Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   de Winter nu op Ned 1, bij Pauw en Witteman (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87923)

Miguelito 24 april 2007 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 2625021)
Bij de VRT zondagmorgen, is de tijd te kort voor 4 gasten om uit te praten.
Het gevolg is dat je net niet weet wat iederen zou willen vertellen.

Natuurlijk, en toevallig is het ELKE keer de VB'er.

circe 24 april 2007 17:50

Citaat:

De 7de is sowieso een flutprogramma geworden en idd de Slogans van Slangen is het enige wat er nog doorsijpelt.

dit neemt echter niet weg dat INDIEN iemand van het VB wordt uitgenodigd (toch grootste partij van Vlaanderen), het tijd is om naar Buitenhof te zappen.
Ik erger me blauw aan het onbeschofte gedrag van de moderatoren. Allemaal ziek in hetzelfde bedje:
- ofwel herhalen ze eenzelfde vraag steeds opnieuw omdat het antwoord hen niet aanstaat,
- ofwel onderbreken ze de VB politici midden in hun zin
- ofwel (en dit vind ik het grappigste) krijgen anderen het woord in de tijdperiode dat de VB mensen aan het woord mogen komen (normaliter) die dan nog enkel ... "ik begon met..." mogen zeggen.

Kortom, ik kijk er niet meer naar.
Maar dankzij dié taktiek weet ik nu wel aan wie ik zal denken op 10/6.
EIGEN SCHULD DIKKE BULT.

ancapa 24 april 2007 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2622352)
Neen, we zijn geen Nederlandstalige Belgen die Vlamingen mogen genoemd worden. We zijn Vlamingen die Belgen genoemd worden.

ik ben Vlaming, ook in Brussel ! Geen Vlaams in de winkels, geen centen !

Belg zijn... voor wie of wat ?

evilbu 24 april 2007 22:40

Citaat:

O jij hebt de tijd niet meegemaakt dat mensen uit het publiek vreemde monologen mochten afsteken en dat het publiek voortdurend een winnaar verkoos..:?

ancapa 25 april 2007 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2625332)
De 7de is sowieso een flutprogramma geworden en idd de Slogans van Slangen is het enige wat er nog doorsijpelt.

dit neemt echter niet weg dat INDIEN iemand van het VB wordt uitgenodigd (toch grootste partij van Vlaanderen), het tijd is om naar Buitenhof te zappen.
Ik erger me blauw aan het onbeschofte gedrag van de moderatoren. Allemaal ziek in hetzelfde bedje:
- ofwel herhalen ze eenzelfde vraag steeds opnieuw omdat het antwoord hen niet aanstaat,
- ofwel onderbreken ze de VB politici midden in hun zin
- ofwel (en dit vind ik het grappigste) krijgen anderen het woord in de tijdperiode dat de VB mensen aan het woord mogen komen (normaliter) die dan nog enkel ... "ik begon met..." mogen zeggen.

Kortom, ik kijk er niet meer naar.
Maar dankzij dié taktiek weet ik nu wel aan wie ik zal denken op 10/6.
EIGEN SCHULD DIKKE BULT.

zoals vanavond op VTM het nationale debat met de mogelijke komende premiers : Elio en Yves... :oops:

al de rest is niet van tel... programma's ? toch maar beloftes !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be