Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
(Bericht 2278193)
….
De zogenaamde leider van de 9-11 kapers was Mohammed Atta. Ook in dit verhaal zitten een aantal onvolkomenheden. Zoals bij de 7 kapers waarvan men weet dat ze nog in leven zijn, is het paspoort van Mohammed Atta getolen in 1999, hetzelfde paspoort dat miraculeus te voorschijn is gekomen van tussen het puin van de WTC torens. Atta stond bekend als een verlegen, soms timide en vrouwenschuwe man. Hij was een student artchitectuur. Omwille van zijn brave voordoen probeerden zijn medestudenten niet te drinken of te vloeken in zijn bijzijn. Hoe dit brave niet-politiek geïnspirreerde mama’s-kindje kon transformeren tot een wodkadrinkend terroristisch beest, zoals beschreven in de media, kan waarschijnlijk bovenaan gerangschikt worden in de lijst van meesterlijke persoonlijkheidswissels en verdringt bij deze “Jekyll and Hyde”.
Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte, schreef zich in bij een vliegschool in Florida waar hij na zijn training heel duidelijk maakte dat hij naar Boston(!?) trok. De directeur van de vliegschool was Rudi Dekkers, een geëmigreerde Nederlander. Rudi Dekkers maakte duidelijk dat de cursus die hij voorschotelde niet van toepassing is voor commerciële vliegtuigen. Hij beschreef Atta als “an asshole”, één van de redenen hiervoor was te vinden in een ongewoon incident tussen Rudi Dekkers en Mohammed Atta bij het begin van de cursus.
DEKKERS: “Wanneer ik iemand een aantal keer opmerk in onze gebouwen weet ik dat deze een reguliere student is en tarcht ik een gesprek op gang te brengen. Het is een vorm van PR. Mijn mensen hadden me geïnformeerd dat Mohammed Atta 4 jaar in Hamburg had gestudeerd. Ik ben van oorsprong Nederlander en kan een woordje Duits, dus spark ik op een onbewaakt moment Mohammed Atta aan: “Goeie morgen , alles OK?” ... “Is de koffie in orde?” ... Hij keek me aan met ijzige ogen; antwoordde niet en liep weg. Tot zover de eerste kennismaking”
…
Een ander voorval dat deze versie van het verhaal ondersteunt is dat de vader van Mohammed Atta beweert zijn zoon nog aan de telefoon te hebben gehad op 12 september, juist “The day after”. Van de echte Mohammed Atta is intussen niets meer gehoord. Op de vraag wat er gebeurde met de echte Atta antwoorde de vader: “vraag het aan de MOSSAD!”
|
Voltaire zou ooit gezegd hebben : « Mentez, mentez, il en restera toujours quelque chose »
Uitgaand van dat principe zou elke stommiteit uiteindelijk een waarheid kunnen worden als men ze maar genoeg herhaald.
Ik stel vast dat 2004gun een vurig voorstander is van dat principe net zoals Goebbels overigens.
Hij heeft het bovenstaande reeds woord voor woord geplaatst in de
draad ‘Waarom 11 september’
Ik heb in mijn
bericht van 2 september 2006 duidelijk aangetoond dat dit verhaal over Atta een aaneenschakeling is van leugens en vandaag 27 december 2006 vindt 2004gun het nodig diezelfde leugens nog eens te herhalen.
Een korte samenvatting van mijn bericht.
- Het paspoort van Atta werd nooit gevonden in het puin van WTC, wel werd de kwakkel gelanceerd dat het paspoort van Satam Al Suqami werd gevonden nog voor de instorting van de torens.
- Uit getuigenissen blijkt dat Atta allesbehalve een verlegen, timide, brave, mama’s kindje was.
- Hij was wel politiek geïnspireerd
- De wodka zuipenden Atta is een fabeltje
- De Atta van Duitsland is dezelfde Atta als in de VS. Uw citaat ‘Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte’ is een vulgaire insinuatie.
