![]() |
Citaat:
Maar goed Leterme heeft gefaald en het enige wat hem rest is wat cafépraat en hier en daar een volgeling te ronselen in zijn haat tegen wallonie. |
Citaat:
Het is niet de eerste keer dat Leterme zich niet kan beheersen en zo iemand zou dan premier worden. |
Citaat:
|
Citaat:
De Walen mogen denken wat ze willen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg nu nog eens dat walen hun niet aanpassen. |
Citaat:
Aan zijn niveau kan jij trouwens evengoed nog in geen lichtjaren tippen. |
Ik beaam ook vierkant wat Kortaf zei:
Citaat:
|
Citaat:
En ik zal u er aan herinneren Leterme is de verkiezingsoverwinnaar. Dus ik zie niet in waarom u weer met een scheve vergelijking moet komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat BHV betreft geef ik de vlaming geen ongelijk of ze er ergens mee gaan raken dat is nog maar de vraag. Maar als ze toch zo sterk staan in hun schoenen moeten ze er toch ook raken in een regering zonder voorakkoord. |
Citaat:
dus ge kunt al denken waar we willen geraken...enne...een regering zonder voorakkoord ligt ver uit de richting van waar we moeten zijn zene Santos. :-P:-P:-P Ge kunt altijd eens een derde keer met Verhofstadt proberen, maar die heeft heel zijn interieur de voorbije 8 jaar al in de kachel geduwd peins ik. Maak die mens anders minister president in het Elysette, 't is toch zo'n super vedette. |
Citaat:
Kent U nog zo veel landen waar dat dit gebeurt? :-D En dan worden de Vlamingen, zelfs door een groot gedeelte van onze "Vlaamse' media en BV's als onverdraagzamen afgedaan... :roll: :-D |
Citaat:
CD&V - NVA heeft 30 van de 88 vlaamse zetels, sinds wanneer is dat een meerderheid? De eisen die zij stellen waren blijkbaar van minder belang voor de andere. In alle landen waar democratie is zal compromis nodig zijn, maar blijkbaar in Belgie zou het niet meer moeten want ze hebben ineens de meerderheid. |
Citaat:
Kwstie vAn zeker te zijn dat ge volgende keer wel die meerderheid voor u ziet staan waar ge nu zo hautain naar vraagt. be carefuL what you'r asking for, you might get it |
Citaat:
Leterme wordt geen premier omdat de paarse partijen, en zeker de liberalen, een prominente rol aan de CD&V niet gunnen. En daar worden ze in gevolgd door de paarse journalisten van de RTBF en VRT ... |
Citaat:
Hautain is u anders ook niet vreemd, u heeft nog geen halve overwinning maar kraait wel al victorie. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zijn ze dan toch zo goed in niet in het Frans spreken/begrijpen. |
Citaat:
ps het forum op DS al gelezen, Leterme krijgt groot gelijk van de Vlamingen |
Citaat:
|
Citaat:
Na een half jaar zijn ze eindelijk akkoord om staatshervormingen te 'bespreken' :-D Als de nonners willen, bougeert er niets meer in dit land... :-D |
Citaat:
het cordon komt uit de koker van de ps mafia en extreem limks (agalev) revisionisme schrikt u niet af zo te zien |
Citaat:
Als Vl & W geen gemeenschappelijk doel meer hebben en liever zelf en onafhankelijk besturen en beslissen, dan moeten wij mekaar de vrijheid gunnen om dat te verwezenlijken |
Citaat:
Omdat niemand zijn vingers wil verbranden aan het VB. Ja en DS is ineens representatief voor vlaanderen. Internet representeert een minderheid van de bevolking. Ken anders vlamingen genoeg die beschaamd zijn over Leterme zijn uitlatingen ondanks dat ze wel voor hem hebben gestemd; |
Citaat:
We worden gegijzeld door de onbekwaamheid van de ex-formateur |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan maar praten over objectiviteit en schelden!? Feit is dat een Vlaams boegbeeld die als programma heeft de eenparige resoluties van het vlaamse parlement geen eerste minister kan worden zonder zijn programma te verloochenen België en Vlaanderen dat gaat niet samen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BONNE CHANCE |
Citaat:
Hij had misschien beter realistische objectieven gezet in plaats van popularistische. Ik pretendeer niet de positie van 1ste burger van het land te worden, dus ik kan nog altijd mijn ongezouten mening zeggen. |
Vlamingen mogen onbeperkt met nazi's vergeleken worden en bij de hele toestand rond de formatie wordt vergeleken met Servische toestanden, maar de Walen krijgen eens een scheldwoord tegen en ho maar...
De reactie van nestbevuilers �* la Walter Pauli ergeren mij dan nog het meeste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie heeft de rtbf-uitzending van 5/12 gezien? Op DS staat een onbruikbare link en de rtbf zet het niet online via hun blog. Als iemand de reportage online vindt.. postenpostenposten..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be