Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde
(Bericht 8626085)
Ik heb die persoon in elk geval heel hoog op.
Een klokkenluider die mistoestanden aanklaagt.
Die wordt normaal gezien toch verafgood door de linksen?
|
Droom niet! Een klokkenluider zondigt steeds tegen de omerta.
En zowel links als rechts krijgen er diarree van.
Het is niet omdat je zelf rechts of links bent dat je de naakte waarheid moet ontkennen. Er zijn er weinigen in dit land die moeten te koop lopen met hun onschuld.
Trouwens dat het zovele decennia al duurt voor er boven komt wat heden te grabbel wordt gegooid is wel het bewijs dat nooit een politieker zich over deze gang van zaken heeft bekommerd. Zowel daders als zwijgers hebben dus schuld.
Het bad zit vol modder waaruit iedereen nu zijn kop omhoog steekt.
En jullie gekakel verandert daar niks aan ten gronde. :evil:
Die omerta waarmee iedereen akkoord is; dacht ik toch; veroorzaakt die graaicultuur die trouwens ingebakken is bij alle mensen.
De hardste roepers en gechockeerden zijn dikwijls de ergsten.
Wanneer de wet in de vuilbak belandt; ingevolge omstandigheden; dan is 50 % onder ons bereid tot moorden. Wat we trouwens kunnen vaststellen in alle gebieden waar er oorlog uitbreekt. :evil:
En dat er op deze manier iets naar boven komt; dader is dus niet gekend;
hangt dik mijn voeten uit. Het bewijst het nut van de omerta.
Bovendien zal men ergens een dader zoeken en vinden of denken te vinden.
En die moet dan opdraaien. Zowel bij links als bij rechts.
Dat is de waarheid waar niemand wilt aan denken. :evil:
Maar kleiner grut wordt dikwijls uitgekozen als dader. Enig bewijs is daarvoor niet nodig. Wie opgehangen wordt is trouwens altijd schuldig voor het plebs. Trouwens de echte schavot-buil is nooit iemand van adel.
Ik vind juist daarom deze topic een macaber gedoe.
Er klopt iets niet. En als het allemaal terecht is wat er hier gezeverd wordt dan hebben wij er niks mee te maken. Onze verkozenen moeten hun verantwoordelijkheid nemen! :evil: