![]() |
Mijn excuses aan iedereen die ik hiermee voor het hoofd stoot, maar ik moest ze posten:
![]() |
Nee, ik hou niet van madammen met een bontjas,
madammen met nen bontjas zijn gemeen. 'k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas, tegen madammen met een bontjas zeg ik neen. |
Citaat:
Pffft ... madam is madam :) |
Citaat:
ik weet niet of ik excuses wel voldoende vind. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Zijn die rechtse niks voor Duupje? :-D
Voor als ge eens naar iets chique moet ;-) |
Citaat:
;-) |
1 Bijlage(n)
of deze
|
ook die hak zeker ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Enfin, ik kruip in mijn bad. Tot later ergens ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Meestal draag ik heel andere schoenen hoor. |
Ik had vandaag mijn Robert Clergerie bottekens aan. Halfkort, lichtbeige, cowboymodel maar wel met sleehak.
Deze vind ik ook schitterend: ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Puch Nozems Promotie [SIZE=-1]"Suede Clarks zijn echte 'Puch-schoenen' en een buddyzit op een Puch was ondenkbaar. Kon echt niet. Vriendinnetjes zaten soms urenlang achter op een simpel ... www.studio-dakota.nl/puch/puchclubs.html - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Skyrider Magazine, [SIZE=-1]Ik droeg een spijkerbroek en bordeelsluipers, de zogenaamde Clarks. Het leek wel of deze 'Puch-periode' jaren heeft geduurd, terwijl het maar een periode ... home.hetnet.nl/~rPn60/Skyridersmei96.htm - 9k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE] Puch Timer, [SIZE=-1]Inspelend op de suggestie dat de oude (Puch)garde het toch een beetje laat ... jazeker, de onvermijdelijke Clarks aan de voeten, ontspannen snorrend met een ... home.hetnet.nl/~rpn60/PuchTimerApril94.htm - 8k - In cache - Gelijkwaardige pagina's [ Meer resultaten van home.hetnet.nl ][/SIZE] |
Momenteel zit ik hier op mijn sloffen.
|
Dat gaat niemand aan welke schoenen ik aan heb!:?
|
Citaat:
Miggie vind ik een toffe bijnaam. En het zijn heel goede schoenen, men kan er urenlang mee stappen zonder moe te worden, wat meer modieus schoeisel niet toelaat. |
Citaat:
|
Mogen we nog onze privé houden, ja?:?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ? |
Citaat:
Niets is stommer dan schoenen en niets is saaier dan schoenen kopen.:? |
Neen, schoenenzotten staan bij mij een streepje achter.:?
|
Citaat:
|
Kleding vertelt heel veel over een persoon. Men kan alles aflezen van de kleding.
|
Citaat:
|
Citaat:
Timberland-schoenen. Google is jouw vriend. |
ik draag onder mijn sexy cowboylaarsjes echte cookiemonster sokken, die heb ik uit Chicago van een vriendin gekregen met de post.
Zoiets, maar de mijne zijn mooier - ik moet ten minste nog iéts aan de fantasie overlaten ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Idd, kleding, is ENORM belangrijk! En ik let daar héél goed op, en ik hou ervan goedgekleed te zijn, maar mn schoenen zijn eerder neutraal, van degelijke kwaliteit. Te combineren met al mijn kledingstypen. |
Citaat:
http://marcdecoster.blogspot.com/200...519024536.html |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be