![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok mijn beste,lever nu maar het sluitend bewijs dan Vlaanderen hiervoor verantwoordelijk is... |
Citaat:
|
Citaat:
Dus niet alleen de Vlamingen,maar ook de brusselaars en die paar tienduizenden duitstaligen zijn daar verantwoordelijk voor.... En de wallonekes zijn uiteraard volledig onschuldig,natuurlijk meneer, die hebben nog nooit één euro te veel ontvangen en hun begroting is alle jaren sluitend....:roll::roll::roll: En zo te zien gelooft u uw eigen onzin ook nog... Van indoctrinatie gesproken.... Echt du caca niveau....:roll: |
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
:offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic: :offtopic::offtopic::offtopic::new-bday::offtopic::offtopic::offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
Als ik vind dat het een mooi citaat is dan volstaat toch wat ik geschreven heb? Ik denk dat Patrickve er ook zo tegen aankijkt. En ja, het is deze maal wel degelijk :offtopic:. |
Even recapituleren:
de verantwoordelijke staatsmannen-in-wording hebben een begroting opgesteld die de test van Europa glansrijk heeft doorstaan, maar Europa heeft dat nog niet door of wil dat niet geweten hebben. Europa gaat dan ook holderdebolder pardoes de berg af, en krijgt 00/100 op het rapport. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:offtopic:
|
Citaat:
Written on system modus...:lol::lol: |
Citaat:
|
Frankrijk is van oordeel dat i.v.m. de veiligstelling van de Euro, de besparingen aan de uitgavekant in België naar Europees recept zo drastisch mogelijk doorgevoerd worden.
Dat heeft immers het voordeel dat mocht België ooit (de kans hierop wordt steeds groter) gesplitst geraken en Frankrijk moreel verplicht is Wallonië van de ondergang te redden, ze zelf niet al deze besparingsmaatregelen dient te treffen. "Ieder nadeel hep zijn voordeel" |
Verwonderlijk?
Alle onderhandelende partijen hadden toch zo'n roze bril op, en niets kon meer fout lopen, toch? Alles was posititief... Groeicijfers iets te postitief ingeschat, zoals door de NVA voorspeld. En de werkmens betaalt... Laat me raden: het is de fout van de NVA en het VB (die beiden nooit aan de macht zijn geweest). Juist... |
Citaat:
Hypocrisie heet zo'n gezeik. Van een wil tot democratisch besturen geeft het ook niet veel blijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be