Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Alboreto 22 juni 2011 05:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5520669)
Natuurlijk zijn dat dezelfde personen. :roll:
Laat ze nu gewoon rustig dat toneeltje opvoeren dat het 2 verschillende personen zijn.

Ah, dus ge noemt Maarten een leugenaar?
Noted.

Alboreto 22 juni 2011 05:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arouet (Bericht 5520686)
Ik neem aan dat de moderatie daar voldoende bewijs voor heeft

In tegendeel, Maarten zegt dat ze niet dezelfde persoon zijn.

EddyBal 22 juni 2011 06:15

Hier is veel te veel onverdraagzaamheid tegen onverdraagzaamheid. Men zou beter wat toleranter zijn tegenover de tolerantie en wat minder moderatief tegen de moderators.

Alboreto 22 juni 2011 06:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5520960)
Hier is veel te veel onverdraagzaamheid tegen onverdraagzaamheid. Men zou beter wat toleranter zijn tegenover de tolerantie en wat minder moderatief tegen de moderators.

Klinkt goed, zolang we niet tolerant moeten zijn t.o.v. onverdraagzaamheid.
;)

Ps
Ge bedoelt waarschijnlijk 'Men zou beter wat toleranter zijn tegenover de intolerantie'. 8-)

Schelfie 22 juni 2011 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5519976)
Dat was u ook opgevallen?8-)

Wel...

Ja, eigenlijk :-)

Arouet 22 juni 2011 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5520951)

Ik heb die post van Maarten ook gelezen, ik veronderstel dus dat dit niet de reden is waarom wisord is verbannen. Het zou misschien goed zijn als 1 van de moderatoren dit eens zou kunnen uitklaren want momenteel lijken de uitspraken van arbiter en Maarten met tegenstrijdig. (tenzij er 2 mensen zijn die dreigen met een rechtszaak)

artisjok 22 juni 2011 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5520698)
Beschamend..geen milligram geloofwaardigheid meer voor de linkiewinkie clan..

Degenen die hier bij hoog en bij laag beweerden dat Jurgen en Wisord één en dezelfde persoon zijn, dat ze dat gelezen hadden in één of andere uitspraak (die ze niet konden of wilden geven) van de moderatie dat zijn dus leden van je linkiewinkie clan.

artisjok 22 juni 2011 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5520620)
Hou je niet van de domme, je hebt zelf al twee dagen geleden gelezen dat de reden van wisord zijn ban chantage en dreigementen waren.

Waar heb je dat gelezen?

Arouet 22 juni 2011 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5520999)
Waar heb je dat gelezen?

Ik meen me te herinneren dat arbiter dat heeft gezegd in het ban topic in k&k, er is in deze draad ook al enkele keren naar gelinkt maar ik kan niet direct 1 van die links vinden.

artisjok 22 juni 2011 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arouet (Bericht 5521002)
Ik meen me te herinneren dat arbiter dat heeft gezegd in het ban topic in k&k, er is in deze draad ook al enkele keren naar gelinkt maar ik kan niet direct 1 van die links vinden.

Je bedoelt deze post
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4830
Kan je citeren waar Arbiter dit beweert?

Arouet 22 juni 2011 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5521018)
Je bedoelt deze post
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4830
Kan je citeren waar Arbiter dit beweert?

Aangezien het een reactie is op de vraag waarom wisord is verbannen veronderstel ik van wel, temeer omdat Arbiter eerst een bericht van Raf citeert om duidelijk te maken waarop hij antwoord. Ik begrijp ook de tegenspraak tussen Maarten en Arbiter niet goed dus een verduidelijking zou misschien wel handig zijn.

artisjok 22 juni 2011 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arouet (Bericht 5521026)
Aangezien het een reactie is op de vraag waarom wisord is verbannen veronderstel ik van wel, temeer omdat Arbiter eerst een bericht van Raf citeert om duidelijk te maken waarop hij antwoord. Ik begrijp ook de tegenspraak tussen Maarten en Arbiter niet goed dus een verduidelijking zou misschien wel handig zijn.

Arbiter schrijft er ook niet expliciet dat Wisord gebannen werd wegens "chantage en dreigementen".
Hij schrijft er explicitiet waarom Wisord niet gebannen werd, en schrijft dan verder in het algemeen "iedereen die", "iemand"...
Hij schrijft niet expliciet "Wisord werd gebannen omdat ..."

manta 22 juni 2011 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5521044)
Arbiter schrijft er ook niet expliciet dat Wisord gebannen werd wegens "chantage en dreigementen".
Hij schrijft er explicitiet waarom Wisord niet gebannen werd, en schrijft dan verder in het algemeen "iedereen die", "iemand"...

Het een account is waar geen persoon achterzit maar meerdere personen???
Maar die hetze zijn we al lang vergeten zeker???

Cynara Cardunculus 22 juni 2011 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5521044)

er staat inderdaad:
Citaat:

Wisord (en inmiddels drie van zijn dubbelnicks) is niet verbannen omwille van zijn draad in S&M of vanwege klagen.
maar even verder staat wèl:

Citaat:

Hoe ergerlijk deze herhaling van zetten ook moge zijn, het is voor ons - nogmaals - geen reden om iemand te verbannen. Pogingen tot chantage en het uiten van dreigementen zijn dat wél. Op het moment dat iemand aangeeft niet meer met ons in gesprek te willen treden omdat hij zijn zin niet krijgt en zijn gelijk elders - o.a. via gerechtelijke stappen - wil halen is dát de manier waarop iemand wenst te communiceren en heeft hij de weg tot een normaal gesprek afgesloten.
link: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4830

artisjok 22 juni 2011 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5521058)
er staat inderdaad:

maar even verder staat wèl:

link: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4830

Ik weet wel wat er staat, maar het staat er niet expliciet.

Cynara Cardunculus 22 juni 2011 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5521102)
Ik weet wel wat er staat, maar het staat er niet expliciet.

neenee het staat het niet expliciet.
in feite ging het vast over de ban van Online denk ik.
ge hebt gelijk.
wat zeg ik? ge hebt overschot van gelijk.
neenee, als ge gelijk hebt dan zeggen we het ook hoor.

Weezer 22 juni 2011 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 5520272)
"Ik ben niet bij machte om een inhoudelijke discussie inzake vrijheid van meningsuiting te voeren."

"Tevens weiger ik categoriek te reageren op meerdere posts specifiek aan mijn persoon gericht."

"In plaats daarvan ga ik deze topic vakkundig nog wat verder om zeep helpen door allerlei onnozele vragen te stellen. "

"Nog een paar bladzijden geduld en ik begin vervolgens om allerlei links te vragen."

------

verdient een kadertje

manta 22 juni 2011 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5520951)

En weet Maarten dan welke en hoeveel personen er achter een account zitten te tokkelen???
Een maand of wat geleden vielen er bans waarna duidelijk werd dat er een overvloed van dubbelnick's en personen achter een paar accounts zaten... Genoeg om te twijfelen aan de persoon achter deze nick...

artisjok 22 juni 2011 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5521251)
En weet Maarten dan welke en hoeveel personen er achter een account zitten te tokkelen???
Een maand of wat geleden vielen er bans waarna duidelijk werd dat er een overvloed van dubbelnick's en personen achter een paar accounts zaten... Genoeg om te twijfelen aan de persoon achter deze nick...

Er viel 1 ban wegens "bewijs" van.
Deze ban bleek onterecht te zijn en de account in kwestie werd gereleased.

artisjok 22 juni 2011 11:13

Wordt er in deze draad gemodereerd?
Want de persoonlijke aanvallen blijven ook hier staan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be