Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Moet Geert Wilders vervolgd worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229890)

gunter5148 23 april 2024 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10345451)
Wilders heeft 24/7 bescherming van minstens 8 mensen.
Niet door de bedreigingen van links maar wel die van religieuze idioten en staten(!).

Centraal aangestuurde religie is zowat het meest "links" dat je kan zijn.
1 "leider" met talloze brave en bange volgelingen.
Of dat nu een spirituele dan wel wereldlijke- of staatsleer is, is irrelevant.
Woke is nu de leer.
Vaxcisme is nu de leer.
Ukrisme is nu de leer.

De communisten trachten de keuze te beperken tot 2; ofwel ben je een mede-communist, ofwel ben je een fascist. En die laatste mogen er gewoon aan volgens de eerste

Ik ben geen van beide.

Ik ben rechts, en vrij.

Eberhard Leclerc 23 april 2024 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10345462)
Is me dat een aandachtshoer zeg... :lol::lol::lol:

8 mensen, 24/7 :roll:

En dat voor een leidertje van extreem-rechts...
bodyguards...

Heeft alles te maken met de dood van Pim.

In NL willen ze absoluut vermijden dat dit nog eens gebeurt.
Dat de beveiliging zo krankzinnig hoog is opgeschroefd heeft alles te maken met het feit dat er ook staten op het hoofd van Wilders jagen.
Een land als Iran heeft hele andere middelen en capaciteiten dan een verdwaalde gek.

dalibor 23 april 2024 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 10345463)
Centraal aangestuurde religie is zowat het meest "links" dat je kan zijn.
1 "leider" met talloze brave en bange volgelingen.
Of dat nu een spirituele dan wel wereldlijke- of staatsleer is, is irrelevant.
Woke is nu de leer.
Vaxcisme is nu de leer.
Ukrisme is nu de leer.

De communisten trachten de keuze te beperken tot 2; ofwel ben je een mede-communist, ofwel ben je een fascist. En die laatste mogen er gewoon aan volgens de eerste

Ik ben geen van beide.

Ik ben rechts, en vrij.

Goede mensch.

U wint een intellectueel weekend met Geert Wilders.

Pandareus 23 april 2024 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10345480)
Heeft alles te maken met de dood van Pim.

In NL willen ze absoluut vermijden dat dit nog eens gebeurt.
Dat de beveiliging zo krankzinnig hoog is opgeschroefd heeft alles te maken met het feit dat er ook staten op het hoofd van Wilders jagen.
Een land als Iran heeft hele andere middelen en capaciteiten dan een verdwaalde gek.

Staten jagen op hem... :roll:


Komaan, dat geloof je toch zelf niet dat pakweg Iran ook maar enige belangstelling heeft voor die geblondeerde relschopper die gelooft in zijn eigen mythe ?

dalibor 23 april 2024 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10345498)
Staten jagen op hem... :roll:


Komaan, dat geloof je toch zelf niet dat pakweg Iran ook maar enige belangstelling heeft voor die geblondeerde relschopper die gelooft in zijn eigen mythe ?

Inderdaad. Ik proef hier een navelstaarderigheid uit Nederlandse hoek.

Ik verwees naar veel recentere moorden dan die op Fortuyn in de UK en in Duitsland. Maar aangezien dat moorden waren op linkse politici tellen ze niet als de uiting van een gevaar dat politici lopen.

gunter5148 23 april 2024 20:56

Hier, een blonde communist die de niet-communisten dood wenst.

https://www.zerohedge.com/political/...ump-supporters

gunter5148 23 april 2024 21:05

N
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10345490)
Goede mensch.

U wint een intellectueel weekend met Geert Wilders.

Buiten wat gekwijl en gezever komt er niet veel uit communisten uit.

cato 23 april 2024 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10345451)
Wilders heeft 24/7 bescherming van minstens 8 mensen.
Niet door de bedreigingen van links maar wel die van religieuze idioten en staten(!).

Wilders kost de belastingbetalers al jaren een kapitaal , daarbij vergeleken is het maandsalaris van Timmermans erg weinig.

dalibor 23 april 2024 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 10345521)
Buiten wat gekwijl en gezever komt er niet veel uit communisten uit.

Een echte libertariër laat zich niet zo rap verleiden tot banaal gescheld.

Blijven trainen!

Maar het bijzonderste blijft hoe een zelfverklaard libertariër terechtkomt in het kamp van een neurotische controlfreak als Poetin.

Gewoon omdat men karakterieel lekker tegendraads wil doen tegen de hoofdstroom die de kant van Oekraïne kiest.

Eberhard Leclerc 23 april 2024 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10345535)
Wilders kost de belastingbetalers al jaren een kapitaal , daarbij vergeleken is het maandsalaris van Timmermans erg weinig.

