Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Is bezoek Dossinkazerne ‘links en onnozel’? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261034)

patrickve 1 oktober 2021 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9784332)
Dat ze zulke lieftallige (??) dames ook maar eens naar Dossin moeten sturen. Baat het niet dan schaadt het niet.

De brandstapel op met die heidenen ! Baat het niet, dan schaadt het niet !

Djeezes rules !

Xenophon 1 oktober 2021 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9784338)

Djeezes rules !

Met een steen rond de nek in het water.

Als ze verdrinken zijn ze onschuldig.

Het Oosten 1 oktober 2021 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9784338)

Djeezes rules !

Heidenen? What's in a word. Deze vrouwen op de foto zijn gelovigen. In Hitler dan. Edoch, we weten ondertussen wat dat akelig ventje heeft uitgespookt.

patrickve 1 oktober 2021 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9784345)
Heidenen? What's in a word. Deze vrouwen op de foto zijn gelovigen.

Ik gaf gewoon maar de equivalentie aan in andere tijden van uw opvatting wat er met mensen moet gebeuren als ze sympathieen hebben die niet naar uw smaak zijn.

Citaat:

In Hitler dan. Edoch, we weten ondertussen wat dat akelig ventje heeft uitgespookt.
Dat vonden zij misschien prima. Jij vindt dat akelig, anderen vinden dat OK. Dat is wat het wil zeggen, een andere mening hebben he.

WYSIWYG 1 oktober 2021 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9784350)
Ik gaf gewoon maar de equivalentie aan in andere tijden van uw opvatting wat er met mensen moet gebeuren als ze sympathieen hebben die niet naar uw smaak zijn.

Dat vonden zij misschien prima. Jij vindt dat akelig, anderen vinden dat OK. Dat is wat het wil zeggen, een andere mening hebben he.

Uitgesloten.
Eenieder moet de leer van het Oosten strikt volgen.
De taliban kan hier nog wat komen opsteken, de mietjes.

Het Oosten 1 oktober 2021 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9784350)

En dus: dat de nazi's miljoenen Joden en Slaven hebben uitgemoord is ok voor u. Want de nazi's vonden het ok.

Trekt nergens op, zulke redenering. Een abjecte relativering is zulke redenering.

WYSIWYG 1 oktober 2021 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9784359)
En dus: dat de nazi's miljoenen Joden en Slaven hebben uitgemoord is ok voor u. Want de nazi's vonden het ok.

Trekt nergens op, zulke redenering.

Dat is uw mening. Dat mag.
Maar er kunen andere meningen over bestaan. En dat moet ook kunnen. Dat is vrijemeningsuiting. Toch niet moeilijk te snappen, zelfs voor iemand met een simpele geest.

Zipper 1 oktober 2021 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9784359)

Trekt nergens op, zulke redenering. Een abjecte relativering is zulke redenering.

Dat zegt Patrick nergens, gij tracht hem die woorden in de mond te leggen.

WYSIWYG 1 oktober 2021 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9784362)

Dat is hun tactiek. De tactiek-De Win of de tactiek-Cools als u wilt.

Zipper 1 oktober 2021 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9784366)
Dat is hun tactiek. De tactiek-De Win of de tactiek-Cools als u wilt.

Hoe dikwijls zou Voltaire zich al gekeerd hebben in zijn graf, in deze draad ??

"Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen."

Het Oosten 1 oktober 2021 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9784362)

Hij zegt gewoon dat hetgeen de nazi's hebben uitgespookt volgens henzelf goed was. Maar hij zegt er nooit bij dat het volgens hem moreel zeer slecht was. En als hij niet zegt dat het beesterijen waren die de nazi's uitgevreten hebben, dan keurt hij deze daden stilzwijgend goed.

Zipper 1 oktober 2021 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9784370)
Hij zegt gewoon dat hetgeen de nazi's hebben uitgespookt volgens henzelf goed was. Maar hij zegt er nooit bij dat het volgens hem moreel zeer slecht was. En als hij niet zegt dat het beesterijen waren die de nazi's uitgevreten hebben, dan keurt hij deze daden stilzwijgend goed.

Is dat "De Wet van het Oosten" ??

Het Oosten 1 oktober 2021 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9784375)

Ik moet het zo vaak herhalen. En nu weer: ik zeg maar wat is.

Zipper 1 oktober 2021 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9784377)
Ik moet het zo vaak herhalen. En nu weer: ik zeg maar wat is.

Juist, wat gij zegt is wet ??

Xenophon 1 oktober 2021 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9784361)
Dat is uw mening. Dat mag.
Maar er kunen andere meningen over bestaan. En dat moet ook kunnen. Dat is vrijemeningsuiting. Toch niet moeilijk te snappen, zelfs voor iemand met een simpele geest.

In Belgie is er geen vrije meningsuiting, enkel de door de staat goedgekeurde mening mag openbaar verkondigd worden, anders volgt er gevangenisstraf.

WYSIWYG 1 oktober 2021 10:56

Citaat:

Men kan daar volgens u geen mening over hebben. Uw verplichting om een mening te hebben is al een inbreu’ op de vrijemeningsuiting. Maar ik ben er vast van overtuigd dat u dat niet begrijpt/ wilt begrijpen.
Uw leuze is: iedereen moet een mening hebben en dan nog de mijne. Wie geen mening of een andere mening heeft, moet vervolgd veroordeeld en gestraft worden. Dat is de rode draad in al uw tussenkomsten.
Niet de anderen, maar mensen als u zijn de onverdraagzamen.

WYSIWYG 1 oktober 2021 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9784375)

De nieuwe westerse sharia.:roll:
De sharia van het Oosten.

TheFourHorsemen 1 oktober 2021 11:01

Citaat:

Het gaat er niet om wat Patrickve er persoonlijk over denkt.

Waar het wel over gaat is dat zulke meningen - hoe absurd ze in mijn ogen ook zijn - niet strafbaar mogen zouden zijn.

Het Oosten 1 oktober 2021 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9784379)
Juist, wat gij zegt is wet ??

Helemaal niet. Het is de realiteit. Soms moeilijk te begrijpen voor primaire geesten, maar alla.

Zipper 1 oktober 2021 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9784390)
Helemaal niet. Het is de realiteit. Soms moeilijk te begrijpen voor primaire geesten, maar alla.

dus toch wet

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be