![]() |
Citaat:
|
Peilingen bij 500 mensen? Ken je dat gezegde niet in de VS: "There are lies, big lies and statistics."?
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Toch nog 44% met gezond verstand.. En wtf is LNM?? |
Maar volgens de poco's zijn polls alleen betrouwbaar als het VB er in verliest. ;)
|
Citaat:
1. extreem links relatief veel stemmen van SP.a gaat afsnoepen. 2. het VB de grootste stemmenwist zal behalen |
Citaat:
CD&V vergeten? |
Citaat:
Snoop around ;) |
Citaat:
Tegenwoordig is een peiling vooral pijnlijk voor de VLD. |
Citaat:
Ik twijfel zelf ook nog tussen LDD en blanco. Zou LDD enige invloed kunnen hebben en de maatschappij iets libertarischer doen neigen? Of niet... |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg dat niet, Van Dun zegt dat. |
als ik een ding kan besluiten uit deze enquete dat het VB wel politiek de mondigste partij is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 meerderjarig 2 sociaal weerbaar => assertief :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Die blauwe duikboot is een hypocriet. De Decker zegt dat hij tegen toetreding van Turkije is, en Van Hecke toonde hem zwart op wit aan dat hij in het parlement een JA stem gaf voor toetreding van Turkije. |
Dagelijks lees ik op de Belgische nieuwssites een nieuwe reden om op het VB te stemmen. Vandaag was het de soap rond de advertentie die de gazetten weigerden. Alhoewel ik niet kan stemmen, probeer ik toch mijn visie op Vlaanderen en Europa alhier te verkopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt een tripartite met meer van hetzelfde. Groen! kan het vergeten. |
Citaat:
Want ik zie het steeds meer en meer richting Antwerpssysteem gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Arntz kan het beter verbeelden. |
Drie (3) op de 137 stemmen voor de CD&V, wahw... is me dat een peiling die aan de ribben plakt. Leterme beeft gegarandeerd op zijn benen ! :-P
|
Citaat:
Maar Groen! zie ik niet opgegeten worden, maar eerst in de totale vernieling geholpen worden. Als zij het nu aandurven van mee in de regering te stappen, dan zullen zij opnieuw mogen opdraaien voor de fouten en problemen veroorzaakt door de nieuwe regering. Stappen zij niet in de regering zullen zij de prijs betalen van hun ondoordachte en vaak idiote belastingsvoorstellen en tegenstrijdige standpunten in hun programma over milieu en immigratie. Want zij gaan de zondebok zijn die zal geofferd worden voor de milieuproblemen en milieurampen die ons te wachten staan, door de overbebouwing in Vlaanderen. Maar ook de zondebok voor het gebrek aan behoorlijke energievoorziening die op komst is bij een ondoordacht sluiten van de kerncentrales en de benzine en diesel bevoorradingsproblemen die er gaan onstaan door hun voorstellen in verband met vrachtverkeer. |
Citaat:
Als ze de kiesdrempel wel halen, zal ze er zonder nadenken haar diensten aanbieden en zelf proberen een vise-premier post te bemachtigen. Maar hoe dan ook, Dedecker zal alles in het werk stellen om senator te worden en zelfs minister als hij de kans ziet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pot,ketel, enzo. |
hahaha... die peiling zegt echt wel �*lles over het loserig gehalte van dit forum.... VB 40%, extreem-links 8+6%, alle grote partijen onder de 10%... Dit is duidelijk de cyber revenge van de verliezers in de echte wereld...
|
Citaat:
Het geeft dus wel een beeld van de mensen die hier actief deelnemen aan de polls, maar is dus net als alle andere peilingen gewoon boerenbedrog. Enkel in het stemhokje word eerlijk gestemt Want volgens mij zijn er die hier VB hebben gestemt, maar in het stemhokje anders stemmen, dit om hun stem niet verloren te laten gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be