![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Nello, u vertoont opvallend veel gelijkenissen met een hondsdolle coyote. Tot die conclusie kwam ik na wat verhaaltjes van ex-partijgenoten te horen. Mag ik concluderen dat u effectief een hondsdolle coyote bent? ![]() |
Citaat:
Deze vraag is dus totaal naast de kwestie. Verder mag u dus niet concluderen dat ik een coyote ben, gezien de verschillen té groot zijn (vergelijk foto met mijn avatar). Toch bedankt voor uw vraag, en mocht u nog verder enige informatie nodig hebben, aarzel niet mij te contacteren via de gekende kanalen. |
:roll:
|
Citaat:
|
nog één gouden raad aan JVDB:
Als hij evengoed zou opletten naar de gelijkenissen tussen Vlamingen en Walen als tussen mij en het VB of tussen zichzelf en een gorilla, dan zou hij opslag geen separatist meer kunnen zijn. Wees dus consequent: of hou vast aan je verschiltheorieen, of zoek mee naar gelijkenissen, maar niet afhankelijk van de situatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus is het toch een kwestie van verschillen of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wacht op zijn volgende kronkelende uitleg. |
Citaat:
|
Heerlijke draad is dit 8-)
|
Citaat:
"Mijn hang naar separatisme heeft dan ook niets te maken met "verschillen of gelijkenissen tussen Vlamingen en Walen". In West-Europa delen buurvolkeren nu eenmaal heel veel zaken met elkaar. Wel heeft het te maken met de hang naar goed bestuur en de overtuiging dat de Vlamingen slechts in "een eigen huis" tenvolle hun eigen zaken kunnen regelen." Vandaar mijn eenvoudige vraag: vindt u dan dat er geen verschil is in bestuur tussen Noord- en Zuid-Belgen (ik vertaal voor u: tussen "Vlamingen" en "Walen")? |
Citaat:
Hoe kan jij een "goed bestuur" voor beide naties organiseren als hun sociaal-economische situatie findamenteel anders is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de "geschiedenis van de BUB" door mr. Yammine ergens te downloaden?
Dank bij voorbaat... |
|
Ik dacht dat hij het van zijn blog gehaald had? Kan het niet vinden...
|
Citaat:
U stelde dat de verschillen tussen Noord- en Zuid-België van u geen separatist maken. Wat dan wel? |
Citaat:
En ja, men kan gebieden die sterk van elkaar verschillen goed besturen. Dat wordt bewezen in zowat alle rijke landen van Frankrijk over Duitsland tot Finland en de Verenigde Staten. |
Citaat:
huoud u vast aan uw bretellen... :evilbat: FEDERALE STATEN :evilbat: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De twee ander staten zijn duidelijk unitair, ondanks de verschillende talen die er gesproken worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat dat mij verbaast uiteraard.:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk naar België: indien België unitair zou gebrleven zijn, dan was het al lang uit elkaar gevallen. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be