![]() |
Citaat:
:lol: Citaat:
Dan is de van Dale asociaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Jouw zwart-wit denken is niet mijn probleem. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
? Doe eens een poll, of mensen het subsidiëren van acteurs, muzikanten of plastische kunstenaars beschouwen als een consequentie van samenhorigheid. |
't is hier precies JP Coopman en Cassius Clay
|
Wat is cultuur trouwens?
Een optreden met mijn rockgroep? Een concert van het klassiek orkest waar mijn broer in meespeelt? Een tentoonstelling met schetsen van een vriend? Een toneelvoorstelling van mijn zus? En moet iemand anders dan wie er geïnteresseerd is daarvoor betalen? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De mensen die me na een optreden zeggen dat ze genoten hebben, zijn daar niet voor betaald.
Die hebben bier en sigaretten gekocht in het café dat er voor die avond zijn broek aan scheurt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het fijne is dat ik daar ook niet hoef aan te komen. Ik kies om de vier jaar een overheid die dat in mijn plaats doet. |
Citaat:
Ga eens aan de ingang zitten op een vakantiedag en observeer de mensen die passeren. Let op hun kleren, hun handtassen, hun brillen, hun taalgebruik, hun manier van doen, hun auto's, probeer te achterhalen uit welke sociaal-economische groep zij komen. Kom me dan eens vertellen of de groep minderbegoeden evenredig vertegenwoordigd is bij de groep mensen die het Groeninge binnengaat voor een middagje cultuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat maakt het nog niet rechtvaardig. Elk het zijne, beste Raf. Elk het zijne. Jij hebt jouw levenswijze, ik heb de mijne; laat ons die grenzen niet overschrijden. Er zijn genoeg voorbeelden van zulke ontsporingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tof he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raf, Raf en Raf? |
Citaat:
Zodoende ben én blijf ik een bankrover. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be