![]() |
Citaat:
|
Citaat:
jeuj :cheer: |
151
|
14
|
388
En er staan nog een paar zaken in die ik nog wel eens zou willen proberen ;) |
Citaat:
|
Mijn uitslag is 0... Wat is de bedoeling van dit SAAI ;-) spelletje? Ik versta er de zak van. :lol:
|
200 mooi rond.
|
Citaat:
|
70 ben ik nu saai?
|
Citaat:
Het is perfect mogelijk om een score van 14 te halen en een heel bevredigend seksleven te hebben. Niet iedereen heeft nood aan 'extreme' dingen op seksueel vlak, en de 'eenvoudige' dingen zijn naar mijn gevoel nog steeds de leukste, de puurste, en geven ook het meest bevrediging. Al de rest is spielerei en draagt, alweer naar mijn gevoel, niks substantieels bij. De mensen met een 'lage score' zijn misschien de mensen die niet krijgen wat ze willen, maar evengoed de mensen die genieten van 'normale' seks, zonder extravagante toestanden, en dat vind ik persoonlijk mooier dan mensen die met seks liefst zo extreem mogelijk willen gaan. |
Citaat:
:-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik noem mezelf nu niet bepaald preuts en krijg een score van 182. Om boven de 250 te geraken moet je je volgens mij anaal laten nemen door een rottweiler, met een voorbindpenis een kip liggen nemen, intussen drie venten tegelijk pijpen en je vaginaal door een paard laten neuken. En dat allemaal op de Groenplaats in Antwerpen, terwijl je ondergepist wordt door 17 omstaanders. :roll: ;-) |
Citaat:
:cheer::cheer::cheer: Nynorsk :cheer::cheer::cheer: (heb ik altijd al willen doen, in deze draad durf ik het ook ineens ;-) ) |
Citaat:
en trouwens, wat denkt gij van mij? :-D |
Citaat:
... dat jij één van die 17 omstaanders bent, die tegelijk aan een duvelflesje zit te lurken... :mrgreen: |
Hoe werkt dat spelletje toch? Mijn uitslag blijft 0. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst 'test man' vanboven kiezen, dan de antwoorden naar keuze aanvinken en onderaan 'bereken mijn score' aanklikken... |
Citaat:
ooit een collega gehad die een hele lijst klanten moest afbellen ... na een paar uur bellen hoor ik ze tegen één daarvan zeggen ... "ik bel u, want u heb ik nog niet gevogeld...:oops: op mijn lijstje hé ! " poogde ze het nog te redden ... was een landschapsbureau ... zelden zo gelachen met z'n allen ! :lol: vond ik wel relevant in deze ... |
Mijn vrouw was eerst telefoniste bij inlichtingen van de Post.
Een keer waren de PC's uitgevallen, waarop ze tegen een beller zei. "Wacht maar, dan help ik U wel even handmatig"....:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een collega vroeg me eens op de man af " en Lantjes, pakte gij uw madam soms eens in haren bruinen?" Wel, dat is er voor mij over...dat dient daar niet voor, 'k zou dat in mijn gat ook niet willen en dat was ook mijn antwoord.:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo, was het nu zo erg? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde gewoon, te weinig is niet echt goed, maar teveel mischien nog minder :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be