- Op 19 december 2000 ontving Atta zijn commerciële pilotenlicentie. Hij slaagde in de tests met 93 %. Geen cursus voor commerciële vluchten? Matige piloot?
- Het verhaal van de vader van Atta is het relaas van een eenzame en verbitterde oude man.
Op 2 september 2006 antwoordt 2004gun
Citaat:
(Bericht 1945880)
Ik kom hier zeker op terug, zoek jij intussen eens uit Mueller over de gestolen paspoorten op CNN wist te zeggen?
|
Op 3 september 2006 vraag ik aan 2004gun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
(Bericht 1946745)
Kunt ge me een link geven naar die Mueller.
|
Dezelfde dag antwoordt 2004gun aan largo_w
Citaat:
(Bericht 1948593)
Tik eens in Google: Mueller CNN stolen pasports .
Als zelfs de big chief van de FBI het op CNN meedeelt dat lijkt Puud zijn onderzoek heel wat kleiner ... hij zou beter wat meer onderzocht hebben voor zijn onzin neer te pennen
|
Op 4 september schrijf ik
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
(Bericht 1949822)
Daar je het vertikte een link te geven heb ik Mueller CNN stolen passports ingetikt.
Is het dit artikel die je bedoelt?
http://edition.cnn.com/2001/US/09/21/inv.id.theft/
(CNN) -- FBI Director Robert Mueller has acknowledged that some of those behind last week's terror attacks may have stolen the identification of other people, and, according to at least one security expert, it may have been "relatively easy" based on their level of sophistication.
Hij zegt dat enkele paspoorten mogelijks gestolen zijn.
Zeer sterk.
Wat heeft dat te maken met mijn tekst waar ik zeg dat op het einde van 1999 en begin 2000 Mohammed Atta, Marwan al Shehhi en Ziad Jarrah hun paspoort in Duitsland als verloren hebben opgegeven. Daardoor kregen ze nieuwe blanco paspoorten. Ze hebben dit dus gedaan omdat in hun oude paspoorten stempels stonden van de 'verdachte' staten die ze bezocht hadden.
Nog een opmerking puud heeft niets onderzocht. Der Spiegel heeft het onderzocht.
Zoek dus enkele sterkere argumenten om mijn post als onzin af te doen.
|
Dezelfde dag bevestigt Firestone mijn bericht en voegt er nog iets interessants bij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
(Bericht 1951928)
Inderdaad.
Dit citaat van Mueller is een klassieker op de conspiracy-sites. Het wordt steeds opnieuw gebracht om twijfels te zaaien over de identiteit van de kapers.
Wat ze toevallig vergeten is dat deze uitspraak van Mueller van 21/9/2001 dateert.
In november had dezelfde Mueller het volgende over dit aspect van de zaak te vertellen:
Citaat:
"We at this point definitely know the 19 hijackers who were responsible," he said. "We have been successful in working with our foreign counterparts in identifying places where the conspiracy we believe was hatched as well as others who may have been involved in the conspiracy."
Bron
|
Dit citaat is om één of andere reden niet zo populair op conspiracy-sites.
Steeds weer vergeten conspirationisten dat een onderzoek in de tijd evolueert. Geen diepzinnige waarheid, maar blijkbaar toch te moeilijk voor sommigen.
|
Op 2 september 2006 belooft 2004gun dat hij zal antwoorden op mijn uitgebreid bericht, een bericht volgens hem vol met onzin.
We zijn nu bijna vier maand later en ik wacht nog altijd vol ongeduld op de weerlegging van mijn ‘onzin’.
Ik vrees echter dat hij die zogezegde ‘onzin’ niet kan weerleggen.
Nog een laatste vraagje.
Zijt ge nu een man, een vrouw of een hermafrodiet?
Kwestie van mijn handtekening aan te passen, want wees nu eens eerlijk als ge flagrant zit te liegen over uw geslacht dan verwonderd het mij niet dat ge ook zit te liegen in uw berichten.