesproken en bekende debâcle op waarbij Dedecker uiteindelijk weer alleen kwam te staan. "Nooit ben ik zo bedrogen geweest. Ik ben verkocht geweest", herhaalde hij woensdag. Dat is ook een van de redenen waarom Dedecker een eigen koers wil varen. Dat hij daarmee de rechtervleugel van het politieke landschap nog meer versnippert - zoals Hugo Coveliers (VLOTT) suggereert - geeft Dedecker toe. "Maar wat was anders mijn alternatief? Ik heb enkele weken geleden met mijn keuze voor de N-VA al eens "fatsoenlijk rechts" willen samenbrengen en ben nooit in mijn leven zo bedrogen geweest", aldus Dedecker. Dedecker zegt dat hij een "sterk socio-economisch programma" heeft uitgewerkt. Daarin zou onder meer sprake zijn van een vlaktaks van 30 pct en plannen voor een vermindering van de lasten voor bedrijven. "Het is een programma dat staat voor eerlijke politiek", onderstreept Dedecker. Dat wordt natuurlijk een karel met het VuilB binnen enkele tijd "fatsoenlijk rechts":rofl: ![]() |
Een vlaktaks van 30%?
8O Die komt in 99% van de gevallen niet hoger dan 25%... |
Citaat:
|
Een vlaktaks van '100% minus 2000€', lijkt me het beste systeem...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar allemaal in een andere kleur, uiteraard! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen hij geleverd werd, zaten er ook politiespullen van de DDR in. Die liggen hier in een bureauschuif. Kepie, handboeien, papieren, ... :-D Snoep voor een geschiedkundige. |
Citaat:
Vreemde, vreemde logica... |
Citaat:
|
Klein nadeel van de Wartburg en de meeste Oostblok-auto's: er loopt water in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
By the way, je ziet Tsjernobyl in de verte goed liggen, eh? |
Citaat:
Als de bodem genoeg verroest is, loopt het water er wel terug uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be