![]() |
Citaat:
Trouwens, horloge kopen? |
Dat kan allemaal wel zijn, Lombas, maar toch moet je voor economie minstens een zestien halen.
Heb je Rolex? |
Wij nemen contact op met onze vertegenwoordigers in Jekatarinaburg en Minsk en zullen bij kerende u zo snel mogelijk op de hoogte houden van de modellen die momenteel in voorraad zijn.
Uiteraard kunt u ook zelf een model voorstellen dat u voor ogen hebt. In het geval dat deze niet in onze tijdelijke voorraad aanwezig is, stellen wij u in verbinding met onze collega's in Miami. |
Percalion, hoeveel moet ik minstens voor Economie halen? :>
|
CENSUUR --- voor ik op mijn donder krijg.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
doe is niet zo enthousiast, het gaat over examens hier:roll:
|
da noemen ze 'zieke focks' ambiorix
|
allemaal gebuisd.
|
Citaat:
![]() We have your business under supervision. |
Citaat:
![]() (Sorry, 't was sterker dan mezelf. :oops:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik heb vorig jaar al Economie gehad en toen heb ik een 70 (= 14/20) gehaald.
Ik voldoe aan Percalion's eisen! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gadver.
Archeologie. |
Citaat:
|
Misschien is het beter dat ik nu geen opmerking maakt.
Oeps. |
Doe me er niet aan denken. Doe me er alsjeblieft niet aan denken.
|
allé, Kim of Uh-huh , wie kan het beste.. Wie heeft er uberhaupt al..
nééeeen dit gaat idd te ver!!!:-D |
Fuck, te laat.
|
:-D:-D
kheb mijn bericht nog net veranderd |
Je vergat nog een umlaut.
|
:rofl:
|
¨
|
Om even terug op het oorspronkelijke onderwerp te komen...
Morgen examen Inleiding tot de joodse cultuur. Wens mij geluk en al die andere goeie dingen. |
Citaat:
Ik vermoed dat je ook in het r gebouw examen hebt? En dat je ook rond 9.30 begint? (Dat laatste is een gok.) |
Ik heb om 9:00u examen (als ik wat mensen opzij duw, lukt dat wel) in R-013. Donkerblauw hemd, beige broek en knalzwart haar. Café zullen we dan wel zien, neem ik aan ;) Of in den Agora natuurlijk.
|
Ah doeme nee, besef net dat ik na het examen zo snel mogelijk naar huis moet. Familiale dingen en al. 't Zal nen andere keer worden :(
|
Citaat:
Beige broek, donkerblauw hemd, zwart haar. Check. 'k zal mijn groen petje aandoen. (Of laten we zeggen: bij hebben. :p) |
Citaat:
|
Ik had dat ook bijna gevolgd. Nu moet ik archeologie afleggen.
Gadver dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan: formatieprocessen? Wtf. Stratigrafie? Wtf. Luchtfotografie? Wtf. Terreinprospectie? Wtf. |
Algemene moraalfilosofie of religieus bewustzijn van W-Europa
:cheer: Als je het makkelijk wilt houden, dan toch. |
Ik volg geen archeologie omdat ik het geduld er niet voor heb. Met lepels en borstels graven is niet mijn idee van een spannende bezigheid. Geef mij maar de methode-Schliemann.
"Gaat het graven niet snel genoeg? Dynamiet!" Nu ja, maar goed dat mensen zoals ik geen archeoloog worden. De wereld zou veel rijker zijn aan putten en veel armer aan archeologische vondsten. |
Moraalfilosofie is zalig (maar is dat niet verplicht?). Europese cultuurwetenschappen ook. Alles met prof. Tanghe ook.
|
Citaat:
"Hé du, du einheemsche Barbahr! Fang die grosse Wehrecken an! Ich bin in meine Tent für das Kockteiluhr. Ich woll All gut aus sehn für die grosse Geldmachers im Westen, verstehn? Aso mach fort." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be