Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

bembem 10 december 2014 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7445654)
Seffens maken ze de geiten weer kwaad.

en de ezels

jogo 10 december 2014 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7445409)
Zelfde weg gegaan als de handleiding, hé.... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=Yp-VjWBu9kQ

Klojo eerste klas 10 december 2014 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 7446085)

Daarvoor is inderdaad een hand'leiding' niet overbodig :lol:

Klojo eerste klas 10 december 2014 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7445713)
[Professionele computerverkoper uit "foute vrienden"modus]
f5 is het zesde knopje vanaf de linkerkant van uw toetsenbord, op het bovenste rijtje met toetsen. Waarom ze f5 niet op de vijfde plek zetten weet ik niet maar het zal wel weer op een maandag zijn uitgevonden en je weet hoe dat gaat, het staat boven de 6 en de 7 toets die zich op de tweede rij van boven te beginnen bevinden, het kan natuurlijk een beetje lastig zijn omdat de 6 toets eigenlijk de zevende toets is wat ook hier aanleiding is om nog eens te blablabla....
[/Professionele computerverkoper uit "foute vrienden"modus]

Staat daar niks over in de handleiding ? :?

Marie van de koster 10 december 2014 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7445412)
Als je de mijne vindt, laat iets weten ?

Ik heb heel de dag gezocht maar niets gevonden, sorry :-(

Marie van de koster 10 december 2014 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7445418)
Als je hem op zijn paard wil krijgen zeg je 'Naar de West-Vloanders' ;-)

Bedankt voor de tip :-)

Marie van de koster 10 december 2014 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7445536)
De eerste die 1.000.000 postings plaatst in deze draad ,
krijgt 1€ van mij gratis & voor niks !!!!

Wow!!! :lol:

Marie van de koster 10 december 2014 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7445605)
manta 1.000.000
Marie van de koster 3.435
cookie monster 738
Miauw! 721
Zucht 565
Klojo eerste klas 493
bembem 233

8-)

Dat noemen ze dan weer met spek schieten :lol: maar in uw geval is het schieten met een heel varken ;-)

Klojo eerste klas 10 december 2014 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7446903)
Ik heb heel de dag gezocht maar niets gevonden, sorry :-(

't Is nikske, 'k was toch al vergeten waarover 't ging....ne mens zou er de kluts van kwijt geraken :oops:

Klojo eerste klas 10 december 2014 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7446912)
Dat noemen ze dan weer met spek schieten :lol: maar in uw geval is het schieten met een heel varken ;-)

Zeg gerust 'met een hele West-Vlaamse varkensstal' :twisted:

manta 10 december 2014 16:52

Dag 1:
Flik tegen manta: Ge moet een beter licht op uwe velow hebben want mé dééz is oew pil precies wa plat...
manta tegen flik: zo'n pilleke is rap op hé, da's gelijk gij als ge achter nen bandiet loopt, ge stopt ook nogal rap...
Flik tegen manta: blablabla morgen ni in orde, boete blablabla...

(manta vol koleire langs de Krak, fietslampkes kosten er drie euro, batterieke bij, ineens 18 gekocht, 8 rode voor vanachter en 10 witte voor de voorkant)

Dag 2:
Flik tegen manta: Gij moogt zo niet rijden, ge verblindt de mensen met al die lampen...
manta tegen flik: speelt met een ander z'n kloten, 'k moet m'n bengels gaan halen, zeveraar.

Nu vraag ik me eigenlijk af waarom ze reclame maken dat ge gezien moet worden als ge geen lampeke meer op uwe velo moogt hangen...:?

Marie van de koster 10 december 2014 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7446925)
Dag 1:
Flik tegen manta: Ge moet een beter licht op uwe velow hebben want mé dééz is oew pil precies wa plat...
manta tegen flik: zo'n pilleke is rap op hé, da's gelijk gij als ge achter nen bandiet loopt, ge stopt ook nogal rap...
Flik tegen manta: blablabla morgen ni in orde, boete blablabla...

(manta vol koleire langs de Krak, fietslampkes kosten er drie euro, batterieke bij, ineens 18 gekocht, 8 rode voor vanachter en 10 witte voor de voorkant)

Dag 2:
Flik tegen manta: Gij moogt zo niet rijden, ge verblindt de mensen met al die lampen...
manta tegen flik: speelt met een ander z'n kloten, 'k moet m'n bengels gaan halen, zeveraar.

Nu vraag ik me eigenlijk af waarom ze reclame maken dat ge gezien moet worden als ge geen lampeke meer op uwe velo moogt hangen...:?

:rofl:

manta 10 december 2014 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7446943)
:rofl:

Ik geef toe dat maandag m'n batterij van dat lampje zowat leeg was en er enkel wat gele schijn uitkwam. Maar 'k moest toch extra lampjes hebben voor de kinderen hun fietsen (blijkbaar pikken ze die al eens) en die komen ook van pas in 't geval er zo'n elektrieke storing van komt.
Maar dat ne zeepsmoel gaat lullen da'k een lamp teveel op m'ne velo heb hangen op ne moment da'k me moet haasten kan'k ni verdragen...:evil:

Klojo eerste klas 10 december 2014 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7446963)
Ik geef toe dat maandag m'n batterij van dat lampje zowat leeg was en er enkel wat gele schijn uitkwam. Maar 'k moest toch extra lampjes hebben voor de kinderen hun fietsen (blijkbaar pikken ze die al eens) en die komen ook van pas in 't geval er zo'n elektrieke storing van komt.
Maar dat ne zeepsmoel gaat lullen da'k een lamp teveel op m'ne velo heb hangen op ne moment da'k me moet haasten kan'k ni verdragen...:evil:

In 't vervolg een lamp uit de luster gebruiken, met een verlengdraad....en hopen dat er niemand de prise uittrekt....

jogo 10 december 2014 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7446925)

Gevreesd wordt dat gij een nieuwe rage ,op de openbare weg ,in gang zet met uw rijdende kerstverlichting.

manta 10 december 2014 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 7447181)
Gevreesd wordt dat gij een nieuwe rage ,op de openbare weg ,in gang zet met uw rijdende kerstverlichting.

Kerstboomke op batterijen en kerstlichtjes op batterijen heb ik nog liggen, dat moet ik er nog opzetten. ;-)

cookie monster 11 december 2014 03:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7446908)
Wow!!! :lol:

Yup :)

btw: Ik vind dit leuk :thumbsup:
http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...t-in-bad.dhtml

cookie monster 11 december 2014 03:01

Maffeuuuuh :sleeping:

bembem 11 december 2014 03:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7446963)

:lol::lol::lol:

bembem 11 december 2014 03:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7447616)
Maffeuuuuh :sleeping:

zlaapwel cookie ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be