Er worden honderden mensen in NL beveiligd. Wilders, andere politici, rechters, journalisten, officiers, leden vh Koninklijk huis, enzv.

De prijs van democratie.

die lmgt in narcostaat Nederland ierts hoger dan bij ons.

gunter5148 24 april 2024 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10345537)
Een echte libertariër laat zich niet zo rap verleiden tot banaal gescheld.

Blijven trainen!

Maar het bijzonderste blijft hoe een zelfverklaard libertariër terechtkomt in het kamp van een neurotische controlfreak als Poetin.

Gewoon omdat men karakterieel lekker tegendraads wil doen tegen de hoofdstroom die de kant van Oekraïne kiest.

Ik neem de vrijheid om niet in te gaan op uw infantiele dualiteit. Verder dan wat loze beschuldigingen geraken communisten toch niet.

Veel plezier met uw onderwerping aan het collectief, verder, en ik hoop dat de moordlust niet zo erg wordt als in het verleden, als blijkt dat de bevolking kiest voor vrijheid in plaats van slavernij.

ViveLaBelgique 24 april 2024 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10345535)
Wilders kost de belastingbetalers al jaren een kapitaal , daarbij vergeleken is het maandsalaris van Timmermans erg weinig.

Welk maandsalaris krijgt Timmermans volgens jou ? Van wie krijgt hij zijn maandsalaris, hoe hoog is het, welke extra-legale voordelen krijgt hij en hoeveel bedraagt zijn oprotpremie ?

cato 24 april 2024 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10345480)
Heeft alles te maken met de dood van Pim.

In NL willen ze absoluut vermijden dat dit nog eens gebeurt.
Dat de beveiliging zo krankzinnig hoog is opgeschroefd heeft alles te maken met het feit dat er ook staten op het hoofd van Wilders jagen.
Een land als Iran heeft hele andere middelen en capaciteiten dan een verdwaalde gek.

Extreem rechts doet in Nederland niet anders dan politici , journalisten en wetenschappers enz bedreigen.
Zij zijn na de jihadisten het grootste gevaar voor de veiligheid van veel mensen
in ons land.

Eberhard Leclerc 24 april 2024 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10345750)
Extreem rechts doet in Nederland niet anders dan politici , journalisten en wetenschappers enz bedreigen.
Zij zijn na de jihadisten het grootste gevaar voor de veiligheid van veel mensen
in ons land.

Ik dacht dat dat de Hollandse voetbalhooligans waren?

Jay-P. 25 april 2024 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10345480)
Heeft alles te maken met de dood van Pim. In NL willen ze absoluut vermijden dat dit nog eens gebeurt.

Dat de beveiliging zo krankzinnig hoog is opgeschroefd heeft alles te maken met het feit dat er ook staten op het hoofd van Wilders jagen.

Een land als Iran heeft hele andere middelen en capaciteiten dan een verdwaalde gek.

Woehaha! Van traditionele Nederlandse pretentie gesproken wanneer men denkt dat een land zoals Iran ook maar een iota belang hecht aan een gebleekte import Indonesiër als Gertie Bleekwaterkoppie! :rofl:

Lukkas 25 april 2024 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10345750)
Extreem rechts doet in Nederland niet anders dan politici , journalisten en wetenschappers enz bedreigen.
Zij zijn na de jihadisten het grootste gevaar voor de veiligheid van veel mensen
in ons land.

Kan u deze bewering staven, zo niet is dit pure haatzaaierij.

Boduo 25 april 2024 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 10345828)
Kan u deze bewering staven, zo niet is dit pure haatzaaierij.

"Extreem" recht is wel democratisch verkozen !

gunter5148 25 april 2024 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10345750)
Extreem rechts doet in Nederland niet anders dan politici , journalisten en wetenschappers enz bedreigen.
Zij zijn na de jihadisten het grootste gevaar voor de veiligheid van veel mensen
in ons land.

Heeft de libertarische partij van NL opgeroepen tot geweldspleging tegen de extreem linkse communisten en fascisten?

Eberhard Leclerc 25 april 2024 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 10346054)
Heeft de libertarische partij van NL opgeroepen tot geweldspleging tegen de extreem linkse communisten en fascisten?

Dat niet. Maar de FVD wil wel volkstribunalen instellen.

Voor mij nog binnen de marges.

gunter5148 25 april 2024 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10346077)
Dat niet. Maar de FVD wil wel volkstribunalen instellen.

Voor mij nog binnen de marges.

Wat? Directe democratie waarin de bevolking de overheid kan terechtwijzen?

Wat een interessante denkpiste.

In een relatie waar slechts 1 partij de andere kan terechtwijzen, spreken we over een meester en slaaf relatie.

Dus, ik begrijp dat er mensen zijn die vinden dat wij de overheid NIET mogen terechtwijzen middels een volkstribunaal?

Die laatste zijn dus slaven.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be